Menús del mes de juny.

Perdoneu les molèsties ocasionades, no es va configurar correctament la visió dels menús. El problema ja està resolt.

Tothom pot accedir als menús.

Canvi en el menú

Us informem que:

El dimecres 20 de maig  es servirà el segon plat del divendres 22 de  maig  és a dir:

• Fricandó de vedella

El  divendres 22 de maig es servirà el segon plat corresponent al dimecres 20 de maig,es a dir :

• Filet de llom a la planxa  i enciam i blat de moro

Perdoneu les molèsties.

P4 va a l’Aquarium de Barcelona.

El passat 8 de maig les Abelles i les Papallones vam anar d’excursió a l’Aquarium de Barcelona.

Allà vam fer una activitat que es deia “Cartes al fons del mar”. Havíem de trobar unes cartes que venien de diferents éssers que viuen al fons del mar: la posidònia, l’escòrpora i la tonyina.

Després, vam poder gaudir d’una obra de teatre en un escenari que era com el fons del mar.

Finalment vam dinar en un parc i vam poder jugar una estoneta.

Va ser un dia fantàstic!!!! seguiu l’enllaç.

Els nens i nenes de Tercer vam anar a l’Ajuntament de Sabadell.

Els nens i nenes de Tercer vam anar a l’Ajuntament de Sabadell. Hem après algunes coses molt interessants sobre la nostra ciutat: els serveis municipals, per a què es fan servir els impostos, quines són les diferents persones que formen part d’un ple. Fins i tot, hem fet el nostre propi ple fent d’alcalde, regidors, interventor i secretari.

Ha estat una sortida molt divertida i interessant!

3rA           3rB            3rC

Sortida al taller de titelles “Teia Moner”

El dia 30 d’abril els pollets i els cavalls hem anat d’excursió a Palau solità I Plegamans, concretament al taller de titelles “Teia Moner”.

Hem pogut veure un munt de titelles de diferents països i fets amb diferents materials!!. Em gaudit de l’escenificació amb ombres xines del conte “El gall quiquiriquet”. Amb aquesta historia hem après i reflexionat sobre valors com l’amabilitat o la generositat.

Vam tenir l’oportunitat de fer anar titelles de guant, de fil i de pal. Aquesta de pal ens va agradar molt perquè era un peix que amb la llum negra es veien els colors fluorescents!! A més van posar música i vam poder ballar amb els peixos en la foscor!!

Finalment  vam fer un titella de guant per poder-lo portar a casa. Ens van quedar unes papallones xulíssimes!!

Quan va arribar l’hora de dinar vam anar al parc de l’Hostal del fum i en acabar vam poder jugar i córrer una estoneta.

Si voleu veure com ho hem passat seguiu l’enllaç següent.

PANXA DEL BOU (5è de primària)

Els alumnes de 5è han anat a la Panxa del Bou, una escola d’escalada indoor situada a Sabadell. L’activitat comença mb el visionat d’un power point, el primer que se’ns qüestiona és: “-Per què escalem?”. El raonament sobre una breu història ens contesta la pregunta: “- Escalem les muntanyes que no podem pujar caminant.”

Posteriorment, els nens i nenes han realitzat tres activitats, ràpel, escalada amb corda i escalada en bloc (sense corda). Durant la pràctica han aflorat diverses emocions que han expressat amb paraules com: “guapíssim, emocionant, satisfacció, vèrtig, por, control, superació, diversió,…”

Aquí en teniu una mostra:  5èA5èB

bou

Menú del mes de Maig.

Ja podeu consultar el menú del mes de Maig.

A partir d’ara podreu consultar els menus del servei de menjador a la pestanya Escola Mas Boadella, Menjador , Menú.