Concert de Nadal

Els passats dies 18 i 19 de desembre va tenir lloc al gimnàs de l’escola la tradicional cantada de nadales dels nens i nenes de l’escola.

Amb una gran afluència de famílies, els alumnes va recitar nadales i poemes en català, castellà i anglès.

Tothom va poder gaudir d’un gran espectacle per donar la benvinguda al Nadal.

2014-12-22

Concert de Dijous

Concert de Divendres

Els nens i nenes de cinquè treballem la mediació.

Aquesta setmana els nois i les noies de cinquè hem fet un taller de gestió pacífica dels conflictes. L’Eugènia, mediadora de l’Ajuntament de Sabadell, ens ha proposat diversos jocs que ens han permès reflexionar entorn la importància de la comunicació en la resolució constructiva dels conflictes . Hem après moltes estratègies que posarem en marxa mica en mica.

Voleu veure algunes fotos? Cliqueu aquí!

Els nois i les noies de cinquè vam anar al Cim de les Àligues

Els nois i les noies de cinquè vam anar el passat divendres dia 14 de novembre al Cim de les Àligues. Vam conèixer diverses aus rapinyaires i vam veure de prop aquest tipus d’aus. Un cop vam dinar, vam fer una gimcana per repassar tots els continguts que havíem après al llarg del dia.

Va estar una sortida molt interessant i ens ho vam passar genial!

Voleu veure les fotos? Cliqueu aquí.

Els nois i les noies del cicle superior hem visitat la ràdio

Els nois i les noies del cicle superior hem visitat la ràdio. El curs passat vam tenir la sort de conèixer la Raquel Garcia, reportera del programa “A bona hora”, i fer una petita intervenció en directe des de l’escola. Aquest curs hem visitat les instal·lacions de Ràdio Sabadell i hem tingut l’oportunitat de conèixer el conjunt de professionals que allà hi treballen, així com apropar-nos a l’estudi des d’on s’emet aquesta emissora.

Ens ha semblat una visita d’allò més interessant i ens hem quedat bocabadats de la quantitat de coses que s’han de tenir en compte a l’hora d’emetre un programa. Voleu veure unes fotos nostres fent de periodistes? Feu clic aquí!

ELS ALUMNES DE QUART… SUEN LA SAMARRETA!!!

El divendres 14 de novembre els alumnes de 4tA i 4tB van realitzar una classe de “CardioBox”, disciplina d’acondicionament físic coreografiada que simula un combat utilitzant elements de boxe i arts marcials.
La Maria, mare del Pol i titulada en “activitats dirigides i preparadora física”, va ser qui va impartir la classe. Després d’un bon escalfament amb la introducció dels passos a seguir en la coreografia, van començar la part principal de la sessió amb un ritme i una música molt intensa. Els i les alumnes van descarregar energia de valent amb l’execució de salts, cops de puny, colze, patades,... intentant mantenir la coordinació amb el ritme de la música.
Motivats en tot moment, van continuar amb una mica de “planxes” i uns quants abdominals, donant consells i tenint molta cura de la postura corporal per evitar lesions. Per acabar, uns importantíssims estiraments.
La sessió es va tancar amb una tanda de preguntes espontànies per part dels alumnes a la Maria, com per exemple: quan temps feia que es dedicava a aquesta feina, si li costava fer-la, a partir de quina edat els nens i nenes podien participar, què havien de fer quan es feien mal en algun múscul o articulació,...
En resum, va ser una activitat molt energètica, motivadora i gratificant pels nens i nenes que volen agrair a la Maria la seva col·laboració altruista, en benefici de la pràctica de l’activitat física dels alumnes.
Si voleu  veure mes fotos cliqueu el següent enllaç.
Gràcies Maria, t’esperem amb molt de gust, un altre dia ;-)

clip_image001

Concurs de dibuix a Ikea

Com cada  any Ikea engega la campanya " El poder de l'Educació" es tracta d'una iniciativa que porten realitzant des de fa 12 anys, a través de la qual la Fundació Ikea col·laborà en projectes d'educació d'UNICEF i Save the Children durant el periode nadalenc. Aquesta campanya durarà del 9 de novembre al 9 de gener.

Aqui us adjuntem tota la documentació de la campanya. Us animem a participar.

ikea1 001

La Castanyada

El dia 31 d’octubre la nostra escola va celebrar la Castanyada. Al llarg de tot el dia els alumnes van gaudir de la festa fent diverses activitats. El que mes va engrescar els nostres alumnes van ser els apadrinaments que van fer els grans amb els petits, les danses i sobretot a la tarda celebrar la castanyada amb les castanyeres i menjant castanyes.

Si voleu veure fotos d’aquesta festa seguiu els següent enllaç.

Pla de Consum de Fruita. Curs 2014-2015.

Com ja sabeu cada any el Departament organitza a les escoles El Pla de consum de Fruita. Com cada any nosaltres hem volgut participar.

Us informen que la nostra sol·licitud ha estat acceptada i que cap a finals del mes de Novembre a l’escola ens arribaran mandarines, raïm i poma Golden. Perquè els nens esmorzin fruita al llarg d'aquella setmana.

fruites tardor