LA VALL SOSTENIBLE

Els alumnes del Verntallat avui s’ han afegit a aquesta activitat proposada en la setmana de mobilitat sostenible que ha promogut l’ ajuntament.De moment, TOTS els participants han estat molt satisfets de col·laborar-hi.
Del 16 al 22 de setembre se celebra a Catalunya la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura que promou hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables com són els desplaçaments a peu, en bicicleta, en transport públic o amb vehicle elèctric, així com visualitzar els canvis possibles en l’ús de l’espai públic, millorar la qualitat de l’aire i la reducció de la contaminació….
IMG-20160922-WA0006[1]

ELS FILMETS DE LA BIBLIOTECA

Des de la biblioteca Menjalletres hem fet aquest treball específic de llengua oral amb els nens i nenes de P5, aquest és el resultat, esperem que ho gaudiu tant com nosaltres mentre el fèiem.
SÓC EL MILLOR

QUE VE EL LLOP

DE QUÈ FA GUST LA LLUNA

FREDERICKA

FESTA FI DE CURS 2015/2016

1r.

2n

3r

4t

ÈXIT DE LA CAMPANYA DE DONACIÓ DE SANG

Els alumnes de cinquè us volem donar les gràcies per la vostra col•laboració en la DONACIÓ DE SANG !!!!!
Va ser un èxit de participació!!

Escola Verntallat – 17/05/2016
Donacions 65
Oferiments 8
Total 73

Sant Esteve d’en Bas – 18/05/2016
Donacions 62
Oferiments 6
Total 68

CAMPANYA DONACIÓ DE SANG

Aquest és el segon any que els nens i nenes de 5è de l’ escola Verntallat s’ ocupen d’organitzar la Campanya de donació de sang a la Vall d’ en Bas. L’any passat vam aconseguir un rècord de participació a la Vall, aquest any volem que sigui un èxit més important ja que el motiu s’ ho val.
Per tal de fer-ne difusió els alumnes estan fent punts de llibres, pòsters, eslògans i també han gravat uns anuncis publicitaris de la campanya que s’ estan emetent a les emisores de ràdio: Ràdio Bas i la veïna, Ràdio la Vall.
A Ràdio Bas s’està emetent, a diverses hores d’una manera aleatòria i en els informatius de les 8,9,13,17,19 i 21 h.
A Ràdio la Vall les falques ja sonen a les hores en punt, al 107.6 fm i radiolavall.cat.
També els podreu escoltar al bloc de 5è.
Una vegada més l’ escola agraeix la col·laboració de totes les persones que s’han involucrat en el projecte.
US HI ESPEREM!!!!

FESTA DEL LLIBRE

El 25 d’abril al matí vam celebrar la FESTA DEL LLIBRE, els alumnes de quart, cinquè i sisè van ser els padrins de lectura de la resta de nens i nenes de l’escola.
Després es va fer la fira del llibre recomanat, amb un gran èxit de participació!
Finalment, i per sorpresa de totes i tots, es va fer l’estrena del nou ball amb música inèdita de la mascota de la biblioteca, la rateta Menjalletres.
Tot això ha estat possible gràcies a la iniciativa de la Laura Plasencia i de la col·laboració de l’ autor de la música i la lletra, Joan Naspleda. Els han acompanyat els músics Pere Pau Ximenis i Miquel Àngel Fumenal.
Cal agrair la col·laboració, en la part de vestuari dels balladors, a la modista Carme Clavaguera.
També hem de felicitar per la seva destresa en les manualitats de marqueteria al nostre conserge, en Carles.
A més, volem agrair el suport multimèdia d’en Rafa i la Dulce, de elgarrotxí.cat que sempre que els cridem ens responen.
Aprofitem per agrair a l’AMPA de l’escola i a l’Ajuntament de las Vall d’en Bas la col·laboració en la impressió de la revista Coloraines 2016 i en la compra de llibres per a la nostra biblioteca.

Gràcies a tots ells i d’altres persones que també han participat per fer d’ aquesta festa un dia molt especial!!!

Publicat dins de CELEBRACIONS | Deixa un comentari

RECOMANACIONS DE LA BIBLIOTECA MENJALLETRES

BBlNovetats al Bloc!!
Ara que s’acosta el dia de Sant Jordi, els nens i les nenes de l’escola us fan recomanacions dels contes i els llibres que més els han agradat.
Cliqueu.
LA MENJALLETRES

VISITA DELS JUGADORS DE FUTBOL AMPUTATS

Avui ens han vingut a visitar a l’ escola jugadors de la lliga de futbol per a amputats. Ha estat una xerrada mooolt profitosa que ens ha mostrat valors que van molt més enllà del futbol.
Esperem que la gent pugui anar a veure’ls jugar aquest cap de setmana a les instal·lacions del Bosc de Tosca.escut-cafe

CARME PUNSET

Avui ha estat l’ últim dia de classe de la Carme Punset a l’escola . La Carme ha estat aquí 31 anys. Es jubila i ens deixa força tristos a tots i totes. Esperem que ens vingui a visitar sovint i ens contagiï la seva alegria i bon fer. Molts gràcies pel teu temps i la teva dedicació.2

CARNAVAL 2016