Cap el Camp Nou!

Aquest dimecres 6 autobusos van sortir des de l’institut per anar cap a Barcelona a veure el partit que es jugava al Camp Nou: Barça-Múrcia.

El camp estava ple de gent; hi havia un total de 68.380 persones, superant així les 65.000 que hi havien l’any passat.

Va ser un partit molt emocionant ja que el meu equip va marcar-li 5 gols al rival. Tothom estava molt content i vam fer “la ola” unes quantes vegades per animar al Barça.

Personalment em va agradar molt l’experiència i ara ja puc dir que he anat  al Camp Nou!

2° Acto

El dimecres 22 de novembre els alumnes de 3r  d’ESO vam fer una sortida a Can Papasseit per veure un decumental d’un bar que es deia 2° Acto. Aquest bar estava situat ,fa uns anys  ja, al barri gòtic de Barcelona.

El documental va durar 2 hores. A mi personalment no em va agradar gaire perquè era molt llarg …Jo hagués preferit fer classe.

Álvaro

D’EXCURSIÓ AL PUIG AGUILERA

El dilluns dia 6 de novembre tots els alumnes de 3r d’ESO vam organitzar una caminada des de l’institut fins al Puig Aguilera. Ens van acompanyar tres membres del Centre Excursionista de Vilanova del Camí que ens fan fer de guies i ens anaven explicant per on passàvem i què veiem.

El Puig Aguilera fa 625 metres d’alçada. El nom d’aquest puig, Aguilera, prové del llatí “aquilaria” que vol dir lloc on nien les àguiles. Un cop al cim hem esmorzat i hem descansat una mica, per tornar un altre cop cap a l’institut.

La caminada ha estat d’uns 16 quilòmetres en total. Hem acabat cansats però satisfets de conèixer un altre racó de la nostra comarca.

Us deixem un vídeo de la nostra sortida!

Àlex, Èric i Álvaro

Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible i Segura

Aquesta és la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible i Segura, des del 16 fins al 22 de setembre. Aquests dies hem d’intentar fer servir poc el nostre cotxe i utilitzar més el transport públic, el cotxe elèctric, la bicicleta o anar caminant a tot arreu.

Amb aquesta acció es vol conscienciar a la gent de la contaminació que hi ha al nostre planeta, de la necessitat de fer exercici físic cada dia i de l’excés de vehicles motoritzats que hi ha per tot el món.

setmana-mob

Així doncs, el dia 22 de setembre tots els busos de la ciutat d’Igualada seran gratuïts i també es prohibirà circular amb vehicles de motor els dies 22,23 i 24 de setembre, entre les 10 i les 20h.

Álvaro Suárez

LA FESTA DEL RAÏM DE MASQUEFA

El passat cap de setmana Masquefa va celebrar la Festa del Raïm. És una fira que vol recordar els orígens de la població relacionats amb la vinya,el camp i els productes de la terra.

Cartell_Festa_del_Ra_m_2017724

Es van organitzar nombroses activitats entre les quals destaquen  la fira de tastets, restauració i pastisseria i el tradicional concurs de tastavins.

Àlex Pineda

COMENÇA UNA NOVA AVENTURA!

Ja tenim aquí el nou curs escolar!

Després d’unes vacances ben merescudes, tornem a la feina!

Ja fa una setmana que hem començat les classes a l’institut i ja us volem oferir les primeres notícies. Aquest any, cada setmana ens hem proposat de fer-vos arribar alguna notícia que ha passat en el nostre entorn i que ens sembla important compartir amb tots vosaltres.

Esperem que ens aneu seguint i comentant els nostres articles!

Som-hi!nou curs

L’equip de redactors

TROBADA ESPORTIVA COMARCAL INFANTIL

Ahir els alumnes de  2ºn de ESO vam anar al poliesportiu  de Les Comes a Igualada.  En arribar vaig veure als meus antics companys del Molí de la Vila,  em va fer gràcia veure’ls i jugar contra ells, vam recordar vells temps.

En acabar les activitats que l’organització tenia preparades per nosaltres, en vam fer una foto amb tots els participants i ens van sorprendre engegant els aspersors, va ser una bogeria! Vam marxar ben xops, però ens ho vam passar d’ allò més bé!

image2 image4 image5 image7

image1 (1)

Àlex Pineda

LA TEMPORADA D’HORT S’ACABA!

Arriba el mes de maig i la calor. Totes les verdures d’hivern ja ens han donat el seu fruit i només ens resten els enciams i els alls,que recollirem a principis de juny abans que l’institut s’acabi.

18527956_10155576274159410_1477792040419382549_n

També hem netejat l’hort d’herbes i hem tret els tubs del gota a gota que ja no hem d’utilitzar i els hem guardat per la propera temporada.

A l’estiu el nostre hort queda una mica abandonat…és el que tenen les vacances escolars! De totes maneres, al setembre hi tornarem amb més ganes que mai i amb la il·lusió de sempre!

Els hortelans de la USEE

Bob Dylan,premi Nobel de Literatura 2016

Aquests dies hem estat treballant a la USEE la figura de Bob Dylan, un compositor,cantant i poeta nord-americà que ha guanyat el Premi Nobel de Literatura 2016.

Les seves cançons han esdevingut himnes de moviments pacifistes, sobretot durant els anys 60 i 70. També ha guanyat importants premis com un Òscar a la millor cançó original amb ” Things have change” (inclosa en la pel·lícula Wonder Boys) i un Grammy.

17799173_10155424229839410_1277886114369878788_n

Nosaltres li hem fet un petit homenatge fent un treball artístic que hem penjat a classe i buscant per internet frases que el cantant ha dit i que s’han fet famoses.

SORTIDA AL SALÓ INTERNACIONAL DEL CÒMIC DE BARCELONA

Divendres passat els alumnes de 2n d’ESO vam anar al 35è Saló internacional del còmic de Barcelona. Vam veure molts estands, exposicions i sobretot molta gent disfressada!

image1  image3image4

També vam tenir l’oportunitat d’assistir a la conferència  sobre “La Física i els Superherois” d’un youtuber anomenat Javier Santaolalla (Date un voltio), va ser súper divertit!

Tant de bo hi tornem l’any vinent perquè ens va encantar!

Senda i Wiktoria