Cloenda PCSE curs 2016-2017

Aquest dimarts dia 20 de juny ha tingut lloc, a la sala d’actes del Servei Educatiu de l’Urgell, l’acte de cloenda del Pla Comarcal de Suport a l’Educació, organitzat per Consell Comarcal de l’Urgell i el Servei Educatiu.

A l’acte, van assistir 140 persones. Entre el públic es trobaven els alumnes guanyadors dels diferents concursos i premis que formen part del programa del PCSE, així com l’ Il·lm. Sr. Salvador Bonjoch ( President del Consell Comarcal de l’ Urgell),Sr. Antonio Farré (Conseller Comarcal d’ Ensenyament de l’ Urgell), diferents Alcaldes i Consellers Comarcals de l’ Urgell.

Finalment, volem agrair la col·laboració de la Diputació de Lleida, que ha fet possible el desenvolupament d’aquest Programa.

1r Premi Escola Valeri Serra

Bon estiu a tothom!!!

Festa final de curs 21 de juny de 2017

Un bon curs per recordar

Galeria d’imatges de la festa de de final de curs. 21 de juny de 2017

Els alumnes de 6è han fet un gran partit.

Jocs i diversió

Un munt de diversió

Tots som súpers

AMPA/escola

JUNTS AFRONTEM NOUS REPTES

Galeria d’imatges Festa Escola/AMPA 10 de juny de 2017

INaguració del nou pati vivencial

Tots som súpers!!!

Final de Projecte artístic Silencia de la Gemma Capdevila

I per fi, hem conegut a la Gemma Capdevila i hem realitzat el nostre mural. Tots els alumnes de primària hi hem perticipat de manera activa.

Mireu, us agrada???

Galeria d’Imatges

La Gemma Capdevila realitzant el mural

Galeria d’imatges

Un poema: lletra i il.lustració

Satisfacció de les obres artístiques realitzades

Mural Gemma Capdevila

Infants que ja esperem amb candeletes: els nous alumnes de P-3

Quina alegria per l’Escola que els  nous alumnes hagin pogut gaudir d’un dia entre nosaltres.Han experimentat la sensació de forma part de la Comunitat Escolar del Valeri Serra.

Galeria dimatges: Dia 2 de juny

La mirada d’un nen.