Els esquelets del Carnaval dels animals

Els alumnes de cicle inicial han estat treballant la música: “Els esquelets” que forma part de la suit musical del Carnaval dels Animals de Camille Saint-Saëns.

Amb aquesta peça musical hem treballat la seva estructura, les famílies d’instruments que sonen en cada part i finalment hem inventat uns moviments per cada part musical i així remarcar les diferències. Aquí en teniu el resultat.

CONFERÈNCIES POPS

En Martí ens va presentar la seva conferència sobre les abelles, aquí la teniu.

CONFERÈNCIES CICLE MITJÀ

Els alumnes de 4t han fet les seves conferències sobre arbres. Aquí us deixem el resultat.

En Pau ens parla del Bambú.

La Carla ens parla del roure.

En Dídac ens parla del cirerer.

LEstel ens parla de l’alzina.

CONFERÈNCIES POPS

Els pops han començat a fer les seves conferències.

En Pol va fer la conferència del tigre.

En Tian va fer la conferència de l’ànec verd.

DANSA A EDUCACIÓ FÍSICA

Aquest trimestre a les classes d’Educació Física hem treballat l’expressió corporal amb la dansa Oh Susanna! Aquí en podeu veure el resultat, esperem que us agradi!

TALLER PRIMERS AUXILIS

Ahir al matí va venir a l’escola en Jordi Godayol, bomber del parc de bombers de Torelló, a realitzar un taller de primers auxilis pels nostres alumnes. Vam aprendre moltes coses interessants!

SANT JORDI

El passat divendres dia 21 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola. Tots els alumnes van participar de la diada elaborant dibuixos i narracions pel concurs que celebrem.

A la tarda, els alumnes de Cicle Inicial van fer una representació de la llegenda de Sant Jordi i el drac que ens va agradar moltíssim. Un cop acabada, va venir l’alcalde a donar els premis als guanyadors del concurs literari i de dibuix.

A més a més, com cada any, els nens i nenes de l’escola es van poder emportar a casa una rosa que van elaborar amb les dones que participen al taller de dinamització del poble.

DSC09467-min

DSC09450-min

Cançó: “La llegenda de la rosa i el drac” – Obeses

CONFERÈNCIES 5è

Aquest trimestre els alumnes de 5è han elaborat una conferència sobre un arbre. Ens han explicat molt bé les seves característiques a través d’un powerpoint, esperem que us agradi!

SCRATCH

Aquest trimestre a les hores de TAC, amb els alumnes de Cicle Inicial, hem après a utilitzar l’Scratch Junior. Aquí podeu veure els contes que han elaborat utilitzant aquesta aplicació amb les tablets.

CANTEM EN ANGLÈS

Aquest trimestre hem estudiat la roba i hem après aquesta cançó per explicar el que portem.