BON ESTIU!

Cloenda del curs escolar. Jocs i disbauxa per a tothom!

Aquí teniu com vam gaudir de l’últim dia del curs escolar 2015-2016. Diversió i més diversió.
Arriba l’estiu
i el Sol matiner
cavalca i cavalca
per un blau immens.

L’arena s’escalfa
la mar s’atempera
i els cossos festegen
la llum cridanera.
(M. Dolors Pellicer)

Pluja de Sons

Per tancar el curs tota l’Escola hem unit per cantar una cançó en el Dia Europeu de la Música.
Vam acabar amb una pluja de confeti. Mireu com somriuen els nens!

Festa final de curs Escola Valeri Serra

Entrega d’orles alumnes Promoció 2007-2016:

Felicitats!!! Un grup únic!!!

Teatre: L’altra història de la Caputxeta.

Quins grans artistes!!! Una representació fantàstica!!!

Balls i danses tradicionals:

Quina organització. Aquestes nenes i nens se’n surten de tot.

Felicitats!!!

Exhibició activitats extraescolars:

Els nens i nenes s’ho van passar súper bé!!!

Gràcies a tots els familiars, amics, amigues, germans… per acompanyar en aquesta festa de cloenda del curs escolar de l’Escola Valeri Serra.

Des d’aquestes línies volem fer especial esment a l’Ajuntament de Bellpuig ja que gràcies a la seva gestió i implicació amb el món educatiu i les famílies del municipi va ajudar al bon desenvolupament de la festa, cedint l’espai davant les condicions meteorològiques que es presentaven. Va ser un encert traslladar la festa al pavelló Municipal. Unes instal-lacions de les que tothom en va poder gaudir.

Entre totes i tots fem Gran l’Escola.

Pares i mares, visiteu l’escola!

Aquests dies l’escola romandrà oberta per als pares, mares i familiars que vulgueu veure els projectes educatius que ha portat a terme l’escola durant el curs acadèmic 2015-2016.
Gaudireu de la gran feina realitzada pels vostres fills i filles.
Uns treballs esplèndids!

Festa Escola-AMPA

El dissabte 18 de juny se celebrarà la festa Escola-AMPA de final de curs 2015-2016. Degut a les previsions meteorològiques, enguany es durà a terme al Pavelló Municipal i no a les instal·lacions del centre.
Hi haurà moltes activitats programades que permetran passar-ho bé a petits i grans i, entre tots, fer escola.

Recordeu que hauran de venir vestits segons les instruccions de les seves tutores.
Esperem gaudir d’una gran festa amb tota la comunitat educativa.