CASTANYADA

La setmana passada vam celebrar la Castanyada i no vam parar de fer activitats. Aquí us deixem els enllaços amb les fotos:

A més, a la web de l’escola trobareu el vídeo de la Festa (enllaç aquí), amb les danses que van fer tots/es els/les alumnes d’Educació Infantil. Moltes gràcies a les famílies que van col·laborar amb nosaltres, ens van ajudar molt i segur que repetim en altres ocasions!!

SABATES

Encara que els vostres fills i filles ho tenen força clar, ens ha agradat molt aquesta idea de com diferenciar la dreta i l’esquerra de les sabates. És molt important treballar l’autonomia, ells i elles se senten més segurs i segures quan fan les coses sols/es. 🙂

#papaaquestaésladretaolesquerra?

SORTIDA AL MERCAT

Recordeu que dilluns 29 anem al mercat amb P4 per a comprar els ingredients de les receptes de la tardor, després esmorzarem i jugarem una estona al parc. A les 12,30h ja estarem de nou a l’escola.

Aquest any a nosaltres ens toca fer panellets!!! Segurament us demanarem ajuda per a fer-los el dimarts 30 al matí :), li comentarem al delegat i delegada de la classe!!!!