PREPAREM EL CARNAVAL

Un cop vam triar quin animal de mar volíem ser: medusa, estrella de mar, tauró o peix… ens vam posar a confeccionar, amb l’ajuda de les famílies, com serien les nostres disfresses. Totes les disfresses de l’escola han estat relacionades amb el projecte Erasmus, que com ja sabeu havien de tenir relació amb el mar. Aquí podreu veure part d’aquesta feina que va fer que anéssim tant guapos i guapes per carnaval

CARNAVAL A L’ESCOLA

El passat divendres 9 de Febrer vam celebrar el carnaval a l’escola!! Després de preparar les nostres disfresses d’animals del mar, vam poder lluir-les davant de tota l’escola i de les famílies. El primer any de carnaval a l’escola ha estat un èxit; ens ho hem passat molt bé i hem gaudit molt de la festa!! Us deixem un recull de fotografies. Aviat podreu veure els vídeos  que vam fer a la pista!!

Volem agraïr l’ajuda de les famíles de P3 a l’hora de col·laborar fent les  disfresses, maquillant i vestint als nens i nenes de P3. Moltes gràcies!!!

LES CONSIGNES DEL REI CARNESTOLTES

Aquesta setmana hem fet cas a les consignes  de Sa majestat el Rei carnestoltes i hem portat a l’escola els complements que ens ha demanat relacionades amb el tema del mar i la platja. Dijous gras vam venir vestits de comparsers i comparseres i vam ballar al ritme del turuta.

Us deixem un recull de les FOTOS de la setmana.

EL GORKA HA ESTAT EL PROTAGONISTA DE LA SETMANA

El Gorka ha estat el protagonista de la setmana i gràcies a ell i  a la seva família, hem aprés moltes coses sobre lo important que és reciclar i totes les coses que es poden fer amb el materials de rebuig. El passat divendres van venir a l’aula i vam fer unes titelles amb tubs de paper de vàter. També van portar un teatre feta amb una caixa de cartró que va ser tot un èxit. Podeu veure més fotografies  Aquí

EL JOSEP ÉS EL PROTAGONISTA DE LA SETMANA

Aquesta setmana el Josep ha estat el protagonista de la classe. Han vingut els seus pares i ens van transformar en actors durant una estoneta a través de la Llegenda de Sant Jordi!!! També vam viure la Festa Major de Solsona a través de danses tradicionals i de bestiari com el drac i el cavall. Ens ho hem passat molt bé!!!

EL MAGÍ ÉS EL PROTAGONISTA DE LA SETMANA

El Magí ha estat el protagonista de la setmana!! Aprofitant que el dia 17 de Gener va ser la festa dels tres tombs; ha vingut el seu pare a l’aula i ens ha explicat coses molt interessants sobre els cavalls. Hem vist fotografies i objectes dels cavalls i després hem fet un cavall amb paper i un pal de bambú. Ha estat un matí molt divertit!!Ara també sabem que al Magí li encanten els dracs i els gegants de la festa major.