Dolços de Pasqua

A 1r d’ESO, a les classes de llengua catalana i castellana hem estudiat el text instructiu i l’hem posat en pràctica amb una recepta. L’aula s’ha transformat en una cuina on l’alumnat ha preparat dolços de Pasqua. I després se’ls han endut a casa en una capseta, que també han fet per a l’ocasió. L’experiència ha estat molt “gustosa”; sens dubte repetirem!

Premiada por la URV

La alumna Elisa Ortí Chacón ha ganado el premio Maria Helena Maseras del Consell Social de la Universitat Rovira i Virgili con su trabajo de investigación “La ruptura del silencio. Historia de la mujer en la literatura española”. En él, se hace un recorrido cronológico de la mujer en la literatura española. Elisa plantea una alternativa a los libros de texto de lengua y literatura de secundaria, que se centran en obras escritas por hombres. La investigación quiere abrir las puertas al papel de las escritoras de todas las épocas.

Podéis leer el reportaje de la entrega de premios en el Diari de Tarragona.

Amposta a través del microrelat

L’alumnat de 1r d’ESO B ha participat en les XII Jornades de les Lletres Ebrenques amb l’activitat AMPOSTA A TRAVÉS DEL MICRORELAT. En aquest acte, hem gaudit amb la presència de l’escriptor Jesús M. Tibau. També ens ha acompanyat Inés Martí, regidora d’Ensenyament i Cultura, i Joana Serret, organitzadora de les Jornades. Els alumnes han llegit els microrelats que han escrit a les classes de Llengua Castellana.

Finalista al IX Premi UPF al Millor Treball de Recerca de Batxillerat en l’Àmbit de les Llengües i el Llenguatge

IMG_20170513_114450_302

El nostre estudiant de 2n de Batxillerat Albert Sabater Cruz ha estat un dels finalistes al IX Premi UPF al Millor Treball de Recerca de Batxillerat en l’Àmbit de les Llengües i el Llenguatge amb el seu treball de recerca sobre el llenguatge del futbol.

L’acte de lliurament de diplomes va tenir lloc el dia 12 de maig al Campus del Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra, i va estar presidit pel degà de la Facultat de Traducció i Interpretació.

Enhorabona!