Els alumnes de 4t d’ESO es posen les piles!

Avui els alumnes de 4t d’ESO han passat una jornada d’allò més emocionant.

1a tasca del dia: Triem edat i activitat que voldrem fer.

Els tutors els havien explicat divendres en què consistia el tipus d’activitat que hauran de pensar i realitzar amb cada edat (algunes són activitats més artístiques, altres matemàtiques, altres més tecnològiques, d’altres més d’escriptura, altres més de joc, altres més a partir de contes…) Els alumnes han pogut triar o bé per les seves potencialitats o bé per l’edat que més els motiva.

2 tasca: Xerrada prèvia a posar-se a treballar.

Els alumnes han rebut una xerrada d’allò més emotiva d’una membre de la Comunitat EKO i amb la presència d’un refugiat sirià. Ha estat molt enriquidora tant per aproximar-nos al conflicte i a la realitat de milers de persones com a nivell de creixement personal.

img-20170228-wa0010

3a Tasca: Comencem a dissenyar tasques pels cursos que ens han tocat

S’han reunit per grups i han fet pluja d’idees de les possibles activitats que poden preparar pels alumnes de tota l’escola.

4a tasca: Ens reunim amb el tutor del curs que ens toca muntar l’activitat:

Aquest dimarts tots els grups de treball de 4t d’ESO s’han reunit amb el tutor del curs on faran la intervenció per tal de contrastar idees. Ha estat molt interessant!

img-20170228-wa0014