CONFERÈNCIES MEDI

Aquest curs els alumnes de Cicle Mitjà han estudiat les comarques de Catalunya. Per fer la seva conferència han escollit la comarca que han volgut i ens han explicat el més important. Esperem que us agradin molt, i recordeu que les conferències de medi les fem en castellà!

Conferències de Cicle Inicial: L’aigua

Avui els alumnes de cicle inicial han dut a terme les seves conferències emmarcades totes dins un mateix tema genèric: L’Aigua.

La Gea ens parla de què és l’aigua i l’estalvi d’aigua.

L’Aniol ens explica com arriba l’aigua a casa i com torna a la natura.

L’Arnau ens explica què és el Cicle de l’aigua.

En Saïd parla sobre els estats de l’aigua i els experiments dels canvis d’estat.

La Martina explica les inundacions i els Tsunamis.

Dansem la cançó del Dofí

Els pops estan fent un projecte sobre els dofins i des de l’àrea de música també treballem la part de cant i ball sobre el mateix animal. Després d’uns quants dies aprenent una dansa, aquí us deixem veure com ens ha quedat. Que en gaudiu!

Setmana de Carnestoltes

Durant tota la setmana passada, a l’escola vam donar protagonisme a la festa de Carnaval. De dilluns fins dijous el rei carnestoltes ens va donar diferents consignes. Dijous vam celebrar el “Dijous Llarder”: al matí vam cuinar truites i a la tarda vam fer la mítica sortida a “Els Vernets”. Finalment, divendres a la tarda ens vam disfressar de romans i romanes per acabar de celebrar la festa, enguany a la pista per problemes meteorològics. Allà vam ballar, es va realitzar el judici del rei Carnestoltes i per acabar, vam procedir a cremar-lo.

Consigna de dijous!

El dijous llarder portaràs un barret

perquè cap als Vernets no et toqui el solet!

Simulació d’un Tsunami

Els alumnes de Cicle Inicial estan treballant moltes coses sobre l’aigua i fa pocs dies ha sorgit el tema de les inundacions i els Tsunamis. Ho hem anat explicant i treballant de manera teòrica i pràctica a l’aula i finalment hem construit una maqueta per fer la simulació d’un Tsunami. Aquí us deixem el vídeo perque veieu el resultat.

Consigna de dimecres!

El dimecres 22 portaràs un pijama graciós.

Tots amb el pijama, però no si val dormir a classe!

Consigna per dimarts!

El rei Carnestoltes ens informa que demà dimarts:

El dimarts arribaràs i amb un peluix d’acompanyant aniràs!

A buscar algun peluix per casa!

Ha arribat el rei carnestoltes

Aquesta tarda ha arribat el Rei Carnestoltes a l’escola i durant tota la setmana que ve se’n cuidarà que tots els alumnes i mestres de l’escola vinguin amb coses ben divertides a l’escola i que s’ho passin molt bé!

Consigne de dilluns: Un cercle a la cara portaràs i una bona setmana començaràs!

Apa tots a fer un cercle a la cara o enganxar-se un gomet….

DENIP

El dia 30 de gener vam celebrar el DENIP (dia escolar de la no violència i la pau). Vam realitzar diverses activitats relacionades amb aquest dia, com podeu veure a les fotos, una d’elles va ser penjar desitjos a l’olivera de l’escola. Esperem que es compleixin!

Publicat dins de General | 1 comentari