Anem cap a la costa!!!

Avui els alumnes de CI realitzen la sortida del 3r trimestre. Aniran cap a Tarragona, visitaran el Port, pujaran en vaixell…què bé que arriba el bon temps!!! És un plaer gaudir de sortides com aquesta.

A veure que ens explicaran a la tornada. Aquí us deixem unes boniques imatges de la sortida.

Tarragona4

Mireu que eixerits que marxen!!!

Darrera setmana del Pla de Consum de Fruita

Aquesta és la darrera setmana que es repartirà fruita als Cicles de Inicial i Mitjà de l’escola del Pla de Consum de fruita a les escoles.

Amb aquest programa molts alumnes de l’escola hem gaudit menjant fruita.
Les fruites repartides en aquesta darrera setmana són:

Nectarina.
Albercoc.
Poma.

Segons l’Associació Espanyola de Pediatria (AEPED) els més petits de casa han de menjar un mínim de dos a tres peces de fruita fresca diàriament. I ara, en temps d’estiu hi ha unes recomanacions molt interessants a seguir.

Hem gaudit i hem fet salut amb el programa. I com diu el cartell:

Els teus cracs mengen fruita

Aquí us deixem unes imatges de la fruita d’aquesta setmana.

Visita al Mausoleu de Ramon Floch i Cardona

Avui els alumnes de 4t hem realitzat una visita molt interessant. Hem anat a veure el Mausoleu de Ramon Floch i Cardona.

Aquest monument és una meravella del Renaixement.

A l’escola hem fet un treball previ. I avui. poder-lo veure amb els nostres propis ulls, veure la immensitat de l’obra, els detalls dels treballs del marbre de carrara, la seva bellesa, l’esplendor…ha estat genial.

El Mausoleu és un sepulcre. Hem après una mica més de la nostra història, del nostre patrimoni i de joies que cal preservar.

Des d’aquí també volem donar les gràcies a la sra. Ester Castellà per les seves explicacions. Ens han engrescat a saber-ne més coses del nostre patrimoni i d’aquesta meravellosa època com és el Renaixement.

640px-Ramon_Folc_de_Cardona-Anglesola

Aquí us deixem unes imatges de l’activitat portada a terme:

Menjador escolar Valeri Serra

Com ja sabeu el servei de menjador escolar està gestionat a través de Qualia:

“La gestió d’un menjador escolar passa per oferir uns menús saludables, cuidant els detalls casolans i amb el màxim rigor de qualitat i seguretat alimentària. Però també cal aprofitar aquest espai per a ensenyar-los tot els hàbits i costums respecte l’alimentació, coneixements sobre els productes, la cultura del menjar i les tradicions del nostre territori. Ens diferenciem amb d’altres empreses per oferir també activitats dirigides durant l’hora d’esbarjo. Els monitors no són uns “vigilants”, sinó dinamitzadors. L’estona d’esbarjo és un espai més d’aprenentatge no formal i de convivència a partir dels valors del lleure.”

Aquest mes s’ha portat a terme un concurs de balcons, ara que arriba el temps de flors, entre els menjadors gestionats per Qualia. A la nostra escola, els/les alumnes que ens quedem a menjador hem elaborat un balcó super bonic, creiem que ens ha quedat genial. I vosaltres, què en penseu? Si us agrada ens podeu votar…vinga!!! Ja direu el que us sembla.

VOTA el nostre Balcó Entra en aquest link i posa m’agrada a la fotografia.

Els guanyadors del concurs tindran com a premi un regal pel menjador que triaran els mateixos usuaris: els nens i nenes del menjador escolar!

Quina gran idea!!!

balcó

balcó2

Participació al sicoris de Gimnàstica Rítmica

Aquest cap de setmana les alumnes de l’escola Valeri Serra van participar en el trofeu de gimnàstica rítmica que es va celebrar al Sícoris el diumenge 17 de maig.

“El Sícoris Club celebra el XVI Trofeu Aigües de Veri de Gimnàstica Rítmica Aquest passat diumenge, 17 de maig el Sícoris Club ha organitzat el XVI Trofeu Aigües de Veri de Gimnàstica Rítmica

El Trofeu Anual Aigües de Veri ha comptat amb la participació de 540 gimnastes.

L’equip ha estat el més important i és per aquesta raó que durant tot el dia han participat les escoles i Clubs de tota la província i de la Franja de Ponent.

Enguany el Club ha comptat amb l’honor de la visita de la gimnasta Olímpica de la Selecció Espanyola Almudena Cid i de la gimnasta del Sícoris i Campiona del Món amb la selecció Espanyola Montse Martin.

Al mati han participat diferents escoles de Lleida i de poblacions properes. A més a més s’ha gaudit d’exhibicions de les gimnastes federades del Club”.

Extret de la pàgina web del Sícoris Club

Endavant amb el vostre esforç i constància!!!

Van ser diverses les gimnastes que van pujar al pòdium.

Enhorabona a totes les participants.

Aquí us deixem una mostra de les nostres gimnastes.

L’inflable, per reciclar saltant!

Agència de residus de Catalunya:

Conscients de la necessitat d’informar i educar ambientalment els ciutadans, l’Agència de Residus de Catalunya del Departament de Medi Ambient i Habitatge posa a disposició dels ens locals un element que complementa les campanyes de foment de la recollida selectiva que s’estan duent a terme en l’àmbit de tot Catalunya: un inflable gegant.

Amb aquesta proposta, l’Agència de Residus de Catalunya posa a l’abast de tothom una eina que, de forma lúdica i divertida, ajudi a comunicar els conceptes bàsics de la recollida selectiva i en fomenti la participació de la població. Aquest element de grans dimensions és un òptim recurs per instal·lar en llocs de gran afluència de gent aprofitant actes festius, celebracions locals, fires, etc.

L’inflable de la recollida selectiva és doncs un gran espai de joc que funciona com a recurs lúdic i alhora educatiu utilitzant el material pedagògic complementari.

Així doncs, us deixem de mostra el vídeo dels nens i nenes de P5! També podreu gaudir de les imatges de tots els nens i nenes de l’Escola!