COMENCEM EL CURS AMB UN SOMRIURE.

Comencem el curs 2014-2015.

Després d’unes merescudes vacances i de la Festa Major iniciem un nou curs escolar. Tot l’equip docent de l’escola Valeri Serra hem pogut veure durant el dia d’avui les ganes, il.lusió, empenta que teniu per fer front a aquest nou curs escolar. De ben segur serà un any profitós i ple d’experiències enriquidores.
Aquí us deixem una sèrie de Consells que facilita el Departament d’Ensenyament en la pàgina virtual “Junts x l’Educació” per tal de “començar el curs en òptimes condicions“.

“S’acaba l’estiu i de nou comença el curs escolar. Després d’un temps llarg de descans, cal preparar-se per fer més fàcil i profitosa la tornada a l’escola dels vostres fills. Seguidament us fem arribar algunes recomanacions que cal tenir en compte per fer una posada a punt i començar el curs en òptimes condicions.

Preparar el material escolar

• Feu el llistat del material necessari per al nou curs conjuntament amb els vostres fills després de valorar el que ja tenen i aprofitar el del curs anterior.
  • Elaboreu un pressupost amb ells i compareu els preus en diversos establiments.
  • Feu que es responsabilitzin al màxim de les seves possibilitats en els preparatius per tornar a l’escola: folrar llibres, posar els noms, fer la motxilla… D’aquesta manera els implicareu més en el seu procés escolar.

Planificar el temps

• Programeu conjuntament les activitats extraescolars i de lleure del curs, procurant que els quedi temps per estudiar, descansar, relacionar-se… Procureu que el seu horari no quedi molt atapeït perquè cal que també comparteixin temps en família, especialment els més petits.
  • Tingueu en compte si els vostres fills van tenir cap dificultat el curs anterior, per preveure o organitzar activitats de suport o de reforç.

Tenir en compte el període d’adaptació

• En el cas que el vostre fill iniciï l’escolaritat, és important que el motiveu per fer una bona entrada a l’escola (visitant el centre, parlant-li del que trobarà a l’escola…).
  • En el cas que el vostre fill canviï de centre, intenteu que conegui els espais i pugui entrar en contacte amb alguns dels nous companys abans de començar el curs.
  • Si l’inici de curs provoca en el vostre fill cap manifestació d’angoixa, contacteu amb el seu tutor per tal d’informar-lo i que prengui les mesures necessàries per facilitar la seva adaptació, si escau.
  • Feu reflexionar el vostre fill sobre l’esforç i la responsabilitat que comporta començar un curs més elevat.
  • Recuperar hàbits i rutines
  • Torneu a marcar l’horari i reprendre els hàbits i rutines (per anar a dormir, per llevar-se, per als àpats…).
15 setembre de 2014

Activitats acollida AMPA Curs 14-15

El 15 de setembre comencem un nou curs!

Ja estem treballant per iniciar el curs 2014-2015 a l’Escola Valeri Serra.

Entre moltes altres novetats, us avancem que Qualia serà l’empresa que portarà la gestió del Menjador Escolar conjuntament amb l’AMPA. A la pàgina del SEM podreu trobar la fitxa d’inscripció per aquest curs.

Fins aviat!

Bon estiu!!!

Havent treballat durant tot el curs escolar en capacitats, competències, hàbits de treball, desenvolupant creativitats, experimentant, descobrint, fent deures, havent acabat projectes i tancats els àlbums…amb tanta feina feta el Claustre de l’escola Valeri Serra aprofita aquestes línies per desitjar-vos:

Bones vacances i bon estiu!!!

I aquí us deixem una mostra del treball acabat a final del curs escolar:

Tancament curs escolar 2013-2014: divendres,20 de juny.

Aquest divendres passat va tenir lloc la cloenda de l’actual curs a l’escola Valeri Serra. Va ser un dia ple d’alegria, il·lusió, rialles, felicitat, jocs…però també, alguna llagrimeta,tant per part d’alumnes com de mestres, sentiments contradictoris…bé, difícil d’explicar amb paraules. Per tant, aquí en teniu una mostra, de ben segur us agradarà.

Bones i merescudes vacances pels alumnes de l’ESCOLA VALERI SERRA.

XXXIII Concurs BBVA de Dibuix Escolar.

Dues alumnes de l’escola Valeri Serra han estat guanyadores del XXXIII Concurs BBVA de Dibuix Escolar: La Chayma Boutari,de 3r de Primària,amb un dibuix sobre JM Subirachs i la Paula Viles,de 5è de Primària,amb un dibuix sobre J. Miró.

Aquest concurs s’adreça a alumnes de Primària i d’educació Especial de Catalunya. Cada escola participant ha seleccionat un total de 12 il·lustracions per cadascun dels 6 contes seleccionats.

L’acte de lliurament dels Premis va tenir lloc, el dia 31 de maig de 2014, al Centre Cultural Terrassa. Els dibuixos guanyadors van ser exposats al vestíbul del Centre Cultural, a més a més, també està previst d’exposar-los en altres equipaments del BBVA durant l’any.

L’editorial Mediterrània ha cedit per aquesta edició els textos de sis contes de catalans universals, i
els dibuixos guanyadors d’aquest concurs han servit per il·lustrar el llibre ” Sis contes de catalans universals”.

ENHORABONA, NOIES!!!

Agrair, també, a les families que les acompanyessin al lliurament d’aquests premis. Actes com aquest fan gran l’escola.

Ah!!! El llibre ja el tenim a la biblioteca de l’ escola. En gaudirem!!!