Jornades Culturals i Carnestoltes 2015

Aquest any a les jornades culturals hem treballat el tema del "Món del cinema", al llarg de la setmana els nens i nenes de l'escola han elaborat diferents treballs relacionats amb el tema de la història del cinema.

Com a cloenda divendres a la tarda els nens i nenes d’Educació Infantil i Primària de l’escola van venir disfressats a l’escola per realitzar les últimes activitats del Carnestoltes i les jornades culturals d’enguany.

Carnaval 2015

En aquests enllaços podeu veure els diferents àlbums fotogràfics de les activitats:

Santa Cecília.

El passat 22 de novembre es va celebrar a la nostra escola, la festivitat de Santa Cecília patrona de la música, i com és costum, any rere any l’anem celebrant amb diferents activitats.

Aquest curs, una mare de l’escola va fer un petit concert per als nens i nenes d’educació infantil. Aprofitem per agrair la seva presencia i fomentar la música als infants. Cliqueu l'enllaç.

A la tarda tant infantil com primària van gaudir de música al pati de l’escola.

IMAGINEM, GAUDIM, COMPARTIM, JUGUEM, SALTEM, RODEM, CONSTRUÏM, ENS MOVEM,… APRENEM

Així és la Psicomotricitat dels nens i nenes de P3. Cada dimecres i divendres ens ho passem d’allò més bé quan ens toca anar a fer “Psico”. Ens traiem les vambes, recordem les cinc normes essencials per passar una bona estona i ens endinsem en el món dels castells, princeses, dracs, pirates, mestres i tot allò que podem arribar a imaginar. A més a més descobrim i aprenem a relaxar-nos i a estimar-nos.

Aquí us mostrem algunes de cosetes que ens agrada fer, cliqueu aqui.

Els nens i nenes de segon aquest trimestre hem gaudit de molt tallers!

Ens han vingut a explicar què és això de la Contaminació acústica. Hem de vigilar molt amb el soroll que fem, per que tot i que no es vegi també contamina. Hem de controlar els decibels!!

La gent de Bioeduca ens ha vingut ensenyar i explicar moltes coses dels rèptils i els amfibis.

Hem vist les diferències que hi ha entre ells i les característiques de diversos animals: una granota, dos tortugues, un vidriol i una serp. Les vam poder tocar i tot!!!

També ens han vingut a explicar dos policies de la Policia Local de Sabadell, coses important que hem de tenir present quan anem pel carrer. Vigilar i respectar els senyals, creuar sempre pel pas de vianants (sempre mirar primer abans de passar), la diferència entre calçada i vorera, etc. Ah! I ens han donat un petit memory per practicar!!

Si voleu veure el taller d'educació Viària, cliqueu aquí.

Si voleu veure el taller de contaminació acústica, cliqueu aquí.

Si voleu veure el taller dels Rèptils, cliqueu aquí.

Concert de Nadal

Els passats dies 18 i 19 de desembre va tenir lloc al gimnàs de l’escola la tradicional cantada de nadales dels nens i nenes de l’escola.

Amb una gran afluència de famílies, els alumnes va recitar nadales i poemes en català, castellà i anglès.

Tothom va poder gaudir d’un gran espectacle per donar la benvinguda al Nadal.

2014-12-22

Concert de Dijous