Visita exposició Pintura ràpida i cartells Festa Major

Durant aquests dies els alumnes de Primària visiten l’exposició de Cartells i pintura ràpida que hi ha exposada a la casa de la cultura de Bellpuig.

La visita guiada i explicacions les realitza la sra. Àngels Capell. Des d’aquí volem agrair-li la seva tasca.

Ajuntament de Bellpuig.

Exposició Mans Unides “Els aliments”

Exposició Mans Unides

Exposició : El malbaratament alimentari

El problema del malbaratament d’aliments i les possibles solucions

A través d’aquesta exposició Mans Unides vol sensibilitzar sobre la importància del malbaratament alimentari i la seva repercussió en el planeta. Cal un canvi de mentalitat i de cor. La desnutrició crònica que pateixen 800 milions de persones té a veure amb un tipus de desenvolupament contaminant i malgastador. Veure el món com a “casa comuna” és un desafiament.

Romandrà al vestíbul de l’escola del 29 de setembre fins al 10 de novembre de 2017.

Us convidem a visitar-la.

Bon inici de curs

Benvolguts pares, mares i/o tutors:

L’equip docent de la nostra Escola us donem la benvinguda al nou curs escolar 2017-2018

És aquesta la nostra classe

És aquesta nostra classe,
entreu alegrement
que farem del temps que passi
un gran divertiment.

Obriu els ulls i les orelles
i la capseta de pensar
que hem vingut a passar un curs
ple de sorpreses per xalar.

Un dies farà sol,
d’altres s’enfosquiran
alguns caurà pluja o nevarà…

Però a la nostra classe
un cel privat ens aixoplugarà.
Isabel Barriel

Enllaços projecte Erasmus +: New approaches for new lives

A continuació us detallem les adreces de les diferents xarxes socials del nostre projecte Erasmus +: “New approaches for new lives”

Esperem que us en feu seguidors/es i ho compartiu! Moltes gràcies!

Cloenda PCSE curs 2016-2017

Aquest dimarts dia 20 de juny ha tingut lloc, a la sala d’actes del Servei Educatiu de l’Urgell, l’acte de cloenda del Pla Comarcal de Suport a l’Educació, organitzat per Consell Comarcal de l’Urgell i el Servei Educatiu.

A l’acte, van assistir 140 persones. Entre el públic es trobaven els alumnes guanyadors dels diferents concursos i premis que formen part del programa del PCSE, així com l’ Il·lm. Sr. Salvador Bonjoch ( President del Consell Comarcal de l’ Urgell),Sr. Antonio Farré (Conseller Comarcal d’ Ensenyament de l’ Urgell), diferents Alcaldes i Consellers Comarcals de l’ Urgell.

Finalment, volem agrair la col·laboració de la Diputació de Lleida, que ha fet possible el desenvolupament d’aquest Programa.

1r Premi Escola Valeri Serra

Bon estiu a tothom!!!