CONFERÈNCIA DE L’ARNAU

AVUI L’ARNAU ENS HA FET UNA CONFERÈNCIA. ENS HA EXPLICAT MOLTES COSES DE LA FORMIGA. DESPRÉS HA RESPÒS A LES PREGUNTES DELS COMPANYS I FINALMENT HA SIGUT ELL QUI HA FET LES PREGUNTES PER VEURE SI ELS COMPANYS L’HAVIEN ENTÈS.

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

TERCER CONTROL DE LES CAIXES NIUS

AVUI AMB EN MIQUEL HEM ANAT A CONTROLAR PER TERCERA VEGADA LES CAIXES NIUS.

HA ESTAT UNA JORNADA MOLT, MOLT I MOLT INTERESSANT. HEM TROBAT MOLTES CRIES (UNES MÉS GRANS QUE D’ALTRES), TAMBÉ UNA CAIXA BUIDA (TOTS HAN ABANDONAT EL NIU) I UNA CAIXA AMB UNA BASE DE MOLSA QUE HAN APROFITAT UNS BORINOTS PER FER EL SEU NIU.

EN MIQUEL HA APROFITAT QUE UNES CRIES QUE JA ESTÀVEN PROU GRANDETES PER ANELLAR-LES I AIXÍ HO HA FET. HA ANELLAT A 9 CRIES DE MALLERENGUES CARBONERES.

ESTEM MOLT CONTENTS I ESPECIALMENT AGRAÏTS AL GRUP D’ANELLAMENT CALLDETENES D’OSONA, QUE EN LA PERSONA D’EN MIQUEL GÓMEZ ENS HA AJUDAT A CONÈIXER I GAUDIR D’AQUESTA EXPERIÈNCIA

GRÀCIES MIQUEL

AQUÍ EN TENIU L’ÀLBUM D’AQUESTA TERCERA SORTIDA

CONFERÈNCIA DE L’ANIOL: EL CAMALEÓ

AHIR L’ANIOL ENS VA FER UNA CONFERÈNCIA SOBRE EL CAMALEÓ. ENS VA EXPLICAR MOLTES COSES INTERESSANTS.

VEIEU-LO

CONFERÈNCIA DE LA MARTINA

LA SETMANA PASSADA , LA MARTINA ENS VA FET UNA CONFERÈNCIA MOLT INTERESSANT SOBRE EL SERVAL.

ARA SABEM UNA MICA SOBRE AQUEST DESCONEGUT ANIMAL. LA RESTA DELS ALUMNES NO SABIEN NI QUE EXISTIEN.

CONFERÈNCIA D’EN SAÏD

AVUI EN SAÏD EN HA FET UNA CONFERÈNCIA MOLT MACA SOBRE LES TORTUGUES. ENS HA EXPLCAT MOLTES COSES INTERESSANTS.

MIREU, MIREU

SEGON CONTROL DE LES CAIXES NIUS

AVUI HEM ANAT A VEURES LES CAIXES NIUS I HEM VIST QUE ELS OCELL QUE LES MALLERENGUES QUE NIUEN EN ELLES HAN FET MOLTS PROGRESOS, FINS I TOT HEM TROBAT LES CRIES FORÇA GRANDETES EN UNA DE LES CAIXES.

EN ALGUNES HEM POGUT VEURE COM SORTIA LA MARE DE LA CAIXA QUAN EN MIQUEL LES BAIXAVA

IMATGES

UN PAÓ DE NIT A L’ESCOLA

LA SETMENA PASSADA VAN VEURE UN PAÓ DE NIT. ÉS L’ESPÈCIE DE PAPALLONA MÉS GRAN D’EUROPA.

COM ESTAVA MOLT QUIETA, I LI VAM PODER FER UNES QUANTES FOTOS.

AQUÍ EN TENIU LES IMATGES, PODREU VEURE QUE LA PAPALLONA ÉS MÉS GRAN QUE LA MÀ DE L’ANIOL

CONFERÈNCIA SOBRE EL CANADÀ

ELS ALUMNES DE PRIMÀRIA VAN PREPARAR UNA CONFERÈNCIA SOBRE EL CANADÀ. LA VAN FER EN ANGLÈS, VA SER UNA CONFERÈNCIA MOLT MACA.

VEIEU EL VÍDEO

PRIMER CONTROL DE LES CAIXES NIUS

EL PASSAT DIVENDRES VAM ANAR A VEURE L’INTERIOR DE LES CAIXES NIUS QUE VAM INSTAL·LAR PEL FEBRER I VAM TROBAR MOLTES SORPRESES, FINS I TOT UNA MALLERENGA CARBONERA COVANT ELS OUS.

AQUI EN TENIU LES IMATGES D’AQUESTA EXPERIÈNCIA

ELS ALUMNES DE CI FAN UN TALLER DE CONSTRUCCIÓ

EL PASSAT TRIMESTRE ELS ALUMNES DE CICLE INICIAL VAN FER UN TALLER DE CONSTRUCCIÓ AMB UN JOC QUE ELS VAN PASSAR ELS REIS.

A LA CLASSE VAN MONTAR UN MAGATZEM I DESPRES ES VAN ORGANITZAR PER CONSTRUÏR LES PROPOSTES QUE VENIEN AMB EL JOC.

VA FER UNA EXPERIÈNCIA INTERESSANT