Conferències Gisele, Eric i Oriol

Benvolgudes famílies de la classe dels viatgers del temps!!

La tutora s’ha adormit una miqueta i arriben molt tard les fotos de les conferències que vam fer les últimes setmanes del segon trimestre i les que hem fet en el que portem de trimestre. Avui en pengem algunes i al llarg de la setmana la resta per posar-nos al dia. I és que hem tingut molt bons i bones conferenciants!

Avui us ensenyem les fotos de la conferència de la Gisele que va parlar sobre els nadons, l’Eric que ens va fer una conferència sobre el futbol i l’Oriol sobre les bicicletes.

La Gisele va preparar un àlbum molt bonic per explicar-nos les diferents etapes per les que passem des de que som ben petits fins quan comencem la primària. Ens va explicar moltes coses, s’ho sabia tot de memòria i també va posar-hi moltes fotos que ens van ajudar a entendre els canvis que experimentem en el pas del temps.

Ah!! I sabeu? Va acabar la seva exposició amb la fotografia de grup que ens vam fer aquest any.  Això ens va agradar molt! D’aquí a uns anys veient la foto també veurem que hem canviat moltíssim!

Gisele, felicitats per la conferència. Ho vas fer genial! 🙂

L’Eric va venir tot equipat per fer-nos la conferència sobre el futbol.

El futbol és un esport que li agrada molt, i va quedar demostrat en la conferència que va fer. Ens va explicar moltes coses, i hi havia coses que desconeixem. Al final tots vam parlar una mica del tema, i és que a la classe dels viatgers del temps hi ha molts futbolistes!

Va acabar la seva conferència parlant dels valors que aquest esport ens aporta. I sabeu? Coincideixen amb els que treballem a l’escola. En el futbol és molt important un bon treball en equip, el respecte, el companyerisme i la importància de l’esforç; i a l’escola també.

Felicitats Eric, ho vas fer genial!

Les últimes fotos que publiquem avui són les de l‘Oriol que va fer la conferència sobre les bicicletes. A través d’una presentació ens va ensenyar una gran varietat de bicicletes i ens va parlar dels diferents tipus (bicicleta de carretera, de muntanya…) A més a més ens va parlar dels inventors i la veritat és que hi havia noms difícils de pronunciar; però ho va fer genial.

Felicitats Oriol per la teva conferència!

Aquest article ha estat publicat en Conferencies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.