SEMenjador

Fitxa d’Inscripció al Menjador Escolar

Jocs al Menjador Escolar:

Mireu que n’estem de contents els nens i nenes del menjador escolar de l’Escola Valeri Serra. L’AMPA ens ha regalat allò que necessitàvem, JOCS:

I ara, doncs, mengem més a gust, ja que tenim ganes d’acabar el dinar i ja sabeu per a què?

cropped-imag1

niños jugando

L’alimentació és un procés que ens acompanya al llarg de la vida. L’actual model de vida familiar fa que cada dia sigui més nombrosa la quantitat de nens/es que fan ús del Servei de Menjador escolar.

Aquest curs escolar els responsables del Menjador escolar han elaborat una sèrie de menús on s’han tingut en compte aspectes nutricionals, grups alimentaris, varietat de colors, textures, tempura, diferents tècniques culinàries, valoració quantitativa dels aliments…afavorint el consum de cereals, fruites i fruita seca, verdures, llegums, làctics i peix, així com adoptar hàbits alimentaris estructurals.

El primer aprenentatge alimentari, i el més important, es produeix en el nucli familiar;així, com bé diu la Sra. Dolors, la cuinera de l’escola Valeri Serra, “és l’espai de la mare, per tant, s’ha de tenir molt de respecte, consideració,, paciència…i a la vegada que alimenti a l’infant correctament”.

Agrair des de aquestes línies la gestió del Menjador escolar de l’escola Valeri Serra per part de l’AMPA. També donar les gràcies a la gran tasca que realitzen amb els nostres alumnes les monitores de menjador Escolar la Sra. Teresa i Sra. Anna, així com a l’excel·lent cuinera Sra. Dolors.

Endavant amb l’espai de menjador: un espai per desenvolupar hàbits saludables.

Comments are closed.