DIA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE

Avui a l’ escola, com ja sabeu, hem participat a la setmana de la mobilitat sostenible. Aquest matí i a 2/4 de cinc un munt de bicicletes han rodat i rodaran per la Vall . Altres alumnes ho han fet a peu, com sempre fan. La recompensa de l’ esforç ha estat un dia més sostenible i un drone que ens ha vingut a filmar.

Mireu les fotos que hem fet.

FESTA DE COMIAT

FESTA DE FINAL DE CURS

DONACIÓ DE SANG

Els alumnes de 5è ,un any més, són entusiastes col·laboradors i promotors de la campanya de la donació de sang de la Vall d’ en Bas. Els nois i noies fan tot el possible per que la campanya sigui un èxit i obtingui molt bons resultats . Han fet els cartells de la donació, pancartes, han repartit els “flyers”, han elaborat els punts de llibre obsequi per a les persones que donin sang i han fet uns anuncis de veu que s’ estan emeten a Ràdio la Vall i Bas Ràdio.
Esperem que amb tants esforços la campanya torni a ser un èxit!
donacio

SANT JORDI 2017

Divendres vam celebrar la Festa del llibre. Els nens i nenes de l’escola van fer i tenir padrins de lectura, van organitzar una fira del llibre recomanat i van protagonitzar unes senzilles i precioses actuacions amb la temàtica de Sant Jordi i de literatura.
En aquestes fotos ho podeu veure i també podeu veure els videos de les actuacions.

PREINSCRIPCIÓ CURS 17-18

image-1

image-3

PREMIS ÒMNIUM I SAMBORI

En la XLIII edició del concurs literari Òmnium Garrotxa han estat premiats els alumnes Mireia Pararols de 2n. i Pau Lleras de 6è.

I  Clàudia Pérez de 2n.  ha obtingut el PRIMER PREMI SAMBORI en la categoria de Cicle Inicial.

Enhorabona a tots tres i a l’ escola Verntallat per aquests premis!

Publicat dins de INFORMACIONS | Deixa un comentari

REI I REINA DEL CARNAVAL!!!!!

Avui hem fet festa grossa amb el rei i la reina del Carnaval i amb una companyia especial: els nens i nenes del parvulari d’ en Bas.

JA ARRIBA CARNAVAL!!!!

Publicat dins de CELEBRACIONS, INFORMACIONS | Deixa un comentari

VERNTALLAT & GECA

El diumenge 19 de febrer es va fer la sortida conjunta de la GECA i els alumnes de Cicle Mitjà de l’escola Verntallat.

Vàrem anar d’excursió a Sta. Magdalena del Mont i la caminada va ser de 4 hores. Per sort, aquesta vegada, va fer molt bon temps i tot va anar molt bé!

dsc08867 dsc08871 dsc08889 dsc08908 dsc08956 dsc08955 dsc08919 dsc08916 dsc08909 dsc08968 dsc08977 img-20170219-wa0006 img-20170219-wa0007 img-20170219-wa0008

Publicat dins de SORTIDES | Deixa un comentari