HOLA!!!!! SÓC l’AMER.

Va apareixer la primavera, totes les fulles comencen a sortir. També, comencen a apareixer les flors i darrera els fruits. Ara estic més content perquè puc estar més a fora a jugar a futbol, bàsquet o volei. Espero que vingui l’estiu perquè fa molta calor i puc sortir amb pantalons curts i amb una samarreta. Em puc mullar amb pistols d’aigua, això és el que més m’agrada.

Adéu, a veure si escriviu més!

Amer

Hola, sóc l’Arek de Gaspar de Portolà

policiagerman.jpgÉs la primera vegada que escric aqui, sóc de Polonia i tinc 9 anys . Faig 3r A a l’escola  Gaspar de Portolà de Balaguer i m’agrada jugar a l’ ordinador i jugar a futbol i bàsquet i educació fisica. M’agrada menjar pa , maduixes , síndria i raïm.

També m’agraden els cotxes de la policia , de curses  i de fòrmula 1 i moltes coses més. Tinc una germana petita que té 2 anys.

També m’agraden molt les pel.licules de dracula i fantasmes, també m’agrada caminar. A l’ escolla tinc mols amics.

Adeu, fins aviat!!!!!

Arek Guai!!!!!!!!!!!!!!.

Hola amics i amiges sóc l’Amer

caparot106.jpgHola, em dic Amer i  sóc de Romania.

Ara em vull presentar, tinc 12 anys faig 6è al col.legi Gaspar de Portolà. M’agrada molt fer aula d’acollida amb la senyoreta Mari. Les hores normals les faig amb el senyor Xavier i les matèries que més m’agraden són les matemàtiques i l’educació fisica.

M’agraden els cotxes  tunejats, el  futbol i el bàsquet.

Algú s’apuntat a futbol set pel proper divendres dia 15?

Fins aviat!!!!!!

AmerGuai!

Hola a tots i a totes!

lg-la-primavera2.jpgQuè bonica és la primavera!  a mi m’agrada perquè comença el bon temps, surten les flors i els animals dels seus caus.

Jo us voldria dir que us animeu a escriure tots que aquest any està molt sol aquest BLOCPlor

Escriviu-me.

IONUT de Gaspar de Portola Balaguer.

Quina calor! Sóc Jana.

Guai!Oi que si ? Avui és un dia que fa molta calor. Els pantalons curts i els gelats són els primers objectes que es comenacen a veure’s. Jo  ja he començat a portar les dues coses . I vosaltres les porteu ???
           Espero que em respongueu a les preguntes!!!  Fer l'ullet                      Jana  Fer l'ullet

HOLA, sóc Stelian

Guai!El divendres que ve, el dia 15,  hi haurà la diada olímpica d’esport. Es faran diversos esports i haurà futbol sala, futbol set, bàsquet, badminton, tenis taula, hip hop i natació sincronitzada.

Fins aviat!!!!!Fer l'ullet

Hola sóc Ionut

Hola, sóc  Ionut tinc 11 anys,  faig 6è  al Gaspar de Portolà de Balaguer.

He vingut aquest any de Romania  i vaig a l’aula de acollida  per aprende català.

Fins aviat !!!                                                                        IONUT

Hola!Sóc Stelian

Bon dia a tots! És el primer article que escric aquest curs i ara em presentaré. Sóc Stelian tinc 12 anys i visc a Balaguer. Vaig neixer a Romania.  Faig sisè B al Gaspar de Portolà.

M’agrada fer els deures, jugar a futbol i tenis  taula. M’agrada el menjar que fa la mare, les patates fregides, la verdura, els macarrons, però el que més m’agrada són els pastissos.

Alpha, però quin accident t’ha passat? Com estas ara? Espero que estiguis bé ara, i que no et passin més accidents.

D’acord, ara surto perquè ja he fet tota la presentació de l’article.

ADÈU!!!!!!!!!         Fer l'ullet

Hola, Cvetelina, amics i amiges!!!

Innocent  Hola, sóc Jana tinc 12 anys i vaig al col·legi Gaspar de Portolà. Faig 6è b. Sóc de Romania (Turda) i ara visc a Balaguer. Vaig a l’aula d’acollida i m’escric  amb una noia que es diu  Cvtelina i fa dues setmanes que està constipada. Cvetelina et vull dir que encara no he  rebut la teva carta, encara l’espero, quan et vagi bé, si us plau enviame-la.

Has rebut la meva carta abans de les vacances de Pasqua? Que estàs disposada a donar-me una foto teva?

Adeú amics i amiges!Plor                                                          JANA