Agraïment reunió Inici Curs Escolar 2016-2017

Des del Claustre de professors de l’Escola Valeri Serra, volem agrair al gran nombre de famílies que ahir vau venir a la reunió d’Inici de Curs del Valeri Serra. Una bona tasca educativa s’inicia amb l’entesa de famílies i Escola, i ahir a la nit, es va demostrar una vegada més, el gran interès que mostreu totes les del nostre Centre per la realitat pedagògica de les nostres aules.

Amb la vostra implicació i compromís, treballem amb l’objectiu de mantenir els bons resultats acadèmics del Centre.

Us deixem un recull d’imatges de la reunió d’ahir.

Il-lusionats amb el nou curs escolar!!!

Ha arribat el dia en què els alumnes il·lusionats entren a l’escola amb energies i forces renovades.

Ha estat un dia d’emocions: retrobaments, experiències i novetats. I seguirem així el que queda de setmana, ja que a més a més, estem esperant ja la Festa major de Bellpuig que se celebrarà aquest cap de setmana.

L’equip de mestres us desitgem un molt bon curs a tothom!

Entreu a l’àlbum per gaudir de les fotos del primer dia d’Escola al Valeri Serra.

Benvinguts al curs 2016-2017

Els primers en assistir a l’Escola Valeri Serra han estat els pares i mares del nou alumnat de P3.

El dimarts dia 6 de setembre de 2016 varem fer la primera reunió informativa d’inici  al segon Cicle d’Educació Infantil.

Ha estat gratificant rebre a les noves famílies i a les ja veteranes dels nostres futurs alumnes; una jornada enriquidora i plena de sorpreses.

Veiem que tots/es iniciem el nou curs escolar amb energia i molta il·lusió.

BON ESTIU!

Cloenda del curs escolar. Jocs i disbauxa per a tothom!

Aquí teniu com vam gaudir de l’últim dia del curs escolar 2015-2016. Diversió i més diversió.
Arriba l’estiu
i el Sol matiner
cavalca i cavalca
per un blau immens.

L’arena s’escalfa
la mar s’atempera
i els cossos festegen
la llum cridanera.
(M. Dolors Pellicer)

Pluja de Sons

Per tancar el curs tota l’Escola hem unit per cantar una cançó en el Dia Europeu de la Música.
Vam acabar amb una pluja de confeti. Mireu com somriuen els nens!