S’ha acabat el curs

Ahir va ser l’últim dia de curs, per aquest motiu vam fer diverses activitats divertides: Globoflèxia, jocs d’aigua i guerra d’aigua. També ens vam acomiadar dels alumnes de 6è i els vam fer obsequi de l’orla.

Aquí teniu les últimes imatges del curs, són molt refrescants. BON ESTIU A TOTHOM!!

CONFERÈNCIES POPS

La setmana passada en Naïm ens va presentar la seva conferència sobre el camaleó, ens va explicar coses molt interessants d’aquest animal. Esperem que us agradi!

Aquest dilluns la Carmela ens va fer la conferència del ratolí i ens va agradar moltíssim tot el que ens va explicar, esperem que a vosaltres també!

STOP MOTION

Aquest trimestre a TAC amb els alumnes de CS hem gravat una pel·lícula amb Stop Motion. Aquesta tèncica es basa en fer moltes fotografies i anar movent els elements que apareixen al pla a poc a poc, després es crea el moviment en l’edició del vídeo. Esperem que us agradi, ens ha portat molta feina però el resultat és molt xulo!

Publicat dins de General | 1 comentari

TEATRE FINAL DE CURS

Aquest dimarts els nens i nenes de l’escola van representar l’obra de teatre  “Jocs, a què juguem?” a la sala de l’ajuntament.  Esperem que us agradés, a nosaltres ens va encantar! Aquí en podeu veure algunes fotos.

Conferències d’anglès

La Cultura Catalana a l’aula de música

Acabem el curs treballant la cultura que tenim més a l’abast, la cultura catalana. Durant unes setmanes hem estat treballant la sardana i la cobla, els castellers i falconers, i els bastoners i el grup de grallers. Podeu veure’n una petita mostra amb el següent video.

Marineland

El passat dimecres 31 de maig vam fer la última sortida de curs, vam anar a gaudir d’un bon dia a Marineland. Patíem pel fred però al final vam passar tanta calor amb les actuacions dels diversos animals, que després de dinar vam agrair poder anar a l’aigua i tirar-nos pels tobogans.

Aquí teniu un video on podeu veure fotos i trossos de video de les exhibicions d’animals i dels alumnes i mestres de l’escola. Esperem que en gaudiu tant com nosaltres.

Els pops treballen Txaikovsky

Els pops hem treballat una peça musical de Txaikovsky: “El vals de les flors”.

En el video següent podreu veure el petit treball de moviment que hem realitzat amb aquesta música, veureu que encara els costa bastant moure’s davant d’una càmera però es pot interpretar molt bé acompanyat de la lectura de la història que expliquem a continuació.

La història de la peça musical treballada explica com estan els núvols i les flors els dies de sol, però de cop el temps canvia, els núvols s’enfaden, comença a ploure i a sentir-se llamps i trons, les flors han de marxar corrents per no mullar-se i finalment, torna la calma i surt el sol i l’arc de sant martí.

Esperem que us agradi el nostre treball de moviment corporal.

El treball de la meva vida

Com cada any els alumnes de 6è han exposat el treball anomenat: “Treball de la meva vida”

Podeu veure com els hi ha anat en els següents videos.

CONFERÈNCIES MEDI

Aquest curs amb els alumnes de Cicle Superior hem estudiat les diferents etapes de la història. Aquí podeu veure les conferències que han elaborat sobre dues de les etapes que hem estudiat,  l’Edat Moderna i l’Edat Contemporània. Recordeu que les conferències de medi les fem en castellà.

Edat Moderna- Toni i Biel

Edat Contemporània- Martí i Jan