Al teatre i a la cuina: metodologia

Arrel de l’experiència prèvia, es va decidir de reduir els grups de treball a dos membres i els alumnes van escollir els seus companys/es. Per altra banda, la mida dels grups fa que no es plantegi l’assignació unipersonal de tasques, sinó que els dos components del grup han de contribuir cooperativament en cada una de les feines.

Com que l’alumnat no es va mostrar prou autònom durant el primer quadrimestre, hem decidit que el professorat orienti el ritme de treball indicant uns objectius per sessió. Al finalitzar la sessió l’alumnat s’autoavalua el seu grau de desenvolupament de les tasques encomanades.

El projecte s’ha dividit en dues fases principals: la primera està més centrada en la recerca d’informació, amb diferents preguntes orientadores que puguin servir d’inspiració: “Primer m’informo, després m’inspiro”. La segona fase requereix la planificació, disseny i creació d’un producte final relacionat amb el tema escollit.