ESPOT PUBLICITARI

PLANIFICACIÓ

Com que molts alumnes mostren interès pels jocs en línia, des de les àrees d’Economia i Llengua Catalana es planteja fer un projecte sobre el consum responsable d’aquest tipus de jocs, vinculat la programa Consumópolis 12.

Es planteja el projecte als alumnes de 4t d’ESO i se’ls proposa que han de fer un espot publicitari adreçat a un públic jove, per fomentar l’ús responsable dels jocs digitals.

Es configuren grups de treball col·laboratius i heterogenis. Aprofitant els diferents potencials i les diverses capacitats dels alumnes, s’assignen rols que impliquin diferents tasques i/o responsabilitats.

Es pacta amb els alumnes un calendari per desenvolupar el projecte i se’ls fa arribar els criteris d’avaluació abans de començar el treball.

Es decideix que hauran de projectar l’anunci en forma de vídeo i argumentar els avantatges i inconvenients dels productes lúdics digitals.