Apadrinem el nostre patrimoni: Refugis de la Guerra Civil

Els alumnes de 6è han intentat saber més fets sobre la història de Bellpuig. Ara volien saber sobre els refugis, la guerra civil i la seva impremta en el nostre municipi, saber de pròpia veu les vivències dels padrins quan eren infants…un  gran treball.

Aquí us deixem unes quantes imatges dels treballs que han anat realitzant: Galeria d’imatges.

Escoltant les explicacions insitu

Entre d’altres activitats, el dia 8 de maig vam poder gaudir d’una experiència molt emotiva amb la visita de:

Sr. Jaume Teixidó Balsells, i la seva sra. Maria Chimeno Bernadó.

En Jaume ens va explicar de primera mà les seves vivències d’infant a Bellpuig, i el que va suposar la Guerra Civil, i com aquesta afectava al dia a dia dels habitants de Bellpuig.

Gràcies, Jaume. Històries com aquestes ens agrada escoltar-les. Ah!!I de poc que els alumnes no el deixen marxar del munt de preguntes que tenien per fer-li. Va despertar la curiositat dels alumnes per saber més sobre la seva història.

Galeria d’imatges de la Xerrada amb el Sr. Jaume Teixió i Balcells.

Agraïment a la xerrada del sr. Jaume Teixidó.