Caguem el Tió

Últim dia d’escola abans de les vacances de Nadal. Com Cada any, toca cagar el tió amb els nostres alumnes, voleu veure algunes de les coses que els hi ha cagat? Doncs mireu les imatges següents.

BONES FESTES A TOTHOM!

La Quina

Els alumnes de primària, dimecres van fer una quina amb tot de productes escolars que podien escollir quan guanyaven el joc. Aquí teniu algunes imatges.

RESPOSTA Engima 22

Per últim, torn de Cicle Superior!

Per ser l’últim dia, la foto és de tots els alumnes de l’escola. BONES FESTES!

RESPOSTA: Quan el globus està desinflat.

Moltes gràcies a totes aquelles persones que heu anat participant en els diferents engimes del calendari d’advent.

DIA 22 Calendari

S’acaba el calendari d’advent, aquí us deixem amb l’últim enigma. A participar!

Com és possible punxar un globus sense deixar que s’escapi aire i sense que el globus faci soroll?

RESPOSTA Engima 21

Avui els hi toca als alumnes de Cicle Mitjà!

RESPOSTA: 2 hores.

Felicitats als participants, demà l’últim!

TEATRE NADAL

Ahir a la tarda vam fer l’obra de teatre de Nadal a la sala de l’ajuntament, que es va omplir de gom a gom per veure els grans actors i actrius de la nostra escola. Ells s’ho van passar pipa fent-la i el públic també va gaudir moltíssim de l’espectacle. Aquí teniu unes fotos que resumeixen la magnífica tarda que vam viure, esperem que us agradi.

DIA 21 Calendari

Vinga va que se’ns acaba el calendari d’Advent! Participeu en el penúltim engima.

Què  passa  a  la  selva  africana  cada  dia, fins  i  tot  els  festius,  de  quatre  a  sis de  la  matinada?
Publicat dins de General | 2 comentaris

RESPOSTA Enigma 20

Torn de Cicle Inicial.

RESPOSTA: Per assegurar-se cal treure 3 mitjons.

DIA 20 Calendari

Bon dia, recordeu que avui a les 16:00h es fa l’obra de teatre, el recital de poemes i la cantada de Nadal al teatre! Us hi esperem a tots.

Aquí teniu l’engima número 20. Ja podeu participar.

En  una habitació sense llum hi ha 28 mitjons negres i 28 mitjons blancs. Quants mitjons cal agafar per assegurar-se que hi ha almenys dos del mateix color?

RESPOSTA Engima 19

Comencen els torns per cicles, avui Educació Infantil.

RESPOSTA: 2 trossos de poma