Mural del Pati en nova construcció: Parvulari

A Educació Infantil estan portant a terme un fantàstic projecte interdisciplinari sobre la pintura mural. Han fet un estudi d’aquesta manifestació artística a les nostres contrades, i del nostre municipi. Per això, s’han realitzat visites amb els infants on han pogut gaudir de manera directa les seves sensacions que experimenten al veure aquestes grans pintures que ens envolten en el dia a dia als nostres pobles i ciutats.

També, aprenem el respecte vers a la diversitat cultural i social que a través d’expressiojns artístiques podem observar. Ja que plasmen una realitat.

Hem visita els murals del  municipi de Bellpuig, i com no, les manifestacions artístiques de Penelles.

Hem acabat, aquest projecte amb una creació pròpia. On totes i tots els alumnes de parvulari i hem participat: hem fet un gran mural per al pati de Parvulari.

Aquesta activitat, ha comptat amb la col-laboració de totes i tots els artistes de Parvulari i amb el suport, sempre necessari, de l’AMPA.

La pintora muralista ideògrafa de la pintura  a realitzar ha estat la Júlia Marqués Meyer.

Aquí us deixem una galeria d’imatges dels moments viscuts.

Moments creatius

Plasmant mons màgics

I si voleu veure la pintura mural finalitzada, visiteu la nostra Escola.

Ha quedat una paret plena de colors, vida i creacions artístiques inigualables.

Enhorabona a aquests artistes menuts!!!!