Les conferències de l’Anna i l’Ariadna

Divendres passat vam fer dues conferències a la classe de La Porta del Passat. Al matí, l’Anna ens va explicar un munt de coses sobre Els cavallers.  I a la tarda, l’Ariadna ens va parlar sobre El Patinatge.

L’Anna va començar ensenyant-nos en un mural on vivien els cavallers, com es vestien i com era la seva vida, des de que començament com a patges, després d’escuders i finalment com el rei els ordenava cavallers posant una espasa a l’espatlla.

Després, ens va mostra en un Power Point unes altres imatges per acabar de completar l’explicació. A continuació ens va posar un vídeo de la cançó “Som uns cavallers”, que també ens va cantar i ballar una mica. I per acabar, vam veure un petit vídeo de com s’havia preparat la conferència a casa. Es nota que se l’havia preparat molt bé i als companys i companyes de la classe els va agradar molt el seu treball.

Felicitats Anna, ho has fet molt bé !

Els alumnes de P5 van venir a les conferències del divendres a la tarda. I es van dividir entre les dues classes de Cicle Inicial. Ja tenen un pas a primer i van poder veure com treballem.

L’Ariadna ens va parlar sobre el patinatge, un esport que ella coneix força bé. Havia preparat una presentació en Power Point on ens va mostrar la història d’aquest esport, el que es necessita per fer-ho i quins són alguns dels millors patinadors actuals. Ens va impactar molt la imatge dels primers patins fets amb un os i també veure com eren els patins que es feien servir en el passat.

També ens va portar els seus patins de rodes per veure com són i quines parts tenen. Ens va explicar com s’han de cuidar i els hi va posar les seves fundes. També ens va mostrar un vestit de patinadora que li havien deixat. I per acabar ens va fer una demostració de patinatge a la pista de l’escola.

Ariadna, patines molt bé!  I ens has fet una gran conferència, felicitats !

Aquest article ha estat publicat en Conferencies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.