CONFERÈNCIA ARNAU

El dimarts l’Arnau ens va presentar la seva conferència sobre la salamandra. Ens va agradar molt tot el que ens va explicar, ho vam trobar molt interessant! Aquí teniu el vídeo on ho podeu veure.

CONFERÈNCIA MARTINA

La Martina ha fet la conferència sobre la girafa. Ens ha explicat tot el que sap sobre aquest mamífer i ho hem trobat molt interessant, ho ha fet molt bé! Aquí teniu el vídeo.

CONFERÈNCIA ANIOL

Ahir a la tarda l’Aniol ens va fer la seva conferència sobre la serp. Ens va explicar moltes coses interessants sobre aquest rèptil, ens va agradar moltíssim!

CONCURS DE POESIA I DIBUIX

El passat divendres 22 d’abril vam celebrar el concurs de poesia i dibuix de Sant Jordi . L’alcalde de Vilanova de Sau va venir a fer l’entrega de premis.

CAIXES NIU

Aquest curs, com en els dos anteriors hem penjat caixes niu, totes prop de l’escola. En Miquel del grup d’anellament de Calldetenes, i l’Anna i la Isabel de l’Espai Natural Guilleries-Savassona ens han ajudat a penjar-les. Ja les hem revisat tres vegades i hem pogut observar nius, ous i polls. En Miquel ens va portar dues caixes noves una pel raspinell, i l’altre pel cargolet però de moment no han tingut èxit.

CONFERÈNCIES MEDI

Els alumnes de 2n i 3r han realitzat unes conferències sobre les aus. Aquest trimestre estem estudiant els animals i la seva classificació, i més concretament el grup dels ocells. Aquí podeu veure com ho han fet, esperem que us agradi!

Marc (Faisà)

Estel (Gralla de bec vermell)

Pau (Ballester)

Dídac (Corb)

CONFERÈNCIES MEDI

A l’assignatura de medi estem estudiant el mapa físic de Catalunya. Estem aprenent els noms dels rius i el relleu del nostre país. És per això que els alumnes de 4t, 5è i 6è han fet una conferència sobre algun dels rius que estem estudiant. Aquí teniu els vídeos de les conferències que han realitzat, podreu veure que aquestes les han fet amb castellà.

Clàudia (Riu Ebre)

Jan (Riu Segre)

Martí (Noguera Pallaresa)

Biel (Riu Ter)

DANSA DELS CASCAVELLS

Aquest trimestre a Educació Física hem après la dansa dels cascavells. Aquí teniu un vídeo on podeu veure com ho fem.

CONFERÈNCIA ANGLÈS

Els tres alumnes de Cicle Superior de l’escola ens han explicat una conferència en anglès sobre la India. Cada vegada ens saben, ho han fet molt bé!

PRIMER ASSAIG GENERAL DE LA CANTATA “Amb ulls de nen”

Aquest matí hem anat al pavelló de Folgueroles per fer el primer assaig general de la cantata que farem el dia 29 d’abril amb la resta d’escoles de la de zona. Per primera vegada hem pogut escoltar com sonaran les cançons amb la beteria i el baix elèctric i ens ha agradat molt.

Ha estat un matí molt intens i emocionant. A més també hem estat acompanyats dels professionals del programa InfoK.

Us deixem unes quantes fotos de l’assaig.