Bon estiu a tothom!!!

Bon estiu!!!

bon estiu clips de famobil

Temps de vacances, temps educatiu

EDU 365 primària

EDU 3.cat

Família i Escola

Esperem que us siguin d’utilitat aquests enllaços. I sobretot, gaudi d’unes bones vacances!!!

Adéu, adéu!!!

3a Jornada d’Intercanvi d’Experiències: Projecte La Prehistòria.

3a Jornada d’Intercanvi d’Experiències al CRP d’Urgell

Gimcana dels alumnes de Primària

Avui ha estat un dia genial. Ple de diversió, jocs, emocions, entrega de les notes, àlbums, petons, abraçades, alguna llagrimeta i moltes rialles.

Després del partit de futbol, dels jocs, i de l’estona d’esbarjo hem gaudit amb una GENIAL Gimcana organitzada pels alumnes de 6è. Ens han preparat unes medalles de guanyadors, i el fantàstic es que n’hi havia per tots.

Les proves ens han fet suar, riure, saltar, buscar, encistellar, córrer…i uffff!!!! Quin fart de riure.

I per acabar, les pinyates.

Mireu, a que us agafa ganes d’apuntar-vos a la festa???

Gimcana dels alumnes de Parvulari.

Avui hem fet una gimcana, amb els més petits de l’escola, i ens ho hem passat genial.

Ha consistit en jocs d’equips. Han fet un recorregut determinat, durant el qual han anat superant una sèrie de proves:

.- A veure si l’encertes.
.- Som uns artístes.
.- Equilibristes.
.- Fem de pirates.
.- Tomba-les.

A més a més, han guanyat tots els participants unes medalles, ja que es veu que no havíen vist mai alumnes amb tanta categoria en el joc, participació i ganes de passar-s’ho bé.

Els organitzadors de la Gimcana dels més petits han estat els alumnes de 5è. Des d’aquí els volem felicitar per l’organització, el tracte amb el petits, la delicadesa mostrada, els ànims…i un munt de coses que han fet bé. Tots aquests aspectes ajuden a fer de la festa un motiu també de cohesió.

Aquí us deixem unes boniques imatges.

Fi de curs: Futbol mestres/alumnes 6è

Avui, com ja és tradicional a la nostra escola, hem celebrat la festa de fi de curs iniciant-la amb un partit de futbol entre alumnes de 6è i mestres. Ha estat divertidíssim!!!

Primer hem fet un pre escalfament i acte seguit a començat el partit. Evidentment, el public, ha animat la festa d’allò més. No sabem exactament amb quin equip anàven, ja que tan aviat animavem als mestres, com tan aviat anivavem als alumnes de 6è. El que sí que hem constatat és que ha estat un partit excepcional!!!

Aquí us deixem unes boniques imatges.

Anem cap a Barcelona!!!

Avui els més petits de l’escola realitzen la sortida de l’últim trimestre. Han marxat molt contents i puntuals cap a Barcelona per tal de visitar el CosmoCaixa

Allí, a més a més de visitar el Museu de la ciència, realitzaran el taller “Toca, toca!!!” ( taller del entorn natural) i el taller “Clik” ( un taller d’iniciació científica).

A veure quines noves experiències ens explicaran a la tornada.

Mireu que grans que som!!!

cosmoCaixa

cosmocaixa4