Estratègies dels alumnes

Les idees de tots els grups han de fer créixer els coneixements, i per tant, és necessari  fer emergir-les per així agafar de cadascuna d’elles allò important. Es per aquest motiu, que un cop tots els grups han elaborat la seva samarreta de paper utilitzant estratègies diferents, cal posar-les en comú. En aquest cas, són els mestres qui a la pissarra de paper que tenim a l’aula les van anotant i relacionant entre elles per facilitar-ne l’abstracció. 

Cada grup explica com ha dissenyat la seva samarreta, si ha doblegat el paper, si ha fet un forat pel cap. Això ens porta a pensar… quantes parts té una samarreta? A la tarda alguns voluntaris en portaran una i ho mirarem.

imatge4

Hi ha grups que fins i tot elaboren un document per organitzar la informació a nivell matemàtic que necessiten: mesures llargada, cintura,… de tots els membres del grup.

imatge5

Entre tots organitzem les diferents samarretes per similituds: segons com han pensat el seu disseny.

imatge6

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *