LA CASTANYADA

UN ANY MÉS A L’ESCOLA HEM CELEBRAT LA CASTANYADA. ELS ALUMNES DE CINQUÈ ENS HAN OFERT UN ESPECTACLE ANOMENAT “LA MÀQUINA DEL TEMPS”.

PERCUSSIÓ CORPORAL AMB ELS NENS I NENES DE 4RT, 5È I 6È.

DESPRÉS D’INVENTAR PER GRUPS UN FRAGMENT DE PERCUSSIÓ I FER UN TORNADA COL·LECTIVAMENT, ENS HA SORTIT AIXÒ.

DINOSAURES

ELS NENS I NENES DE CICLE INICIAL I CICLE MITJÀ ENS VAN MOSTRAR QUINA VA SER LA SORT DELS DINOSAURES. MIREU QUINS ACTORS I ACTRIUS QUE TENIM!!!!

CANTADA DE NADAL 2016

LA CASTANYADA 2016

MIREU, MIREU, COM VAM CELEBRAR LA CASTANYADA!!!!!

ELS DE SISÈ VAN FER UNA REPRESENTACIÓ,

I TOTS PLEGATS VAM CANTAR I BALLAR

El grup Macedònia a l’escola

El 18 de maig vam tenir el privilegi de tenir el grup Macedònia a l’escola. Mireu quines cançons ens van cantar.

joan from Escola La vall del Terri on Vimeo.

fa sol from Escola La vall del Terri on Vimeo.

Em té mania from Escola La vall del Terri on Vimeo.

NOVA WEB DE L’ESCOLA

peligroALERTA A PARTIR D’ARA PODEU CONSULTAR TOTA LA INFORMACIÓ DE L’ESCOLA A LA NOVA PÀGINA WEB. CLIQUEU SOBRE EL TEXT PER ACCEDIR-HI.

JORNADA DE PORTES OBERTES

Sin título

L’EQUIP ROBO TERRI, PREMI JOVES PROMESES A LA SEGONA JORNADA DE LA FIRST LEGO LEAGUE

DIUMENGE 31 DE GENER ES VA DUR A TERME LA SEGONA JORNADA DE LA FIRST LEGO LEAGUE, UNA LLIGA DE ROBÒTICA AMB ROBOTS LEGO, A LA UDG. EN AQUESTA JORNADA HI VAN PARTICIPAR L’EQUIP DE ROBO TERRI FORMAT PER EN LLUC CAMPS, L’ANDREU VILA, L’ANDREU COMA, EN BENET RAMIÓ, EN BERNARD FIGUERAS, LA JANA MIRAVETE I EN JONAS TUUKKANEN I VAN OBTENIR EL PREMI DE JOVES PROMESES.

MOOOOOOLTES FELICITATS !!!!!!!!!!!!!

CLIQUEU SOBRE LES LLETRES DE UDG SI EN VOLEU SABER-NE MÉS:

UDG

CANTADA DE NADAL 2015

AQUÍ TENIU LES FOTOGRAFIES DE LA CANTADA DE NADAL D’AQUEST CURS. CLIQUEU SOBRE LA FOTOGRAFIA I PODREU VEURE-LES I DESCARREGAR-LES.

final junts

TAMBÉ PODEU MIRAR ELS VÍDEOS QUE ENS HAN FET ARRIBAR CLICANT SOBRE ELS ENLLAÇOS.

VÍDEO 1

VÍDEO 2