SANTA CECÍLIA A L’ESCOLA

EL DIVENDRES PASSAT VAM CELEBRAR LA DIADA DE LA MÚSICA. PER AQUEST MOTIU EN GILBERT VA EXPLICAR UN CONTE SOBRE UNA ANTARA I TAMBÉ VA PORTAR UNES FLAUTES ANDINES QUE ES DIUEN SIKUS.

ALGUNES D’AQUESTES FLAUTES EREN MÉS GRANS QUE ALGUNS ALUMNES. VEIEU QUINES FLAUTES MÉS ESPECTACULARS

ELS MURRIS VAN CANTAR TRES CANÇONS AMB MOLTA ALEGRIA

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

ELS ALUMNES DE PRIMÀRIA VAN CANTAR TRES CANONS

ELS DE CICLE INICIAL VAN TOCAR “RONDIN PICOTIN” AMB ELS UNSTRUMENTS DE PLAQUES.

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

L’ALTRA DIA VAM RIURE AMB AQUESTS MUSICS

SÓN MOLT DIVERTITS

ELS MURRIS INSTAL·LEN ALGUNS CDS PER ESPANTAR ELS OCELLS

APROFITANT ELS DIES DE LLUNA NOVA I LLUNA PLENA ELS ALUMNES DE PRIMÀRIA VAN SEMBRAR LLAVORS DE BLAT. AL CAP D’UNA SETMANA VAN VEURE QUE VENIES OCELLS A MENJAR-SE LES LLAVORS QUE ESTÀVEN GERMINANT.

ELLS VAN DECIDIR INSTAL·LAR CDS VELLS PER ESPANTAR ELS OCELLS QUE ENS FÈIEN LES “MALIFETES”.

ALS MURRIS ELS VA FER IL·LUSIÓ PARTICIPAR DE L’ACTIVITAT. AQUI EN TEINIU LES IMATGES

ELS MURRIS FAN UN SALT

ELS MURRIS DESPRÉS DE LA FESTA DE HALLOWEN FAN UN SALT AMB MOLTA ENERGIAImatge de previsualització de YouTube

AH! FALTAVA LA FESTA DE LA TARDA

FESTA HALLOWEN

ELS ALUMNES DE PRIMÀRIA HAN PREPARAT UNA FESTA SORPRESA PER A LA TARDA. DE MOMENT TANT SOLS CONEIXEM ELS PREPARATIUS GENERALS, ENS FALTEN LES SORPRESES

AQUÍ EN TENIU UNA MOSTRA DE LA FESTA DE HALLOWEN

LES FAVES DELS MURRIS CREIXEN DIA A DIA

ELS MURRIS ESTAN BEN SORPRESOS I CONTENTS DE VEURE COM CREIXEN DIA A DIA LES FAVES QUE VAM PLANTAR ELS 10 D’OCTUBRE.

LES PLANTES CREIXEN MOLT UFANOSES.

US DEIXEM LES IMATGES DELS MURRIS MESURANT LES PLANTETES DE FAVES

FEM PANELLETS PER CELEBRAR LA CASTANYADA

EL DIMECRES VAM FER LA MASSA DELS PANELLETS

AVUI ELS HEM FET DE COCO, DE XOCOLATA, D’AMETLES I DE CODONYAT.

HA SIGUT DIVERTIT FER-LOS, ERA COM JUGAR A FER PASTETES AQUÍ EN TENIU ALGUNES FOTOS DE LA PREPARACIÓ DELS PANELLETS 2014. EN AQUEST ÀLBUM FALTEN AQUESTES ALTRES IMATGES DE L’ELABORACIÓ DELS PANELLETS

SORTIDA A CALLDETENES: FORN DE PA I RUTA DELS MOLINS

EL DIMARTS PASSAT VAM ANAR A CALLDETENES A VISITAR EL FORN DE PA DE CALLDETENES ON VAM FER UN PA AMB XOCOLATA BONÍSSIM.

DESPRÉS VAM FER LA RUTA DELS MOLINS QUE EREN ELS QUE FEIEN LA FARINA PER ELABORAR EL PA.

VA SER UNA SORTIDA MOLT INTERESSANT I DIVERTIDA

AQUÍ TENIU L’ÀLBUM DE LA SORTIDA A CALLDETENES

L’OT EXPLICA UN CONTE ALS MURRIS

LA SETMANA PASSADA L’OT VA VENIR AMB UN CONTE PER EXPLICAR ALS ALUMNES DE PARVULARI.

DESPRÈS VA RECORDAR ELS JOS I AMICS I FINS I TOT VA FER MÚSICA AMB ELS ALUMNES DE CM I CS.

L’OT EXPLICANT EL SEU CONTE

LA CLÀUDIA VA EXPLICAR UN CONTE

ELS MURRIS, ELS ALUMNES DE P4 I P5, VAS ESCOLTAR UN CONTE EXPLICAT PER LA CLÀUDIA.

VAN COMENTAR QUE ELS VA AGRADAR MOLT

IMATGES DE LA CLÀUDIA EXPLICANT EL SEU CONTE