PREINSCRIPCIÓ CURS 2015-16

dibuix
dibuix1

Si voleu més informació cliqueu AQUÍ anireu a  la web del Departament d’ Ensenyament.

CARNAVAL 2015

Aquest any el rei i la reina del Carnaval han estat uns reis excepcionals!
I…
El Garrotxí.cat ens ha vingut també a gravar!
I….
Clicant el Garrotxí ens prodreu en video trobar!

Publicat dins de SORTIDES | Envia un comentari

Sessió de treball amb en Miquel Freixa

El passat divendres dia 13 de febrer vàrem poder comptar a la nostra escola amb la presència d’en Miquel Freixa Serra, autor dels llibres “ Francesc de Verntallat “ i ”Jo Verntallat” aquest últim amb il•lustracions de Jordi Vila Delclòs i dirigit a un públic més jove.
Els alumnes de sisè estan realitzant una treball sobre el cabdill remença Francesc de Verntallat , de qui la nostra escola porta el seu nom, tenint com a referència el seu últim llibre.
L’autor del llibre va dirigir una sessió de treball consistent en la lectura del llibre amb les explicacions corresponents i contestant a les preguntes dels alumnes, primer en el grup de sisè B i després amb els alumnes de sisè A.
La sessió de treball va ser molt interessant pels alumnes que varen poder aprofitar les explicacions i aprendre d’un gran expert en el tema com és en Miquel Freixa.

CARNAVAL 2015

h

DIA DE LA PAU

Com ja sabeu avui és el Dia Escolar de la No violència i de la Pau (DENIP), es practica a escoles de tot el món en aquesta data, data que és aniversari de la mort de Mahatma Gandhi.
Per aquest motiu, avui els nostres nens i nenes han escrit i llegit desitjos de Pau, també han fet un gran cor i cantat una bonica cançó de Pau.

DSC06765 (Large)

ACTUACIONS DE NADAL

Aquí teniu les actuacions que van fer els nois i noies del Verntallat. Hem d’ agrair la col·laboració dels pares que van filmar i editar aquestes pel·lícules, entre d’ altres tasques.

Primer

Segon

Tercer

Quart

Cinquè

Sisè

FESTA DE NADAL 2014

Bon Nadal i molt bon any nou.

PESSEBRE I TIÓ

Benvolguts pares,

Us convidem a visitar el pessebre i tió del vestíbul , passadissos i menjador de l’escola, que en aquest moment fan molt de goig, guarnits amb les decoracions nadalenques que han fet els vostres fills i filles.

L’horari recomanat és:

Dijous, divendres i dilluns de: ¾ de 9 a les 9 i 10
2/4 d’1 a 2
2/4 de 5 a 5

Us recordem que el proper dimarts 23 de desembre l’escola farà jornada intensiva.
Hi haurà servei de menjador.
Els alumnes que no es quedin a dinar sortiran a la 1 del migdia i tots els altres (els de menjador i transport ) a les 3 de la tarda.
L’AMPA ofereix un servei d’acollida de pagament extra de 15 a 16:30 hores.
A partir de les 16:30 continuarà el servei d’acollida com cada dia.

Atentament
L’escola

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

CONSELL ESCOLAR

PLA d’ EMERGÈNCIA

EN CAS DE NEVADES O ONADES DE FRED

La nostra escola té un risc estacional de nevades i onades de fred i està situada en un indret aïllat que fa que, a vegades, les instruccions que es donen des dels mitjans de comunicació per les escoles situades enmig de pobles o ciutats, no puguin ser vàlides per a l’escola Verntallat perquè és molt difícil fer una evacuació a peu.

Cal tenir en compte:

Si la nevada s’ha produït a la NIT cal que els pares:
– Escoltin les informacions que RADIO-OLOT aniran retransmetent.
– Estiguin pendents de la informació meteorològica (TV3, radio…)
– S’ interessin pels serveis de transport de l’escola.
– En casos excepcionals, nevades, tempestes… que no hi hagi servei de transport, l’escola s’atendrà a les instruccions que ens arribin de les administracions locals (Ajuntament, Consell Comarcal) o del Departament d’Ensenyament.
– L’escola obrirà, segons les instruccions, si les vies de circulació estan obertes, si les persones encarregades d’obrir i de tenir cura de la mainada poden arribar-hi i si l’escola està en condicions d’admetre alumnes (calefacció, menjador..).
– S’admetrà l’entrada d’alumnes, sempre i quan hi hagi prou persones per assumir la vigilància amb suficients garanties.
-Els pares que portin els seus fills amb vehicles particulars s’han de responsabilitzar de venir a recollir-los a l’hora de sortida o bé en qualsevol moment si les condicions empitjoren.
-Cal que els pares s’assabentin si hi haurà servei de menjador i si no, venir a recollir-los a l’hora de dinar.

A) Si la nevada es produeix durant el DIA l’escola seguirà les consignes donades per protecció civil:
El transport escolar pot deixar de funcionar.
Els pares que puguin i que tinguin mitjans podran venir a recollir els seus fills a l’escola en el moment en que ho creguin oportú segons les condicions climatològiques.
Els que quedem a l’escola quedarem confinats fins que els mitjans de protecció civil ( Bombers, Mossos d’Esquadra… ) decideixin l’evacuació.

EN CAS D’AIGUATS O INUNDACIONS

La nostra escola té un risc estacional d’aiguats o d’inundacions ( tardor i primavera); es troba en una vall a uns 150 m. del riu Fluvià.

A) Si la inundació s’ha produït a la NIT, s’actuarà com en els cas de les nevades.
B) Si la inundació es produeix durant el DIA, se seguirà les següents consignes:

a) El transport escolar evacuarà, si és possible, tota l’escola i ens portarà a l’escola de la Bòbila de les Preses.

b) Els pares que puguin i que tinguin mitjans podran anar a recollir els seus fills a l’escola de la Bòbila de les Preses.
———————————————————————————————————————-

Mentre hi hagi mainada a l’escola hi haurà mestres i/o monitors i/o personal de vigilància, segons els alumnes que quedin, fins que tot l’alumnat hagi estat evacuat.

Telèfons:

Escola Verntallat………… 972 69 32 09 (mòbil escola )……681 10 60 31