Planificació

El nostre projecte es titula “ Un encàrrec per l’escola”. L’objectiu del projecte és escollir i aconseguir pintar uns jocs al terra de la pista per tal que els nens i nenes els puguin utilitzar i gaudir-ne. Aquest projecte no parteix tan dels interessos de l’escola sinó com d’una necessitat que hem observat per tal de poder millorar un espai comú i que se’l sentin més seu. Dit d’una altra manera, els nens i nenes es motivaran tot fent un servei a l’escola que quedarà allà perquè tots els seus companys i companyes en puguin treure profit.

En la sessió inicial van venir un grup de pares i mares del projecte “Fem Pati” per tal de fer-nos l’encàrrec. A partir d’aquí els nens i nenes van fer una pluja d’idees primer dins l’aula i després sobre el terreny. Allà els va quedar molt clar que l’objectiu final era tenir els jocs a la pista. A més a més, al llarg de les diferents sessions han anat quedant clars els objectius a curt i a llarg termini.