Últim dia d’escola!

Ja ha arribat el final de curs! Per celebrar-ho vam entregar l’orla a la Clàudia i vam fer diversos jocs d’aigua acabant amb la típica guerra d’aigua. També vam celebrar l’aniversari de l’Arnau.

Aquí teniu unes quantes fotos!

Colònies 2016

Els dies 15, 16 i 17 de juny vam anar de colònies al càmping “El Pont”, ven a prop de casa. Vam arribar-hi xino-xano caminant pel mig del bosc.
Durant els tres dies vam fer un munt de jocs i activitats: Guerra d’aigua, tirolina, tir amb arc, inflable, banys al riu, joc de nit, disco,… i també ens van ajudar molt parant i desparant taula i fregant els plats.

Aquí teniu unes quantes fotos perquè pugueu veure lo bé que ens ho vam passar!

Teatre final de curs

El dimarts 7 de juny els alumnes de l’escola ens van fer l’última representació de teatre amb l’obra “Avis”, un homenatge a tots els avis i àvies.

Us deixem amb un tastet.

Cantània 2016: Babaua. Les desventures de Mimí

Aquest any hem tornat a participar a la Cantània amb els cursos de 4t, 5è i 6è. El tema aquesta vegada anava sobre una noia que volia trobar marit i per poder trobar-lo primer havia de deixar de pensar en ella i obrir-se a la resta de món; nosaltres representàvem Cupido, l’ajudant de l’amor per trobar el marit adequat.

Ens ho vam passar molt bé i hem après moltes coses referents a la música i més concretament al cant.
Us deixem amb un petit tastet.

FINAL DE CURS

S’acosta el final de curs i és per això que els alumnes de l’escola han decidit fer aquest vídeo de despedida. Els podreu veure contents i ballant perquè ja han passat un curs més on s’han esforçat molt.

El vídeo l’han creat i editat ells mateixos a les hores de TAC on hem treballat l’edició de vídeo amb el windows movie maker.

(Cançó Avicii – The Nights)

Els alumnes de Cicle Superior també han creat un altre vídeo, en aquests cas ens expliquen uns acudits que ens han fet molta gràcia, esperem que a vosaltres també!

CONFERÈNCIA CLÀUDIA

Com cada any, els alumnes de 6è fan el treball de la seva vida, aquest any ha sigut el torn de la Clàudia. A la seva conferència ens ha explicat les seves vivències, compartint amb tots nosaltres els moments més especials. Aquí teniu el vídeo on ho podeu veure, esperem que us agradi!

CONFERÈNCIA SAÏD

En Saïd va fer la seva conferència sobre el gira-sol. Ens va explicar molt bé com és aquesta planta i quins usos té. Esperem que us agradi!

CONFERÈNCIA GEA

Ahir la Gea ens va presentar la seva conferència sobre la Geneta. Ens va explicar les característiques i curiositats més importants d’aquest mamífer. També ens va parlar sobre una Geneta anomenada Gina que va poder conèixer: Esperem que us agradi!

CONFERÈNCIA ARNAU

El dimarts l’Arnau ens va presentar la seva conferència sobre la salamandra. Ens va agradar molt tot el que ens va explicar, ho vam trobar molt interessant! Aquí teniu el vídeo on ho podeu veure.

CONFERÈNCIA MARTINA

La Martina ha fet la conferència sobre la girafa. Ens ha explicat tot el que sap sobre aquest mamífer i ho hem trobat molt interessant, ho ha fet molt bé! Aquí teniu el vídeo.