Excursió al Món Sant Benet

Recull de fotos de l’excursió al món Sant Benet el passat dimecres

El volcà

Amb els alumnes de 4rt 5è i 6è estem estudiant el planeta i les capes de la terra i hem fet l’experiment d’un volcà. Aquest experiment també l’han fet els de 1r 2n i 3r encara que ells estudiïn l’aparell digestiu

Els dinosaures

Ja fa uns dies que estem descobrint els dinosaures, aqui en teniu un recull de fotos

S’ha acabat el curs

Ahir va ser l’últim dia de curs, per aquest motiu vam fer diverses activitats divertides: Globoflèxia, jocs d’aigua i guerra d’aigua. També ens vam acomiadar dels alumnes de 6è i els vam fer obsequi de l’orla.

Aquí teniu les últimes imatges del curs, són molt refrescants. BON ESTIU A TOTHOM!!

CONFERÈNCIES POPS

La setmana passada en Naïm ens va presentar la seva conferència sobre el camaleó, ens va explicar coses molt interessants d’aquest animal. Esperem que us agradi!

Aquest dilluns la Carmela ens va fer la conferència del ratolí i ens va agradar moltíssim tot el que ens va explicar, esperem que a vosaltres també!

STOP MOTION

Aquest trimestre a TAC amb els alumnes de CS hem gravat una pel·lícula amb Stop Motion. Aquesta tèncica es basa en fer moltes fotografies i anar movent els elements que apareixen al pla a poc a poc, després es crea el moviment en l’edició del vídeo. Esperem que us agradi, ens ha portat molta feina però el resultat és molt xulo!

Publicat dins de General | 1 comentari

TEATRE FINAL DE CURS

Aquest dimarts els nens i nenes de l’escola van representar l’obra de teatre  “Jocs, a què juguem?” a la sala de l’ajuntament.  Esperem que us agradés, a nosaltres ens va encantar! Aquí en podeu veure algunes fotos.

Conferències d’anglès

La Cultura Catalana a l’aula de música

Acabem el curs treballant la cultura que tenim més a l’abast, la cultura catalana. Durant unes setmanes hem estat treballant la sardana i la cobla, els castellers i falconers, i els bastoners i el grup de grallers. Podeu veure’n una petita mostra amb el següent video.

Marineland

El passat dimecres 31 de maig vam fer la última sortida de curs, vam anar a gaudir d’un bon dia a Marineland. Patíem pel fred però al final vam passar tanta calor amb les actuacions dels diversos animals, que després de dinar vam agrair poder anar a l’aigua i tirar-nos pels tobogans.

Aquí teniu un video on podeu veure fotos i trossos de video de les exhibicions d’animals i dels alumnes i mestres de l’escola. Esperem que en gaudiu tant com nosaltres.