Projecte EMOCIONARI

llibre emocionari   Aquest curs hem endegat un treball de Competència Emocional a partir del llibre l’Emocionari, de l’editorial Palabras Aladas.

A partir dels materials que ens ofereix la web de l’editorial i altres propostes, ens endinsarem en el món de les emocions i els sentiments.

El nostre objectiu és donar eines als alumn@s perquè puguin identificar, expressar i gestionar de manera adequada les seves emocions i els seus sentiments.

Cada setmana, el divendres a la tarda, a l’hora de tutoria, dedicarem una estoneta a parlar de les emocions que ens va presentant el llibre. El treball de cada emoció pot durar algunes setmanes i l’ordre en el que les treballarem dependrà de les necessitats emocionals dels nostres alumnes.