COLÒNIES 2013 -14

VAM PASSAR UNES COLÒNIES DE LO MÉS DIVERTIDES. VAN CONVIURE 3 DIES DE MANERA INTENSA. UNA CASA MOLT MACA AMB UN ENTORN ADMIRABLE. LES ACTIVITATS AMB EN SOLITARI WOLF, KAYAKS, TOR AMB ARC PISCINA, JOCS DE NIT, UNS ÀPATS… TOT MOLT MACO

ENS VAM PODER DESPEDIR DE L’OT, L’ABRIL I L’ARNAU QUE MARXEN DE L’ESCOLA.

VEIEU DEL IMATGES DE LES COLONIES 2013-2014

TEATRE DEL TERCER TRIMESTRE

ELS ALUMNES DE TOTA L’ESCOLA ENS VAN REPRESENTAR DUES OBRES DE TEATRE, LES QUALS LES VAN PREPARAR DURANT EL TERCER TRIMESTRE. “EL MÓN DELS COLORS” I “ON ÉS L’AVI?” VAN SER LES OBRES ESTRENADES.

QUÍ EN TENIU LES IMATGES DEL TEATRE DEL TERCER TRIMESTRE

SORTIDA A MARINELAND

DILLUNS VÀREM ANAR A MARINELAND A VEURE L’ESPECTACLE DELS OCELLS, LLEONS MARINS I DOFINS. VA FER UN DIA ASSOLELLAT, CALURÓS I SOBRETOT DIVERTIT I INTERESSANT

VEIEU LES FOTOS DE LA SORTIDA A MARINELAND

CONFERÈNCIA D’EN SAÏD 2014. EL CARGOL

EN SAÏD ENS VA PARLAR DELS CARGOLS. LA SEVA CONFERÈNCIA VA  SER MOLT INTERESSANT.

VEIEU EL SEU VÍDEO

Publicat dins de General | Envia un comentari

Abril, conferència de la meva vida

Avui ha fet la seva conferència amb molta il·lusió.

Aqui en teniu el vídeo.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Arnau i la conferència de la seva vida

L’Arnau va fer la seva conferència. Ens va explicar fets molt importants i especialment ens va fer conèixer-lo quan era petit.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Participació en la Cantània “Rambla Llibertat”

Desprès de molts dies assajant les cançons, finalment, el passat 1 de Juny al teatre Atlàntida de Vic, els alumnes de la nostra escola van cantar els temes de la Cantània d’enguany.

Van gaudir de l’experiència de cantar en un teatre juntament amb altres escoles, amb els solistes i els músics i sota la direcció de l’Oriol.

Aqui en teniu algunes fotos dels moments previs. ALUMNES A LA CANTÀNIA “RAMBLA LLIBERTAT”

Publicat dins de General | Envia un comentari

OT: conferència de la meva vida

l’Ot ens va emocionar amb la seva conferència. Ens va explicar coses molt boniques. Sentiu-lo

UNA GRAELLSIA ISALBELAI ENS VISITA

AVUI HEM TROBAT UNA PAPALLONA EN UNA FINESTRA DE L’ESCOLA, AMB LA IMMA HEM CERCAT INFORMACIÓ I HEM APRÈS QUE:

MARC: ES DIU GRAELLSIA ISABELAI.

SAÏD: NO L’HA HAVIA VIST MAI.

ANIOL: SÓN NOCTURNES, VOLEN A LA NIT.

GEA: ELS MASCLES TENEN UNES ANTENES COM A PLOMES, LES FEMELLES NO LES TENEN IGUALS.

MARTINA: MENGEN FULLES DE PI.

ARNAU. SÓN DE LA MIDA DE LA MEVA MÀ.

ESTEL: VIUEN A FRANÇA, A CATALUNYA I A ESPANYA.

PAU: ESTAN EN PERILL D’EXTINCIÓ.

DÍDAC: DEGUT A LES ORUGUES PROSECIONARIES ELS PINS ESTAN ENSOFLETATS D’INSECTISIDES QUE NO LI VAN BE A AQUESTES PAPALLONES.

AQUI EN TENIU ALGUNES FOTOS DE LA LA GRAELLSIA ISABELAI

ORQUESTRA A L’HORA DEL PATI

FENT PATI SOBTADAMENT ELS ALUMNES VAN JUGAR A FER UNA ORQUESTRA, GAUDIU DEL MOMENT.