FESTA DE COMIAT

FESTA DE FINAL DE CURS

DONACIÓ DE SANG

Els alumnes de 5è ,un any més, són entusiastes col·laboradors i promotors de la campanya de la donació de sang de la Vall d’ en Bas. Els nois i noies fan tot el possible per que la campanya sigui un èxit i obtingui molt bons resultats . Han fet els cartells de la donació, pancartes, han repartit els “flyers”, han elaborat els punts de llibre obsequi per a les persones que donin sang i han fet uns anuncis de veu que s’ estan emeten a Ràdio la Vall i Bas Ràdio.
Esperem que amb tants esforços la campanya torni a ser un èxit!
donacio

SANT JORDI 2017

Divendres vam celebrar la Festa del llibre. Els nens i nenes de l’escola van fer i tenir padrins de lectura, van organitzar una fira del llibre recomanat i van protagonitzar unes senzilles i precioses actuacions amb la temàtica de Sant Jordi i de literatura.
En aquestes fotos ho podeu veure i també podeu veure els videos de les actuacions.

PREINSCRIPCIÓ CURS 17-18

image-1

image-3

PREMIS ÒMNIUM I SAMBORI

En la XLIII edició del concurs literari Òmnium Garrotxa han estat premiats els alumnes Mireia Pararols de 2n. i Pau Lleras de 6è.

I  Clàudia Pérez de 2n.  ha obtingut el PRIMER PREMI SAMBORI en la categoria de Cicle Inicial.

Enhorabona a tots tres i a l’ escola Verntallat per aquests premis!

Publicat dins de INFORMACIONS | Deixa un comentari

REI I REINA DEL CARNAVAL!!!!!

Avui hem fet festa grossa amb el rei i la reina del Carnaval i amb una companyia especial: els nens i nenes del parvulari d’ en Bas.

JA ARRIBA CARNAVAL!!!!

Publicat dins de CELEBRACIONS, INFORMACIONS | Deixa un comentari

VERNTALLAT & GECA

El diumenge 19 de febrer es va fer la sortida conjunta de la GECA i els alumnes de Cicle Mitjà de l’escola Verntallat.

Vàrem anar d’excursió a Sta. Magdalena del Mont i la caminada va ser de 4 hores. Per sort, aquesta vegada, va fer molt bon temps i tot va anar molt bé!

dsc08867 dsc08871 dsc08889 dsc08908 dsc08956 dsc08955 dsc08919 dsc08916 dsc08909 dsc08968 dsc08977 img-20170219-wa0006 img-20170219-wa0007 img-20170219-wa0008

Publicat dins de SORTIDES | Deixa un comentari

CONCURS DE DIBUIX DE PESSEBRES VIVENTS

L’Associació Coordinadora de Pessebres Vivents de Catalunya aquest any ha celebrat el 4art Concurs de Dibuix adreçat als escolars de Catalunya. Els guanyadors i finalistes de l’edició 2016 de dibuix infantil els podeu veure en aquest enllaç i aquí teniu els nens i nenes guanyadors i finalistes de la nostra escola:

Categoria B

Guanyadora del  1r.premi Marta Asperó de 6èA