Taller de Castells

Benvolgudes famílies,

Durant el matí d’avui hem tingut l’oportunitat de gaudir d’un fantàstic taller de Castells. Aquesta activitat l’han dut a terme la Colla castellera dels Margeners de Guissona. Durant tot el matí, els nostres alumnes de 3r i 4t han pogut experimentar, gaudir i viure de primera mà, aquesta magnífica pràctica. En ella, han conegut quins són els increïbles valors que amaga una pràctica com aquesta com són: força, el treball en equip, el respecte,la cooperació, etc.

A més a més, durant l’hora d’esbarjo tota l’escola ha pogut conèixer i ballar amb “El Margenet” el cap gros de la colla.

Aquest proper diumenge la Colla celebra el seu 8è aniversari, és per això, que tenen preparada una fantàstica Diada a Guissona per tots aquells que vulguin gaudir i conèixer millor aquesta tradició nostra. A més a més, tots els nostres alumnes així com les famílies, estan convidats aquest proper dissabte de 16:30 a 20:30 a la festa Margenet. Durant tota la tarda, la colla a organitzat grans activitats per als nens i nenes.

Tot el claustre de mestres de l’escola Valeri Serra així com la comunitat educativa, us estem agraïts per la vostra col·laboració en aquesta maravellosa vivència que hem pogut viure durant el matí d’avui.

Mostra del Taller de Castells realitzat a 3r.

Mostra del taller de Castells realitzat a 4t.

Diada de Sant Jordi: II Jocs Florals al teatre Armengol

Presentació de l’acte de la Diada de Sant Jordi.

Despertem al Drac Màgic. Creació dels nens i nenes de l’Escoleta.
Entrega de Diploma i obsequi.

Premis a les creacions artístiques del Parvulari.

Premis als acròstics sobre flors del Cicle Inicial.

Premis als cal.ligrames de Cicle Mitjà.

Premis als poemes encadenats de Cicle Superior.

Contes Populars de la Vila de Bellpuig.

.- La tracalada.
.- Sant Antoni de la Sitja.
.- Una diada de somnis i realitat.

Escenificació del Poema de Benvinguda de Joana Raspall per part del Parvulari.

Escenificació del Cicle Inicial : “Quina flor et recito?”

Escenificació Cicle Mitjà: ” Les flors inspiren música”

Cloenda de l’acte.

Enhorabona a tota la Comunitat de l’escola Valeri Serra i, especialment, als alumnes de l’escola Valeri Serra per l’excel·lent treball realitzat durant la setmana de Sant Jordi i les seves presentacions i escenificacions durant l’acte dels Jocs Florals.

Audicions de Sant Jordi a l’Escola

Esperem que us agradin! Déu ni do que bé ho han fet els nostres alumnes!

Un drac ferotge i un eixerit cavaller

Un drac ferotge i un eixerit cavaller han arribat a la nostra escola, obra d’una il·lustradora bellpuigenca, la Gemma Capdevila.

Des d’aquestes línies agrair-li la seva aportació a la Diada de Sant Jordi i a les diverses activitats que se celebraran al llarg d’aquesta setmana a l’escola Valeri Serra.

Els/les nostres alumnes gaudeixen moltíssim podent ser drac o cavaller.

Si voleu veure’ns com ens transformem en ferotges dracs o eixerits cavallers cliqueu a les entrades dels diferents cicles i allí ens veure.

Aquí podeu veure els panells, però…on som nosaltres??? Busqueu-nos i ens trobareu.

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This free slideshow design personalized with Smilebox

Concentració de condol

Amb motiu dels fets ocorreguts a l’Institut Joan Fuster de Barcelona, i a proposta del Departament d’Ensenyament, hem realitzat una concentració al pati, amb uns minuts de silenci, a fi de condemnar aquesta lamentable acció.

La concentració l’hem realitzat a les 11.00h del migdia.

Mostrem el nostre condol i solidaritat amb les víctimes, familiars, amics i comunitat educativa de l’Institut Joan Fuster de Barcelona.

Jocs tradicionals d’arreu del món

El joc és una experiència social que proporciona hàbits de socialització, de cooperació i de justícia. El joc infantil és creador, artístic i estètic; i hem de seguir jugant perquè el joc és una part de l’infant que ajuda al seu desenvolupament emocional.

A través del joc, podem donar a entendre, d’una manera senzilla que tots som iguals, que el joc és un llenguatge universal i que una senzilla joguina, feta dels elements més diversos que trobem a l’entorn, ens ensenya que podem comunicar-nos i gaudir plegats.

Avui divendres, 17 d’abril, tot el Parvulari hem pogut gaudir de l’experiència de jocs d’arreu del món explicats pels pares/mares de:

.- La Jana, la sra. Núria de Catalunya.
.- La Karima, el sr. Kamel d’Argèlia.
.- La Baraa, la sra. Keltoum d’Argèlia.
.- La Inés, la sra. Hanae del Marroc.
.- La Juana, el sr. Jean Calvin de Camerun.
.- La Núria, la sra. Montse de Catalunya.
.- La Sauda, la sra. Sajeda de Bangladesh.

Amb explicacions a través d’imatges, paraules, materials…i sobretot, la bona predisposició i participació de les famílies.

Gràcies per fer una tarda inoblidable per als nostres infants i professorat de l’escola Valeri Serra. Ha estat una experiència molt gratificant per als nostres alumnes. Mireu les seves cares de satisfacció.

Aquesta col.laboració forma part del Projecte d’aquest curs escolar 2014-2015 “I tu, on jugues?” que es porta a terme a Educació Infantil.

Aquí us deixem una mostra d’aquesta tarda compartida.

Esperem que ho gaudiu tant com nosaltres.

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This picture slideshow customized with Smilebox