CONFERÈNCIES MEDI

Els alumnes de 2n i 3r han realitzat unes conferències sobre les aus. Aquest trimestre estem estudiant els animals i la seva classificació, i més concretament el grup dels ocells. Aquí podeu veure com ho han fet, esperem que us agradi!

Marc (Faisà)

Estel (Gralla de bec vermell)

Pau (Ballester)

Dídac (Corb)

CONFERÈNCIES MEDI

A l’assignatura de medi estem estudiant el mapa físic de Catalunya. Estem aprenent els noms dels rius i el relleu del nostre país. És per això que els alumnes de 4t, 5è i 6è han fet una conferència sobre algun dels rius que estem estudiant. Aquí teniu els vídeos de les conferències que han realitzat, podreu veure que aquestes les han fet amb castellà.

Clàudia (Riu Ebre)

Jan (Riu Segre)

Martí (Noguera Pallaresa)

Biel (Riu Ter)

DANSA DELS CASCAVELLS

Aquest trimestre a Educació Física hem après la dansa dels cascavells. Aquí teniu un vídeo on podeu veure com ho fem.

CONFERÈNCIA ANGLÈS

Els tres alumnes de Cicle Superior de l’escola ens han explicat una conferència en anglès sobre la India. Cada vegada ens saben, ho han fet molt bé!

PRIMER ASSAIG GENERAL DE LA CANTATA “Amb ulls de nen”

Aquest matí hem anat al pavelló de Folgueroles per fer el primer assaig general de la cantata que farem el dia 29 d’abril amb la resta d’escoles de la de zona. Per primera vegada hem pogut escoltar com sonaran les cançons amb la beteria i el baix elèctric i ens ha agradat molt.

Ha estat un matí molt intens i emocionant. A més també hem estat acompanyats dels professionals del programa InfoK.

Us deixem unes quantes fotos de l’assaig.

CONFERÈNCIA MARTÍ

En Martí ha fet la seva conferència sobre Califòrnia. Ens ha agradat molt com ens ho ha explicat, aquí teniu el vídeo on podreu veure com ho ha fet.

CONFERÈNCIA BIEL

En Biel ha fet la conferència de Hawaii, un estat que forma part dels Estats Units d’Amèrica. Hem après molts coses sobre aquest lloc. Aquí teniu el vídeo on ho podeu veure!

CONFERÈNCIA JAN

En Jan ens ha explicat moltes coses interessants sobre Mèxic, el país que ha escollit per a la seva conferència de català. Aquí teniu el vídeo on la podeu veure, esperem que us agradi!

LA “CONTACONTES”

Dimecres de la setmana passada ens va visitar la Carol per explicar-nos alguns contes molt intressants relacionats amb la Cantata d’aquet any. El tema que vam tractar va ser la superació, tots vam poder participar i ens ho vam passar d’allò més bé!

Aquí teniu algunes imatges de l’activitat.

FEM LES MONES

Aquest matí hem fet dues mones de Pasqua. Una l’hem farcit de nocilla i l’altre de natilla, les hem recobert de xocolata fondant i les hem decorat al nostra gust.
Mmmmmmmm que bones que eens han quedat!!!!! Aquí us deixem unes imatges del procés.