La nostra escola celebra el Carnestoltes més animat de tots els que es fan i es desfan.
Els missatgers de Sa Majestat Carnestoltes ja han passat per les classes d’Educaió Infantil i Primer Cicle de Primària anunciant la seva arribada i han donat les Ordres Boges que ha manat es compleixin sense excepcions.
El dimarts han de portar UN PIJAMA.
El dimecres han de portar UNA SABATA DE CADA.
El dijous han de portar EL CABELL DECORAT
I… el divendres, a la tarda, tothom disfressat per rebre la visita de Sa Majestat CARNESTOLTES.