XERRADA DELS MOSSOS SOBRE SEGURETAT A INTERNET A 6è

Els alumnes de 6è de l’escola han assistit a una xerrada sobre seguretat a Internet organitzada pel cos de Mossos d’esquadra.

Ens ho expliquen la Clara Teva i l’Andrea Barón de 6è A.

Xerrada d’internet segura als més grans de l’escola

“Els dies 19 i 26 d’octubre, els Mossos van venir a les classes de 6è per fer-nos una xerrada sobre la seguretat a Internet.

L’objectiu era conscienciar-nos de com fer un bon ús a Internet. Ens van posar exemples d’allò que no havíem de fer a les xarxes socials, cercadors…

Ens va resultar de molta ajuda per ser més responsables a l’hora d’utilitzar aquesta eina.

Clara i Andrea, 6è A”

I també ens ho expliquen la Marta Garcia i la Paula Torres de 6è B.

Xerrada d’internet segura als més grans de l’escola

El dilluns 26 d’octubre va venir un mosso d’esquadra a la nostra aula per fer-nos una xerrada d’Internet segura als més grans de l’escola. Ens va donar una gran lliçó sobre lo perillós i bona eina de treball i comunicació que pot arribar a ser Internet.

Marta Garcia i Paula Torres, 6è B”

Seguiu l’enllaç.