23 d’abril, representació de sant Jordi

sant-jordiEl proper divendres 23 d’abril, durant el dematí farem una fira de primavera on nosaltres tindrem una parada d’intercanvi de llibres que ja no serveixen però que estan en bon estat. Altres alumnes vendran roses, llibres, esmorzar i begudes, manualitats. Els pares i mares podreu entrar a l’escola a veure-la i comprar a partir de les 11h.

A més, els alumnes de Cicle Inicial estem preparant una representació titulada “la primavera” que tracta d’aquesta bonica estació de l’any.Entre altres coses hi ha cançons, poemes en català i anglès, cançons i danses, a més de la típica llegenda de sant Jordi. Per als pares farem la representació a 2/4 de 5 (… i recordeu, si teniu algun germà petit, el podeu recollir quan acabi la representació a l’aula de psicomotricitat).

Esteu tots convidats.

El dia de la mona

El passat 26 de març, els nens i nenes de cicle Inicial vam fer mones de pasqua de xocolata i ens les vam menjar per esmorzar. A la tarda vam anar al pedronet de Puigrobí on vam orientar-nos i vam poder veure Torelló, els Pirineus, sant Vicenç i sant Pere…

EL CARNAVAL 2.010

2010-2_carnaval-2010-32010-2_carnaval-2010-12010-2_carnaval-2010-22010-2_carnaval-2010

Els de primer i els de segon
amb els llapis i les gomes
escriurem i esborrarem per tot el món.

Els llapis de primer
dibuixen una poma.
Vénen els de segon
i l’esborren amb la seva goma.

I.. per tot Torelló
anem desfilant
escrivint, guixant i esborrant.

Plantada d’arbres

Aquest matí els alumnes de cicle Inicial de la Vall del Ges hem anat al costat del riu Ter a fer la plantada d’arbres que cada any es fa al nostre poble. Hem posat els arbres en forats enormes que ens havien fet els tècnics i després els hem tapat de terra i els hem regat.

Finalment ens han donat un esmorzar que era boníssim!!! Mmmmhhhh

2 de març de 2010

Excursió al castell de Montesquiu

EL DIA 24 DE FEBRER ELS NENS I NENES DE CICLE INICIAL VAM ANAR AL CASTELL DE MONTESQUIU I VAREM APRENDRE MOLTES COSES SOBRE EL CASTELL. DESPRÉS HO HEM ESCRIT A L’ESCOLA.

MIREU EL REPORTATGE: