Comunicació del producte final

Hem planificat que la comunicació del producte final serà pública per als grups que participin en la presentació al Consell Escolar. Posteriorment, els grups a classe faran una valoració de tot el procés d’elaboració del projecte i dels resultats de les seves autoavaluacions.

La presentació del projecte al Consell Escolar té com a finalitat convèncer-lo de la idoneïtat de protegir l’espai escollit i de difondre els seus valors. Els arguments que presentaran seran en gran part la resposta a la pregunta guia del projecte: “Per què convé a l’institut apadrinar el Parc de Les Planes?”. Per demostrar allò après i assolir l’objectiu hauran d’emprar els aprenentatges i els materials elaborats en les tasques preparatòries. Hauran d’afegir els materials que calgui per donar forma al producte final i caldrà que distribueixin feines.

En el cas que la seva acció comporti que el curs vinent l’institut apadrini l’espai del Parc de Les Planes, les seves feines hauran d’ocupar un lloc en una possible exposició sobre el procés.