DONACIÓ DE SANG 2018

Sota els cartells que han fet els alumnes de 5è amb motiu de la capmanya de donació de sang a la Vall, podeu escoltar els anuncis que han fet. Aquests mateixos anuncis també els podeu escoltar tota la setmana a ràdio la Vall i ràdio Bas.
Esperem i desitgem que recollim molta sang!

LET’S CLEAN UP

LET’S CLEAN UP és una acció comuna a tot Europa per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura i promoure accions de sensibilització a través de la recollida d’aquests residus abocats il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.

La campanya Let’s Clean Up Europe s’ha celebrat els dies 11,12 i 13 de maig de 2018. Durant aquest any s’han registrat 270 accions de neteja organitzades als espais naturals del territori català des del mes de maig fins a juny.

Els alumnes de cicle mitjà i superior de l’ escola s’ han afegit a aquesta acció que, a nivell local,va organitzar   l’ Ajuntament de la Vall. Així,  divendres passat els nois i noies, molt implicats i motivats, van fer recull de residus de les vores de la font del Tortonell, els marges de la carretera de la urbanització de les Olletes del Mallol, el tram del bicicarril que hi ha d’ allà fins a l’ escola i el rec que envolta l’ escola.

SANT JORDI 2018

Dilluns vam celebrar Sant Jordi. Com sempre, va ser un matí encantador. Els nens i nenes de l’ escola van fer la seva fira del llibre recomanat,van fer l’ estona de padrins lectors , en aquesta ocasió, els fillols agraïen als seus padrins la feina feta amb el regal d’ una foto on sortien ells mateixos.  També van fer diferents tallers i exposició de les seves manualitats relacionades amb la diada, no va faltar el ball de la Menjalletres a càrrec dels alumnes de 5è i per cloenda, el Cant dels Segadors.

Mireu les fotos AQUÍ

TÚNEL DE SALZE

El passat dijous 5 d’abril la comissió de l’AMPA que ha fet el projecte de remodelació dels patis, juntament amb els alumnes de l’ escola van iniciar la construcció d’ un túnel de salze. Prèviament la brigada de l’ ajuntament havia preparat el terreny. Durant tot el matí els diferents grups d’alumnes més grans de l’ escola van anar treballant el terra per plantar tot el túnel mentre que els petits de l’ escola miraven com ho feien. Va ser una experiència força enriquidora en la que tots els alumnes van participar en la construcció d’ un espai de joc que esperem que en gaudeixin durant molts anys.

Si voleu veure més fotos cliqueu AQUÍ

CARNAVAL

Avui celebrem el Carnaval amb el rei i la reina!
Si voleu veure més fotos premeu aquÍ

CARNAVAL 2018

CONCURS de DIBUIX de PESSEBRE2017

Benvolgudes famílies,

ens plau informar-vos que els/les alumnes de la nostra escola han estat els més premiats en el Concurs de Dibuix de Pessebres Vivents que es fa a nivell de tot Catalunya. Us adjuntem el llistat amb els noms dels premiats i dels finalistes.
Volem donar les gràcies a tothom per la col·laboració.

DIA DE LA PAU

Un any més hem celebrat el dia de la PAU juntament amb l’escola  la Bòbila. Hem intercanviat missatges i poemes de Pau creats pels nens i nenes, rialles, cançons i molta diversió. També hem aprofitat per fer un bon esmorzar i moltes fotos divertides per recordar aquest dia tan especial. Esperem poder repetir molts anys més aquesta activitat de germanor.
Aquí teniu un dels poemes dels nois i noies de 5è.

INFORMACIÓ

Benvolgudes famílies,

Potser us heu adonat que durant el primer trimestre d’aquest curs 2017-18, gairebé no hem penjat ni fotos ni vídeos al blog de l’escola. El motiu és que, tot i haver explicat a les reunions de pares que calia marcar “SI” a tots els ítems de l’autorització de drets d’imatge, ens vàrem trobar que un 15% dels alumnes no tenien autorització (la majoria dels quals sempre havien donat el seu consentiment anteriorment).

Cal tenir en compte que, des de fa anys, l’Escola Verntallat segueix els mateixos criteris a l’hora de penjar les imatges al blog, essent el màxim de respectuosos amb els nostres alumnes i amb la Llei de Protecció de Dades.

Al llarg d’aquest mesos, hem anat gestionant el tema amb les famílies corresponents i, així, s’ha pogut reduir considerablement el nombre de les que no autoritzaven.

Aprofitem l’avinentesa, per animar-vos a entrar en el nostre blog i veure tots els articles que pengen l’equip de mestres del centre.

Moltes gràcies!
Escola Verntallat