FEM PINYA

El dilluns 26 de novembre, ens van visitar en Marcel i en Josep, membres de la colla castellera “Els Marrecs de Salt” i, amb ajuda de les seves filles l’Olga i la Marta, ens van fer una xerrada sobre el món casteller: ens van explicar i deixar emprovar la roba que porten els castellers, ens vam enfaixar, vam aixecar petits pilars i al final vam fer pinya tots junts.

Sortida d’entorn

Dilluns dia 12 de novembre els alumnes de 3r vam anar al volcà de la Crosa. Ens va acompanyar en Lluís Ball-llosera, expert amb la zona i també amb la vegetació que l’envolta.

Mentre en Lluís ens anava explicant curiositats de la vegetació de l’entorn del volcà, nosaltres vam anar recollint les plantes que ell ens indicava. Les hem deixat a l’escola i aquests dies les estem treballant tot dibuixant-les, observant-les amb la lupa binocular i també estem buscant tota la informació als llibres que hem portat.

Ara és el moment de començar a treballar en el nou projecte!

Sortida al volcà de la Crosa per iniciar el segon projecte d’entorn

El dimecres 14 de novembre hem fet una sortida al volcà de la Crosa de Sant Dalmai. Hem comptat amb un guia excepcional, molt entès en el tema: Lluís Ball.llosera, l’avi d’en Manel i en Martí Ball.llosera.

Hem caminat moltíssim, segons el comptador d’en Lluís uns 6’4km! Ens hem posat forts!

Pel camí hem anat fent una recol.lecta de roques i plantes de la zona per analitzar a l’escola durant el projecte. En Lluís ens ha informat de moltes coses i ens ha portat a visitar tota la zona de l’interior del volcà, la mina de drenatge, l’ermita de Sant Llop, la zona de les Tosqueres…

Ens ha fet un bon dia i ens ho hem passat molt bé!

Us passem unes fotos molt xules…i partir d’ara, nosaltres a treballar en el projecte!

La Castanyada

El dimecres 31 d’octubre hem celebrat la Castanyada a l’escola. Aquest any no vam poder sortir al pati de l’escola perquè plovia molt, però ens vam quedar a l’aula i ens ho vam passar igual de bé. Vam menjar castanyes i vam passar l’estona jugant a jocs de taula.

Alguns ens vam disfressar de castanyers i castanyeres i fèiem molta patxoca!!

Teatre en anglès: “Tarzan”

El dilluns 29 d’octubre els alumnes de cicle mitjà i de cicle superior hem anat al Teatre Can Sagrera a veure una obra de teatre en anglès: “Tarzan” produïda per la companyia IPA Productions.

La nostra Clàudia Bayer ha hagut de pujar a l’escenari per col.laborar amb en Tarzan. Se n’ha ensortit la mar de bé amb el seu anglès! Enhorabona!

Ens ho hem passat molt bé perquè l’obra ha estat molt divertida!

Exposició del concurs de dibuix de la fira de la llet

Aquest any als alumnes de 4t ens ha tocat una tasca complicada. Dins del projecte “Com organitzarem el concurs de dibuix de la fira de la llet?” hem hagut de muntar l’exposició del concurs de dibuix dins d’un nou espai, una carpa situada a la pista de la nostra escola. Tot i les dificultats, ens en vam ensortir prou bé! A més, nosaltres també vam decidir qui serien els sis membres del jurat encarregats de valorar els dibuixos. Vam contactar amb ells mitjançant el correu electrònic i els vam oferir la invitació. Per sort, tots ens ho van acceptar de bon grat! Gràcies a tots ells!

Aquí podeu veure que va quedar ben lluït!