Bon estiu!!!

Havent treballat durant tot el curs escolar en capacitats, competències, hàbits de treball, desenvolupant creativitats, experimentant, descobrint, fent deures, havent acabat projectes i tancats els àlbums…amb tanta feina feta el Claustre de l’escola Valeri Serra aprofita aquestes línies per desitjar-vos:

Bones vacances i bon estiu!!!

I aquí us deixem una mostra del treball acabat a final del curs escolar:

Tancament curs escolar 2013-2014: divendres,20 de juny.

Aquest divendres passat va tenir lloc la cloenda de l’actual curs a l’escola Valeri Serra. Va ser un dia ple d’alegria, il·lusió, rialles, felicitat, jocs…però també, alguna llagrimeta,tant per part d’alumnes com de mestres, sentiments contradictoris…bé, difícil d’explicar amb paraules. Per tant, aquí en teniu una mostra, de ben segur us agradarà.

Bones i merescudes vacances pels alumnes de l’ESCOLA VALERI SERRA.

XXXIII Concurs BBVA de Dibuix Escolar.

Dues alumnes de l’escola Valeri Serra han estat guanyadores del XXXIII Concurs BBVA de Dibuix Escolar: La Chayma Boutari,de 3r de Primària,amb un dibuix sobre JM Subirachs i la Paula Viles,de 5è de Primària,amb un dibuix sobre J. Miró.

Aquest concurs s’adreça a alumnes de Primària i d’educació Especial de Catalunya. Cada escola participant ha seleccionat un total de 12 il·lustracions per cadascun dels 6 contes seleccionats.

L’acte de lliurament dels Premis va tenir lloc, el dia 31 de maig de 2014, al Centre Cultural Terrassa. Els dibuixos guanyadors van ser exposats al vestíbul del Centre Cultural, a més a més, també està previst d’exposar-los en altres equipaments del BBVA durant l’any.

L’editorial Mediterrània ha cedit per aquesta edició els textos de sis contes de catalans universals, i
els dibuixos guanyadors d’aquest concurs han servit per il·lustrar el llibre ” Sis contes de catalans universals”.

ENHORABONA, NOIES!!!

Agrair, també, a les families que les acompanyessin al lliurament d’aquests premis. Actes com aquest fan gran l’escola.

Ah!!! El llibre ja el tenim a la biblioteca de l’ escola. En gaudirem!!!

Cloenda Projecte Interdisciplinari: El Mundial de Futbol.

S’ha acomplert l’objectiu proposat en aquest projecte amb tot el rigor pedagògic que ha fet que els/les
alumnes treballessin les diferents Competències proposades.

Hem utilitzat procediments molt dinàmics i innovadors, per tal de promoure en els infants l’anàlisi, el coneixement de les diferents cultures, poblacions, situacions geogràfiques, planisferi, globus terraqui…
a la vegada, que el coneixement d’hàbits i actituds que han generat canvis que els han ajudat en el desenvolupament personal i col.lectiu. El Futbol ha estat “eix motivador de l’aprenentatge”.

Hem treballat en dues línies paral·leles: una pràctica i l’altra virtual i de coneixements.

L’últim dia de curs es va jugar la Gran Final dels alumnes, a la vegada, que es va poder gaudir d’un partit entre professors i alumnes.

Ha estat una experiència molt motivadora i engrescadora per a l’adquisició de nous coneixements de manera competencial.

Seguirem desenvolupant principis pedagògics amb participació activa i inclusiva.

Concursants del Programa ” Fish & Chips” de TV3.

Amb ganes, rialles i molta energia el dia 18 de juny vam omplir dos autocars per anar a Barcelona per tal de gravar i concursar en el programa “Fish & Chips”. Va ser genial!!!

Professionals de les càmeres de TV3 després de fer un càsting i una prova d’anglès durant el mes de maig a l’escola,un dia de juny, ens van comunicar que la nostra escola ” Valeri Serra” havia estat seleccionada per participar en el concurs “Fish & Chips”.

Aquest concurs, “Fish & Chips”, utilitza el joc i la diversió per promoure l’ús de l’anglès entre els més joves com a llengua de comunicació.

Dos companys de 6è,en Blai Pons i en Marc Fabregat, van ser els dos concursants del nostre centre, i el convidat famós que va concursar amb el nostre equip va ser el meteoròleg Tomàs Molina. L’altre equip, d’una escola de Girona, va comptar amb el suport de El Mag Lari.

Des de 3r a 6è de Primària vam anar a animar i a passar un dia als estudis de TV3 on vam poder viure en directe com es fa un programa,l’organització, les persones que hi treballen…. Va ser una experiència única!!!.

Bé, con que ja sabem que no us voldreu perdre la nostra participació en el programa, tan bon punt sapiguem quan s’emet el programa us en farem partícips. Fins llavors aquí us deixem una petita mostra de l’experiència.

XIV Premi literari Sant Jordi: Realització d’un cal·ligrama.

En el XIV Programa Comarcal de Suport a l’Educació en Jordi Albareda Fortuny, alumne de 4t de Primària, va obtenir el 2n Premi a la realització d’un cal·ligrama.

A l’acte hi van assistir la presidenta del Consell Comarcal de l’Urgell, Rosa M. Mora i Valls, el Conseller Comarcal d’Ensenyament, Josep M. Casals i Brescó, la coordinadora del Servei Educatiu de l’Urgell, la Sra. Teresa Vilalta Coll, i la Sra. Inspectora d’Educació, Sra. Dolors Sans. Així com alumnat, pares/mares i professorat.

És la catorzena edició del Programa Comarcal, al qual hi participen els alumnes de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius de tots els centres de la Comarca de l’Urgell. Més de 4000 alumnes han participat a la iniciativa que any rere any es va duent a terme amb èxit.

Felicitats a professorat, escoles i alumnes participants i en especial a en Jordi Albareda Fortuny.

Aquí us deixem una mostra fotogràfica de l’acte que va tenir lloc a la Sala de Plens del Consell Comarcal de l’Urgell.