La Castanyada, un dia molt divertit

Aquest divendres 30 d’octubre hem celebrat la castanyada tots plegats. Hem pogut gaudir de moltes activitats com decorar fulles i castanyes, decorar la nostra paperina amb els nostres fillols/es i padrins/es, ballar cada curs una dansa tradicional, ballar la cançó de la castanyera tots junts, rebre als castanyers/es ( que eren els nostres companys de 6è) i menjar castanyes amb els nostres fillols/es.

Ens ho vam passar molt bé!

Judit Sánchez ( 6è B)

La festa de la Castanyada 2015 va ser una castanyada inolvidable, plena d’alegria I d’emocions. Balls, fillols/es i les nostres castanyeres especials, els alumnes de 6è. Vam poder menjar castanyes i sobretot els alumnes tenien pati lliure per compartir moments amb els fillols/es i ballar amb ells/es.

Ivan Page ( 6è B)

Seguiu l’enllaç si voleu veure com ens ho varem passar.