Ha arribat el rei carnestoltes

Aquesta tarda ha arribat el Rei Carnestoltes a l’escola i durant tota la setmana que ve se’n cuidarà que tots els alumnes i mestres de l’escola vinguin amb coses ben divertides a l’escola i que s’ho passin molt bé!

Consigne de dilluns: Un cercle a la cara portaràs i una bona setmana començaràs!

Apa tots a fer un cercle a la cara o enganxar-se un gomet….

DENIP

El dia 30 de gener vam celebrar el DENIP (dia escolar de la no violència i la pau). Vam realitzar diverses activitats relacionades amb aquest dia, com podeu veure a les fotos, una d’elles va ser penjar desitjos a l’olivera de l’escola. Esperem que es compleixin!

Dia de neu a l’escola

Ahir, dia de neu a diverses comarques de Catalunya, va nevar a Vilanova i per tant els alumnes van poder jugar amb la neu una bona estona. Mireu com es van divertir!

Publicat dins de General | 1 comentari

Caguem el Tió

Últim dia d’escola abans de les vacances de Nadal. Com Cada any, toca cagar el tió amb els nostres alumnes, voleu veure algunes de les coses que els hi ha cagat? Doncs mireu les imatges següents.

BONES FESTES A TOTHOM!

La Quina

Els alumnes de primària, dimecres van fer una quina amb tot de productes escolars que podien escollir quan guanyaven el joc. Aquí teniu algunes imatges.

RESPOSTA Engima 22

Per últim, torn de Cicle Superior!

Per ser l’últim dia, la foto és de tots els alumnes de l’escola. BONES FESTES!

RESPOSTA: Quan el globus està desinflat.

Moltes gràcies a totes aquelles persones que heu anat participant en els diferents engimes del calendari d’advent.

DIA 22 Calendari

S’acaba el calendari d’advent, aquí us deixem amb l’últim enigma. A participar!

Com és possible punxar un globus sense deixar que s’escapi aire i sense que el globus faci soroll?

RESPOSTA Engima 21

Avui els hi toca als alumnes de Cicle Mitjà!

RESPOSTA: 2 hores.

Felicitats als participants, demà l’últim!

TEATRE NADAL

Ahir a la tarda vam fer l’obra de teatre de Nadal a la sala de l’ajuntament, que es va omplir de gom a gom per veure els grans actors i actrius de la nostra escola. Ells s’ho van passar pipa fent-la i el públic també va gaudir moltíssim de l’espectacle. Aquí teniu unes fotos que resumeixen la magnífica tarda que vam viure, esperem que us agradi.

DIA 21 Calendari

Vinga va que se’ns acaba el calendari d’Advent! Participeu en el penúltim engima.

Què  passa  a  la  selva  africana  cada  dia, fins  i  tot  els  festius,  de  quatre  a  sis de  la  matinada?
Publicat dins de General | 2 comentaris