CONSIGNES DE CARNAVAL

FESTA DE LA PAU

FESTA DE NADAL

Avui hem tingut un dia molt especial! Xocolatada, espectacular concert de Nadal,visita sorpresa dels patges de Ses Magestats els reis d’ Orient, muntats a cavall! i…..per dinar….uns bons canalons!
Aquí podeu mirar el selfie que ens hem fet tots plegats.
Ja tenim el video de la festa publicada a elgarrotxí .cat, gràcies ! video

image2 (1) (Medium)

Publicat dins de CELEBRACIONS | 1 comentari

BON NADAL I BONES FESTES

nadalaescola 15-16

FESTIVAL “LLUÈRNIA” A OLOT

Com ja sabeu,aquest any la nostra escola ha participat a LLUÈRNIA, Festival de la llum i del foc. Hem elaborat vint-i-vuit teatrets d’ombres xineses i, des dels petits fins als més grans, hem treballat de valent.
Mireu que macos han quedat! Esperem que us hagin agradat. IMG_3049 (1)

Publicat dins de SORTIDES | Envia un comentari

SETMANA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE I SEGURA

De l’onze al divuit d’octubre se celebra a Catalunya la SETAMANA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE I SEGURA sota el lema europeu “Tria, canvia, combina”.
Des de l’Ajuntament de La Vall d’en Bas se’ns ha convidat a viure aquesta setmana en conseqüència. És per això, que aquest DIVENDRES 16 D’OCTUBRE DE 2015 molts nens i nenes, juntament amb els seus familiars i d’altres acompanyants, han vingut a l’escola a peu i en bicicleta.
Tot i el fred, ha estat un èxit! A més, l’alumne Raül Sánchez (cinquè) ha fet un estudi per saber el grau de participació dels alumnes per nivells. Aquí teniu el resultat…
Felicitats a tots per la participació!

BENVINGUTS AL NOU CURS 2015-16

IMG_2518 (2)

Publicat dins de INFORMACIONS | Envia un comentari

Ja tenim el curs 2014/15 acabat !

Com sempre els curs ens ha passat volant, fa quatre dies que el vàrem començar i ja hem arribat al final.
Anades i tornades cap a l’escola en bus, cotxes particulars o a peu, classes, estones d’esbarjo, més classes, dinar, jugar, sortides i excursions …i sobretot: festes !
Què lluny ens queda la Castanyada i el Nadal, ens en recordem de la festa de la Pau ? I el Dijous Llarder ? Que divertida va ser la festa de Carnestoltes ! I els poemes i cançons de Sant Jordi, sembla que fa molt temps que ho vàrem fer !
Aquest dissabte la gran festa, amb l’escola plena de gom a gom i que va agradar molt a tothom. I per últim acabem d’acomiadar,en l’última festa del divendres dia 19, els alumnes de sisè.
Que tingueu un bon estiu, passeu-ho bé, i reposeu una mica perquè el dilluns 14 de setembre ja hi tornarem !
Bones vacances i bon estiu a tothom !

Escola Verntallat

L’estiu és un moment ideal per realitzar activitats educatives molt enriquidores i que no es poden fer al llarg del curs escolar degut a la manca de temps.El més recomanable és que els alumnes no desconnectin totalment durant les vacances sinó que segueixin fent activitats que potenciïn les seves capacitats intel·lectuals. Però ho poden fer de manera molt més lúdica i vivencial.Continuar llegint.

Per últim,properament penjarem al bloc les pel·licules de les festes de Sant Jordi i de final de curs.

DONACIÓ DE SANG/18/MAIG

Benvolguts pares, familiars, amics i veïns dels alumnes de l’escola Verntallat:

Som els nens i nenes de 5è i ens dirigim a vosaltres per animar-vos a venir a donar sang.

Hi ha gent que necessita sang per moltes causes: accidents, operacions, malalties… Com ja sabeu la sang no es fabrica, s’extreu de persones solidàries que s’ofereixen per regalar-la i donar-la a canvi de res.

Els alumnes de 5è us convidem a venir a l’escola Verntallat el dilluns 18 de maig a partir de les 2/4 de 5h fins a les 20:30 a fer la vostra donació de sang.

Per agrair-vos la vostra col•laboració tindreu un petit refrigeri i un petit detall fet per nosaltres mateixos que us entregarem en acabar la donació.

Aprofitem per informar que el dia 19 de maig hi haurà una altra donació a Sant Esteve d’en Bas, al Pavelló Poliesportiu de les 17h. a les 21h.

US HI ESPEREM! Gràcies a vosaltres es podran salvar moltes vides.
Alumnes de 5è de l’escola Verntallat

SANT JORDI 2015

Aquest matí la festa de Sant Jordi ha estat molt especial, aviat tindrem imatges per oferir-vos.
Bona diada!

dibuix