Nova informació

Després de la demanda, comença a arribar informació en diferents formats per part d’alguns alumnes. Tot ells ja estan acostumats a filtrar aquesta informació abans d’escollir-la per dur-la i presentar-la a l’aula, per tant arriba un vídeo sobre com calcar una samarreta i quines parts té. Ens el mirem entre tots i prenem apunts a la llibreta per valorar si aquest mètode ens serà o no ens serà útil.

sam3 sam4

Una altra alumna ens porta llibres que té a casa i ens explica els passos que es fan en una fàbrica per fer una samarreta:

1. TALLAR
  1. COSIR
  1. PLANXAR

Tots els alumnes prenen apunts i escolten molt atentament les seves explicacions. Ens parla de les bobines de roba. Són en forma de cilindre i ens permeten tenir molts metres de roba enrotllada. Depenent del que hem de fer, la roba es pot doblegar per anar més ràpids en el tall. També ens explica que hem d’aprofitar bé la roba perquè surtin més samarretes: optimització de l’espai.sam5 sam6

Per acabar, arriben els apunts de la mare d’una alumna que sap cosir i té tots els passos que hem de seguir per fer una samarreta de la talla 6. La nena ens explica molt atentament quins passos hauríem de seguir si volguéssim fer la samarreta utilitzant un patró.

sam7 sam8