Visita al Parlament dels alumnes de C.S

Alumnes de cinquè i sisè de primària, per mitjà d’un joc de rol, han fet de diputats.

Han elaborat programes de govern, s’han constituït en grups parlamentaris, han pactat, han votat i finalment han elegit qui presidirà la Generalitat de Catalunya.

Aquí us deixem l’enllaç per a que pugueu veure les imatges del matí en el que han treballat i realitzat diferents activitats:

Aula Parlament.

parlament 6è

parlamet 5è

Cloenda Projecte Apilo XII

El dimecres 25 de maig el nostre coet Apilo XII va despegar amb:

1350 Kg. de piles cap al planeta reciclador.

Hem fet una gran tasca vers la natura i el respecte del nostre entorn.

La festa final va ser súper-sònica. Vam donar molta força al nostra coet per enlairar-se amb una energia imparable fins arribar al planeta reciclador.

El coet tornarà buit el proper curs.I recordeu anar guardant les piles usades pel planeta del reciclatge.

Aquí us deixem unes imatges de la cloenda. De ben segur us agradaran. Mireu-les:

També vam poder mirar el vídeo ” El Planeta Reciclat i els monstres Nyam-Nyam”:

I la cançó formidable i de cloenda que a tothom va animar i que deixa les coses clares per reciclar amb alegria:

31è Concurs Bíblic de Catalunya

Un any més l’escola ha participat al 31è Concurs Bíblic de Catalunya. Aquest cop, un total
d’ aproximadament 62.000 alumnes de diferents edats, han pogut treballar el tema: “Actituds i valors per créixer com a persones” des d’una perspectiva pràctica i entenedora.

Des d’aquí volem felicitar a la:

.- Blanca Teixidó de 5è de l’Escola Valeri Serra, que ha aconseguit el 1r. Premi.

Dissabte, 21 de maig, vam participar a l’entrega de premis a Solsona on ens van aplegar tots els diferents nens i nenes guanyadors/es del Bisbat.

Va ser un matí molt familiar i especial!

Gràcies a la srta. Mari Cruz per acompanyar en aquest acte tan emotiu i ,en especial, a la seva família.

FELICITATS BLANCA!

A l’escola la fruita no té rival

La Fruita que repartirem aquest mes és:

.- dimecres, 25 de maig: nectarina.
.- dijous, 26 de maig: albercoc.
.- divendres, 27 de maig: pera.

pera

albercoc

nectarines

a l'escola la fruita no té rival

Activitat Parvulari: Conscienciació vers la seguretat en infants

La Bibiana Garcia, mare de la Maria Puiggros, va venir a explicar-nos un munt d’aspectes sobre la seguretat que hem de tenir en compte els més petits en diferents aspectes de la nostra vida.

Aquí us deixem unes imatges del mati viscut:

Gràcies Bibiana, iniciatives com aquesta són importants ser conegudes pels més petits. I així evitar en la mesura del possible ensurts. Ho tindrem molt en compte.

Tallers: La vida independent comença a l’Escola

Des del Centre de Recursos per a l’Autonomia Personal, la Prevenció de la Dependència i la Vida Independent (CRAPVI), projecte promogut per Aspid en col·laboració amb la Fundació Esclerosi Múltiple i Aremi, es continua amb el programa d’educació i sensibilització a les escoles sobre la discapacitat física.

.L’activitat “La Vida Independent Comença a l’Escola”, vol apropar als nens i nenes en edat escolar de primària, la realitat amb la que conviuen les persones amb discapacitat, els reptes a què s’enfronten i a la vegada normalitzar una situació o realitat social que en alguns casos ja és present a l’escola, fent-ho a través del joc.

I aquestes activitats són les que van realitzar a l’Escola Valeri Serra. Aquí us deixem unes imatges:

Gràcies per oferir-nos la possibilitat de sensibilització vers les persones que sempre són molt ben rebudes a la nostra escola.

Us esperem el curs proper.

Endavant amb la vostra tasca tan necessària en la nostra societat.