Ens acomiadem de sisè

Manteniment pati Educació Infantil

Els alumnes de 6è han participat en una jornada de manteniment del pati de parvulari amb materials ecològics.

Encara que cansats han gaudit d’un dia de responsabilitat amb l’Escola.

Galeria d’imatges

Festa 16 de juny

El passat dissabte16 de juny vam celebrar la tradicional festa de final de curs de Escola- l’Ampa,  on ens vam trobar més de 400 persones: nens i nenes ,  pares,  mares,  àvies,  cosins,  amics,  mestres…

Des d’aquestes línies donar gràcies a tothom per acompanyar-nos en la festa de cloenda de final de curs. Amb la col-laboració i treball de tothom realitzat amb esforç, constància , il-lusió i algun que altre trencament de cap, va fer que  el resultat fos exitós

S’ha preparat pensant en que fos millor que l’anterior i així ha estat.

Un any més, a les acaballes de final de curs, hem gaudit d’un dia excepcional ple d’alegria i bon humor.

A per la propera!

Us deixem un bonic recull de fotos!

Galeria d’imatge.

Genial!!!

Sortida al Tibidabo

Els alumnes de 6è han realitzat la sortida de final de curs al Tibidabo.

El Parc d’Atraccions Tibidabo és un parc d’atraccions situat a la muntanya del Tibidabo, pertanyent a la serra de Collserola, a l’oest del municipi de Barcelona. El parc ocupa una superfície aproximada de 70.000 m² i té una situació privilegiada com a mirador de Barcelona. És, a més, el parc d’atraccions més vell dels Països Catalans i d’Espanya, el segon més antic d’Europa i un dels més vells del món.

Vam gaudir dels jocs. Vam poder gaudir i distreure’ns de tot el pes d’un curs acadèmic intens.. Tot i així, a més d’aquesta part lúdica, també tenim l’oportunitat de poder compartir rialles i acomiadar-nos d’aquesta etapa de primària i de companys i mestres que ja no tindrem al nostre costat en la part acadèmica, però sí en la part emocional. Aquesta part també és molt important per desenvolupar-se i aprendre. Un dia d’automia i de prendre decisions amenes.

Aquí us deixem l’àlbum de fotos: sortida al Tibidabo.

La geganta de la sang

Avui els alumnes de 5è han gaudit de la història  de La geganta de la sang.

Aquí us deixem unes imatges dels moments compartits.

Des d’aquestes línies donem les gràcies a l’Associació de Donants de Sang de l’Urgell.

Bicicletada alumnes de 6è

Avui els/les alumnes de 6è han fet un recorregut de 15 km amb bicicletes. Han fet un gran esforç, han gaudit i tots han arribat a la meta.

Aquí us deixem la galeria d’imatges.

Imatges