Ajuda als refugiats

Des de l’Escola Valeri Serra ens solidaritzem amb l’ajuda als refugiats. Així hem realitzat entre les nostres famílies una campanya de recollida d’aliments pels camps de refugiats de Gràcia. A més a més, és un tema tractat de manera transversal a l’escola.

També vam poder tenir la satisfacció de comptar amb la Mariona Forcat, antiga alumna de l’Escola Valeri Serra i periodista, qui va explicar la seva experiència en els camps de refugiats als alumnes de Cicle Superior.

Galeria d’imatges de la classificació d’aliments recollits a l’Escola Valeri Serra.

Alumnes de 6è organitzant la classificació d’aliments.

Va venir el camió que anirà al camp de refugiats, i el vam carregar.

Galeria d’imatges de l’arribada del camió

Alumnes satisfets amb la feina ben feta.

Després de carregar el camió.

Podeu visitar la pàgina your home.cat

Red

Can you see these pictures???  Do you remember our Etwinning project “Picture it”?

Red is the selected topic in February.

Enjoy our pictures.

Carnaval, carnaval!!!

Benvolgudes famílies;

Durant la setmana del 20 al 24 de febrer de 2017 celebrem a l’escola  el Carnaval. S’inicia el dia 20 amb l’arribada del Rei Carnestoltes, rei dels poca-soltes, i com cada any ens deixa unes consignes.

A continuació, us les detallem:

El dimarts, 21 de febrer: un mocador, llaç, corbatí o qualsevol objecte al coll durem i ben presumits quedarem.

El dimecres, 22 de febrer: de cuiners anirem i “salerossos” vindrem..

El dijous, 23 de febrer: les sabates diferents portarem i una nova moda establirem.

I el divendres 24, “ben estrafolari” et pots posar  per l’espectacle de carnestoltes anar a observar.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Bellpuig, 16 de febrer de 2017

L’Escola Valeri Serra col-labora amb la recollida de menjar per als refugiats

L’Escola Valeri Serra amb els refugiats.

Abracadabra pota de Cabra

Avui ja hem anat a visitar l’exposició a la biblioteca municipal Isidor Cònsul.

Aquí us deixem una galeria d’imatges de CI.

Escoltant les explicacions de la bibliotecària Dolors.

Ara a esperar la visita la resta de cursos de l’Escola Valeri Serra amb molta expectació.

Visita cultural a Penelles

Els/les alumnes de Parvulari hem visitat Penelles, un poble amb molta cultura artística, on hem pogut observar, mirar y gaudir de les pintures murals que tenen a les parets de les cases i magatzems del poble.

A més, hem tingut uns guies d’excepció: els/les alumnes de l’Escola Ramon Gombal de Penelles

Aquí us deixem una galeria d’imatges del dia que hem gaudit a Penelles.

Alumnes escoltant les explicacions del guia.

Gaudint d’aprop d’un mural.