PREMIS ÒMNIUM

Entrega dels premis Òmnium Cultural

El diumenge 16 de març va tenir lloc a les 11 del matí, al Centre Cultural de Les Preses, l’acte de lliurament dels premis XL literari infantil i juvenil de la Garrotxa i Sambori Òmnium 2014, que per primera vegada es feien fora d’Olot.
L’alumne de sisè curs de la nostra escola Adrià Calm Padrosa va recollir el primer premi de poesia de cicle superior de primària amb la poesia. “Sensacions a la platja”.
L’escola Verntallat va participar en l’acte, conjuntament amb la Bòbila de Les Preses, en la lectura de tres bonics textos literaris.
Les alumnes de la nostra escola: L’Ariadna Piqueras Guirado de cicle inicial, la Gemma Caula Font de cicle mitjà i la Marta Caula Font de cicle superior varen llegir molt acuradament les seves lectures.
A l’acte varen assistir-hi unes 300 persones. La presentació va anar a càrrec de la Rosa Roca i va comptar amb la col•laboració de l’Esbart Marboleny de Les Preses.
Entrega dels premis Òmnium Cultural

Publicat dins de CELEBRACIONS, INFORMACIONS | Envia un comentari

FESTA DE CARNAVAL

El passat divendres 7 de març, el rei i la reina del carnaval d’Olot ens van venir a visitar.

CARNAVAL

Diapositiva1

Dia de la Pau

FESTA DE NADAL 2013

Aquí teniu un petit resum del que va ser la festa de Nadal a l’ escola.

BON NADAL

FELICITACIÓ NADAL
nadal2013 2

Publicat dins de SORTIDES | Envia un comentari

REUNIÓ DE REPRESENTANTS

Aquest curs s’ ha iniciat l’ assemblea d’alumnes; en aquestes reunions s’ arriben a acords en aquells temes que els preocupen.

L’assemblea està coordinada per la cap d’ estudis i en formen part d’ ella dos alumnes de cada curs de primària i dos representants del grup de P-5.

BICICLETADA

Anada en bicicleta dels alumnes de cicle superior

El diumenge dia 10 de novembre un grups d’alumnes de cicle superior acompanyats per pares,mestres i una desena de ciclistes del C.C. Bas vam fer una sortida matinal per camins de la Vall.

Cap a tres quarts de deu del matí ens vam anar trobant  al davant de l’escola i cap a les deu, les prop de 80 persones que érem, vam començar a enfilar ruta cap a Les Preses, el bici carril cap a Sant Esteve d’en Bas, La Cau, monument al Pagès, Els Hostalets, font de la Clapera, El Tarrés, els Bertrans, Molí Vell, mas Aubert, molí de l’Aubert, Hostalets, Can Solà, Martins, St. Esteve i tornada cap a Les Preses i l’escola. En total uns 18 quilòmetres aproximadament.

Vam poder disfrutar d’un dia molt agradable i d’uns bonics paratges per camins de poca dificultat que tot i així van posar a prova l’habilitat d’alguns ciclistes.

Afortunadament només va haver-hi un petit lesionat i una mica de cansament per alguns.

Cal agrair la col·laboració del Club ciclista Bas ja que a part d’acompanyar-nos ens van preparar beguda, amb barretes energètiques i un petit detall de regal per a tots els ciclistes.

Esperem poder repetir-ho en altres ocasions.

Publicat dins de INFORMACIONS, SORTIDES | Envia un comentari

CURS 2013-2014

Benvinguts al nou curs!

Per poder començar a funcionar ja teniu la circular d’ aquest nou curs publicada en aquest bloc a més, hi podreu trobar les autoritzacions que potser necessitareu imprimir-vos durant el curs.

Lipdup 2013

Com a resultat d’ un projecte fet pels alumnes de 6è, tota l’ escola ha participat en aquest nou Lipdub. En Rafel del Garrotxí.cat i pare de l’ escola ens l’ ha filmat i editat, també ens l’ ha publicat a elgarrotxí.cat des d’ on el podeu descarregar fins el 31 de juliol.
Bones vacances!