ÚLTIM DIA DE CURS 20 de juny

FESTA FI DE CURS 2014

SORTIDA VERNTALLAT-GECA

El diumenge passat, dia 25 de maig, es van fer les dues sortides que la GECA de la Vall d’en Bas organitza pels alumnes i pares de l’escola Verntallat.
El dia era molt ennuvolat però el temps ens va deixar gaudir de les dues boniques sortides que ens havien preparat els monitors de l’entitat excursionista.

El grups de grans, quart, cinquè i sisè format per uns quaranta alumnes, més d’una vintena de pares, tres monitors i un mestre varen sortir cap a quarts de nou en cotxes des de l’escola Verntallat en direcció a Coll d’Úria. Allà es va començar a caminar cap el santuari de la Salut.
Quasi dues hores de forta pujada varen posar a prova la resistència de les cames de la mainada i sobretot d’alguns pares.
Es va esmorzar al santuari de la Salut i després es va anar cap el curiós avenc de Roca-roja. Un cop aquí es va enfilar el camí d’una emocionant baixada de tornada cap a coll d’Úria, lloc on varem arribar cap a un quart de dues.

El grup de petits, segon i tercer, format també per una seixantena de persones, entre alumnes, pares i monitors/es, varen marxar de l’escola cap a tres quarts de nou en direcció al Coll de Barcons.
Allà varen deixar els cotxes i varen començar a caminar cap a la bonica fageda de la Grevolosa i fins arribar a l’ermita de Sant Nazari, lloc on es va esmorzar.
Després d’esmorzar com que encara hi havia ganes de caminar més, es van agafar els cotxes per acostar-se cap el magnífic Salt del Roure per completar la matinal.

La Mercè, en Xavier, en Gorka, en Simó, la Laia, la Marta i l’Ester com a monitors de la Geca i la Núria i en Miquel com a mestres, van estar els acompanyants d’aquests dos grups d’unes 130 persones que varem gaudir d’una bonica matinal en indrets propers a la nostra Vall.
Cal agrair la col•laboració de tots els pares que varen ajudar a portar la mainada en cotxes i varen acompanyar els dos grups.
Esperem poder repetir-ho pel proper curs, l’èxit d’assistència ha demostrat que ganes no en falten !

Escola Verntallat, maig de 2014

Publicat dins de SORTIDES | Envia un comentari

VIDEOS DE SANT JORDI

Aquí estan les dues representacions que van fer els alumnes el dia de Sant Jordi.Les funcions estan dividides en dues pel·lícules ja que són molt llargues,ha costat penjar-les,però creiem que us poden agradar. Pot ser que a l’ hora de veure-les hagin moltes aturades però, confiem en que ja les sabreu descarregar del You Tube per tenir-les.

CANTÀNIA 2014

El diumenge 11 de maig de 2014 els alumnes de cinquè de l’escola van participar a l’activitat de cantània. Més de 500 nens/es de tota la comarca vam cantar RAMBLA LLIBERTAT.
DSCF0099 (Medium)

Publicat dins de INFORMACIONS | Envia un comentari

SANT JORDI 2014

Programa Sant Jordi

CONTES DEL MÓN

logo contes del mon

Dels 132 contes presentats pels 47 centres educatius a la cinquena edició del “Concurs de Podcast – Contes del Món“, el jurat va seleccionar 50 contes semifinalistes. Després, durant 10 dies, els i les internautes vau votar a través de les xarxes socials els 24 contes finalistes que publicarem al cinquè llibre i disc dels Contes del Món, que és el premi material del certamen.

D’ aquest procés els nens i nenes de 6è de la nostra escola van participar amb 8 contes i, un d’ ells, L’ amistat, ha estat finalista i estarà dins del Vè disc de Contes del món.

llibre contes del mon

Si voleu escoltar els nostres contes aneu els bloc de cicle superior.

Agraïr l’ esforç de totes les persones , així com a Ràdio la Vall que han compartit l’enllaç dels nostres contes per tal que arribéssin tant lluny.

Bona DIADA!

Publicat dins de INFORMACIONS | Envia un comentari

PREMIS ÒMNIUM

Entrega dels premis Òmnium Cultural

El diumenge 16 de març va tenir lloc a les 11 del matí, al Centre Cultural de Les Preses, l’acte de lliurament dels premis XL literari infantil i juvenil de la Garrotxa i Sambori Òmnium 2014, que per primera vegada es feien fora d’Olot.
L’alumne de sisè curs de la nostra escola Adrià Calm Padrosa va recollir el primer premi de poesia de cicle superior de primària amb la poesia. “Sensacions a la platja”.
L’escola Verntallat va participar en l’acte, conjuntament amb la Bòbila de Les Preses, en la lectura de tres bonics textos literaris.
Les alumnes de la nostra escola: L’Ariadna Piqueras Guirado de cicle inicial, la Gemma Caula Font de cicle mitjà i la Marta Caula Font de cicle superior varen llegir molt acuradament les seves lectures.
A l’acte varen assistir-hi unes 300 persones. La presentació va anar a càrrec de la Rosa Roca i va comptar amb la col•laboració de l’Esbart Marboleny de Les Preses.
Entrega dels premis Òmnium Cultural

Publicat dins de CELEBRACIONS, INFORMACIONS | Envia un comentari

FESTA DE CARNAVAL

El passat divendres 7 de març, el rei i la reina del carnaval d’Olot ens van venir a visitar.

CARNAVAL

Diapositiva1