Apilo XII

Aquí trobareu tota la informació imatges del nou projecte APILO XII de recollida de piles a l’Escola, i que està resultant un gran èxit.

Recordeu que la campanya s’acaba el 17 de maig de 2016 i volem ser un gran planeta reciclador!!!!

El nostre coet APILO XII acaba d’enlairar-se amb un munt de piles per al planeta del Reciclatge. Sabeu amb quants quilos de piles ha marxat… doncs amb una xifra increïble: 1350 Kgs.

Supera la tona!!!

Enhorabona GRANS AGENTS!!!

I aquí les imatges del dia que ja va marxar el nostre coet per arribar al Planeta del Reciclatge:

reciclatgeplaneta

I ara la cançó, la sabeu? Doncs aquí la teniu:

Els nostres agents Apilo no paren d’apilar piles a l’APILO XII.

I mireu, més agents APILO XII a la nostra Escola Valeri Serra:

Els habitants del Planeta reciclador ens han FELICITAT per la nostra feina ben feta vers el futur i conservació del nostre Planeta Terra:
😉

Gràcies, agents Apilo. Seguim amb la nostra tasca recicladora. I seguim, i seguim amb els agents APILOXII:

Mireu, els nostres agents segueixen portant un munt de piles per l’Apilo XII:

Experiment amb els nens de 5è : bateria de piles i llimona:

Els alumnes de 5è , el dilluns 25 d’abril, vam realitzar un experiment amb llimones i vam poder fer unes bateries que encenien una llum led. Varem treballar:

.- Electricitat estàtica
.- Corrent elèctric
.- Circuits elèctrics
.- Treballem els circuits elèctrics
.- Usos de l’electricitat en la nostra societat

El que necessitem per fer aquest experiment és:

Encara que no ho creguis, existeixen cossos que, degut a les seves característiques, podrien actuar com una pila.
Es a dir, són objectes que es podrien carregar d’electricitat i, amb les eines adients, canalitzar aquesta energia a un dispositiu que funcioni amb ella, posem per cas, una bombeta.
Per a comprovar-ho, necessitarem:

6 llimones
1 moneda de coure (1, 2 o 5 cèntims d’euro)
1 clau de zinc o acer
Cable
1 bombeta de baixa intensitat (LED)

L’objectiu de l’activitat no és altre que comprovar el voltatge de la llimona. Un cop haguem vist que aquesta està carregada, muntarem un circuit amb diverses llimones per tal de poder sumar la seva càrrega i poder encendre un dispositiu de poca intensitat.
Recorda que la llimona produeix poc voltatge.

I aquí teniu les imatges del taller realitzat:

Més agents Apilo XII contribuint per un Planeta millor:

Agents Apilo XII en data 15 d’abril.

Més agents Apilo XII en data 14 d’abril de 2016. Què eixerits que són!!!

Seguim amb els nostres agents complint la seva missió amb molta cura, escrupolositat i constància. Són uns agents magnífics. Els millors!!!

Divendres 8 d’abril vam fer la presentació general del Projecte Apilo XII al Pavell´ço de l’Escola. Diferents alumnes van ser nomenats agents Apilo. Ara ja podeu dipositar també les vostres piles en els diferents establiments col-laboradors.

Aquí us deixem unes imatges del divendres 8 d’abril al Pavelló:

Nous agents en la nostra missió Apolo XII:

les piles a l'apilo de l'escola

A més a més, tenim un coet/ contenidor on dipositem les piles per tal que siguin reciclades:

container-apilo

I un contenidor petit a les classes. Vols fer-te el teu per casa i ser un/a autèntic/a agent? Descarrega-te’l aquí!

Contenedorpetit classes

Us deixem unes imatges d’entrada al Planeta del reciclatge a l’Escola Valeri Serra:

Comments are closed.