FESTA DEL LLIBRE

El 25 d’abril al matí vam celebrar la FESTA DEL LLIBRE, els alumnes de quart, cinquè i sisè van ser els padrins de lectura de la resta de nens i nenes de l’escola.
Després es va fer la fira del llibre recomanat, amb un gran èxit de participació!
Finalment, i per sorpresa de totes i tots, es va fer l’estrena del nou ball amb música inèdita de la mascota de la biblioteca, la rateta Menjalletres.
Tot això ha estat possible gràcies a la iniciativa de la Laura Plasencia i de la col·laboració de l’ autor de la música i la lletra, Joan Naspleda. Els han acompanyat els músics Pere Pau Ximenis i Miquel Àngel Fumenal.
Cal agrair la col·laboració, en la part de vestuari dels balladors, a la modista Carme Clavaguera.
També hem de felicitar per la seva destresa en les manualitats de marqueteria al nostre conserge, en Carles.
A més, volem agrair el suport multimèdia d’en Rafa i la Dulce, de elgarrotxí.cat que sempre que els cridem ens responen.
Aprofitem per agrair a l’AMPA de l’escola i a l’Ajuntament de las Vall d’en Bas la col·laboració en la impressió de la revista Coloraines 2016 i en la compra de llibres per a la nostra biblioteca.

Gràcies a tots ells i d’altres persones que també han participat per fer d’ aquesta festa un dia molt especial!!!

RECOMANACIONS DE LA BIBLIOTECA MENJALLETRES

BBlNovetats al Bloc!!
Ara que s’acosta el dia de Sant Jordi, els nens i les nenes de l’escola us fan recomanacions dels contes i els llibres que més els han agradat.
Cliqueu.
LA MENJALLETRES

VISITA DELS JUGADORS DE FUTBOL AMPUTATS

Avui ens han vingut a visitar a l’ escola jugadors de la lliga de futbol per a amputats. Ha estat una xerrada mooolt profitosa que ens ha mostrat valors que van molt més enllà del futbol.
Esperem que la gent pugui anar a veure’ls jugar aquest cap de setmana a les instal·lacions del Bosc de Tosca.escut-cafe

CARME PUNSET

Avui ha estat l’ últim dia de classe de la Carme Punset a l’escola . La Carme ha estat aquí 31 anys. Es jubila i ens deixa força tristos a tots i totes. Esperem que ens vingui a visitar sovint i ens contagiï la seva alegria i bon fer. Molts gràcies pel teu temps i la teva dedicació.2

Publicat dins de SORTIDES | Deixa un comentari

CARNAVAL 2016

CONSIGNES DE CARNAVAL

Sense títol

FESTA DE LA PAU

Sense títol

FESTA DE NADAL

Avui hem tingut un dia molt especial! Xocolatada, espectacular concert de Nadal,visita sorpresa dels patges de Ses Magestats els reis d’ Orient, muntats a cavall! i…..per dinar….uns bons canalons!
Aquí podeu mirar el selfie que ens hem fet tots plegats.
Ja tenim el video de la festa publicada a elgarrotxí .cat, gràcies ! video

image2 (1) (Medium)

Publicat dins de CELEBRACIONS | 1 comentari

BON NADAL I BONES FESTES

nadalaescola 15-16

FESTIVAL “LLUÈRNIA” A OLOT

Com ja sabeu,aquest any la nostra escola ha participat a LLUÈRNIA, Festival de la llum i del foc. Hem elaborat vint-i-vuit teatrets d’ombres xineses i, des dels petits fins als més grans, hem treballat de valent.
Mireu que macos han quedat! Esperem que us hagin agradat. IMG_3049 (1)

Publicat dins de SORTIDES | Deixa un comentari