Santa Cecília.

El passat 22 de novembre es va celebrar a la nostra escola, la festivitat de Santa Cecília patrona de la música, i com és costum, any rere any l’anem celebrant amb diferents activitats.

Aquest curs, una mare de l’escola va fer un petit concert per als nens i nenes d’educació infantil. Aprofitem per agrair la seva presencia i fomentar la música als infants. Cliqueu l'enllaç.

A la tarda tant infantil com primària van gaudir de música al pati de l’escola.

IMAGINEM, GAUDIM, COMPARTIM, JUGUEM, SALTEM, RODEM, CONSTRUÏM, ENS MOVEM,… APRENEM

Així és la Psicomotricitat dels nens i nenes de P3. Cada dimecres i divendres ens ho passem d’allò més bé quan ens toca anar a fer “Psico”. Ens traiem les vambes, recordem les cinc normes essencials per passar una bona estona i ens endinsem en el món dels castells, princeses, dracs, pirates, mestres i tot allò que podem arribar a imaginar. A més a més descobrim i aprenem a relaxar-nos i a estimar-nos.

Aquí us mostrem algunes de cosetes que ens agrada fer, cliqueu aqui.

Els nens i nenes de segon aquest trimestre hem gaudit de molt tallers!

Ens han vingut a explicar què és això de la Contaminació acústica. Hem de vigilar molt amb el soroll que fem, per que tot i que no es vegi també contamina. Hem de controlar els decibels!!

La gent de Bioeduca ens ha vingut ensenyar i explicar moltes coses dels rèptils i els amfibis.

Hem vist les diferències que hi ha entre ells i les característiques de diversos animals: una granota, dos tortugues, un vidriol i una serp. Les vam poder tocar i tot!!!

També ens han vingut a explicar dos policies de la Policia Local de Sabadell, coses important que hem de tenir present quan anem pel carrer. Vigilar i respectar els senyals, creuar sempre pel pas de vianants (sempre mirar primer abans de passar), la diferència entre calçada i vorera, etc. Ah! I ens han donat un petit memory per practicar!!

Si voleu veure el taller d'educació Viària, cliqueu aquí.

Si voleu veure el taller de contaminació acústica, cliqueu aquí.

Si voleu veure el taller dels Rèptils, cliqueu aquí.

Concert de Nadal

Els passats dies 18 i 19 de desembre va tenir lloc al gimnàs de l’escola la tradicional cantada de nadales dels nens i nenes de l’escola.

Amb una gran afluència de famílies, els alumnes va recitar nadales i poemes en català, castellà i anglès.

Tothom va poder gaudir d’un gran espectacle per donar la benvinguda al Nadal.

2014-12-22

Concert de Dijous

Concert de Divendres

Els nens i nenes de cinquè treballem la mediació.

Aquesta setmana els nois i les noies de cinquè hem fet un taller de gestió pacífica dels conflictes. L’Eugènia, mediadora de l’Ajuntament de Sabadell, ens ha proposat diversos jocs que ens han permès reflexionar entorn la importància de la comunicació en la resolució constructiva dels conflictes . Hem après moltes estratègies que posarem en marxa mica en mica.

Voleu veure algunes fotos? Cliqueu aquí!

Els nois i les noies de cinquè vam anar al Cim de les Àligues

Els nois i les noies de cinquè vam anar el passat divendres dia 14 de novembre al Cim de les Àligues. Vam conèixer diverses aus rapinyaires i vam veure de prop aquest tipus d’aus. Un cop vam dinar, vam fer una gimcana per repassar tots els continguts que havíem après al llarg del dia.

Va estar una sortida molt interessant i ens ho vam passar genial!

Voleu veure les fotos? Cliqueu aquí.

Els nois i les noies del cicle superior hem visitat la ràdio

Els nois i les noies del cicle superior hem visitat la ràdio. El curs passat vam tenir la sort de conèixer la Raquel Garcia, reportera del programa “A bona hora”, i fer una petita intervenció en directe des de l’escola. Aquest curs hem visitat les instal·lacions de Ràdio Sabadell i hem tingut l’oportunitat de conèixer el conjunt de professionals que allà hi treballen, així com apropar-nos a l’estudi des d’on s’emet aquesta emissora.

Ens ha semblat una visita d’allò més interessant i ens hem quedat bocabadats de la quantitat de coses que s’han de tenir en compte a l’hora d’emetre un programa. Voleu veure unes fotos nostres fent de periodistes? Feu clic aquí!