CALENDARI DEURES

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Treball de síntesi. Juny 2016

Aquí us deixem algunes fotos de les dues sortides q ue hem fet del treball de síntesi. La primera a la Barcelona romana i la segona al canal olímpic

Publicat dins de General | Deixa un comentari

FESTA DE SANT JORDI

 

Va ser un dia ple d’activitats. Aquí us deixem un petit resum i algunes fotos

1. A la pista vam fer poemes il·lustrats

poemes ilustrats

poemes2

2. Quan vam acabar els poemes, aproximadament sobre les 10 vam fer tallers a escollir entre aquest:

– Elaboració de roses

roses

– Punts de llibre

puints

– Karaoke

karaoke

– Ioga

ioga

i zumba que al final no es va poder fer. 2n, 3r i at van fer altres tallers

3. Després del pati vam ballar una sardana que havíem estat assajant a educació física durant uns quants dies abans

sardana

4. Finalment vam fer l’acte de lliurament de premis literaris i artístics, acompanyats amb poemes i cançons

acte1

acte 2

Va ser una diada plena d’activitats i bon ambient!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TALLER DE CACTUS

TALLER DE CACTUS

El dimecres 27 d’abril  vam fer un taller de cactus des de ciències i USEE. La primera part va ser a l’aula d’informàtica i primer vam escriure a les pissares digitals el que sabíem del cactus, després vam veure un video explicactiu i finalment vam contestar preguntes on line amb el programa kahoot. La segona part va ser a l’hort. Vam posar en pràctica el que havíem après i vam plantar diferents cactus. Aquí hi ha algunes fotos, però si voleu més informació i més fotos cliqueu aquest enllaç de l’ USEE. També hem de dir que els alumnes de 4t de l’USEE ens vam tutoritzar

Clica per anar al taller de cactus

20160427_122249

20160427_122415

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PLANIFICACIÓ DE TREBALLS MONOGRÀFICS

 

 

 

  Data prevista Fet
1. Elecció del tema    
·        Nom del tema: ……………………………………………………………….    
·        Títols del treball: …………………………………………………………….    
2. Buscar la primera informació    
·        Llibre de consulta, enciclopèdies, persones,….    
·        Fer anotacions de la informació.    
3. Confeccionar el guió               
·        Ordenar la informació amb lògica    
·        Titular i numerar els diferents apartats que tindrà el treball    
4. Ampliar la informació    
·        Seguint el guió ampliar la primera informació    
·        Pots utilitzar el resum per recollir la informació    
5. Redactar l’esborrany    
·        Fer l’esborrany del treball seguint els apartats del guió    
·        Repassar-lo i corregir els errors d’expressió i ortografia    
6. Confeccionar les altres parts del treball    
·        Tapes (portada i contraportada)    
·        Índex (numerar les pàgines i fer el full de l’índex)    
·        Escriure l’esborrany de la introducció (per què has escollit el tema)    
·        Escriure la conclusió i la teva opinió del treball    
·        Bibliografia (citar d’on has tret la informació)    
·        Fer les gràfiques o il·lustracions si és necessari    
7. Passar el treball a net    
·        Tenir cura de l’expressió, l’ortografia.    
·        Enquadernar el treball    
·        Llegir-lo tot seguit i corregir els errors que detectis    
8. Lliurar el treball    
·        Lliurar el treball al professor    

 

 

 

 

ESTRUCTURA èPortada -Títol del treball, nom i cognom de l’alumne, nivell, grup i data.
è Índex – Indicació de la pàgina dels diferents apartats.
è Introducció – Explicació breu de l’elecció i/o procés d’elaboració del treball: dificultats, fons de consulta, …
è Punts del contingut – És el nucli del treball i sempre encaminat a verificar o desmentir la hipòtesi plantejada. Han d’estar degudament numerats i ordenats.
è Conclusions – Resum breu de les idees principals i valoració personal del treball realitzat.
è Bibliografia – Cita dels llibres, articles, webs, revistes, …

(consultar normes per citar més avall)*

è Cites – Petites anotacions numerades. També poden estar a peu de pàgina.
è Contraportada – Darrer full blanc.
     
NORMES DE PRESENTACIÓ

 

1.         Utilitzar paper DIN A-4 i a una sola pàgina

2.         Respectar els marges indicats pel professor.

3.         Cadascun dels apartats ha de començar en un nou full.

4.         Utilitzar lletra Arial 12 o Times New Roman 12.

5.         Deixar un espai interlineal de 1,5.

6.        S’ha de tenir cura de l’expressió escrita: estructura de les frases i dels paràgrafs aplicació de les normes ortogràfiques.

7.        S’han de numerar els apartats correctament.

8.        S’ha de vigilar que els gràfics i il·lustracions queden polits.

 

 

* Bibliografia:        Al finalitzar el treball s’indicarà la bibliografia utilitzada.

Els llibres, revistes, pàgines web, tweets, missatges i textos   electrònics    dels quals s’ha tret la informació.

 

Els hauràs de citar de la següent manera:

 

LLIBRESè  AUTOR/A (Cognoms, inicial del nom).. Títol de l’obra, Editorial, Lloc de publicació, edició (si no es tracta de la primera edició), pàgina. any.

 

Per exemple:

 

BREWSTER, R.  Curso práctico de química orgànica, Ed. Alhambra. Col. Vertix, Madrid. pàg. 30. 1977

 

REVISTESè AUTOR/A (Cognom, inicial del nom).Títol de l’article. “Nom de la revista o publicació”, número, any, pàgines que ocupa.

 

Per exemple:

SEQUIN-FREY, M.. The chemistry of plant and animal dyes. “J. Chem. Educ.”, 58, 1981, pàg. 301-5.

 

TEXTOS ELECTRÒNICS, BASES DE DADES I PROGRAMES INFORMÀTICSè

Responsable principal. Títol [tipus de suport]. Edició. Lloc de publicació, data de publicació, data de actualització o revisió, [data de consulta] Disponibilitat i accés.

 

Per exemple:

CARROLL, Lewis. Alice’s Adventures in Wonderland [en línia]. Texinfo ed. 2.1. [Dortmund, Alemania]: WindSpiel, November 1994 [ref. de 10 de febrer de 1995]. Disponible en Web: <http://www.germany.eu.net/books/carroll/alice.html>.

 

Altre: Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía. Catàleg [en línia]: de la biblioteca.

<http://museoreinasofia.mcu.es/biblio/default.htm> [Consulta: 21 de abril de 1999]

 

E-BOOKSè Es faria la referencia bibliogràfica como en el cas d’un llibre imprès, afegint al final el tipus de fitxer si es coneix. Si no tenim identificat el tipus de fitxer, s’afegiria el tipus genèric ‘Digital file’.

 

Per exemple:

Rowley, Hazel. Franklin and Eleanor: An Extraordinary Marriage. New York: Farrar, 2010. Kindle file.

 

TWEETSè Els elements de la referencia bibliogràfica serien:

 

Cognom, nom de l’autor. “Text del tweet”. Data, hora del missatge. Mitjà de publicació (Tweet).

 

Per exemple:

Athar, Sohaib. “Helicopter hovering above Abbottabad at 1AM (is a rare event).” 1 May 2011, 3:58 p.m. Tweet.

 

MISSATGES ELECTRÒNICSè Responsable principal del missatge. “Títol del missatge ” [tipus de suport]. Numeració y/o localització del missatge [data de consulta]. Disponibilitat  i accés

 

Per exemple:

PARKER, Elliott. “Re: Citing Electronic Journals”. En: PACS-L (Public Access Computer Systems Forum) [en línia]. Houston (Tex.): University of Houston Libraries, 24 November 1989; 13:29:35 CST Disponible en Internet: <telnet://brsuser@a.cni.org>.

 

Missatges electrònics personals:   Responsable principal del missatge. “Títol del missatge” [tipus de suport]. Data del missatge.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

SORTIDA A LA PISTA DE GEL DEL FCB

 

PREMI A L’AULA MILLOR DECORADA NADAL 2015

Finalment hem fet la sortida de patinatge i ha estat xulíssim! Estàvem sols a la pista i tret d’alguna caiguda i alguns peus adolorits, tot ha anat molt bé. Tots teníem una idea quan tornàvem: Hem de guanyar el següent concurs  😀

page

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ACTIVITATS D’ACROSPORT

Dins de la matèria d’E.Física estema treballen alguns conceptes i els hem posat en pràctica amb l’acrosport. Aquí veiem alguns exemples. Divertidíssim!!

IMG_0511

IMG_0506

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Activitats dia DENIP

El divendres 29 de Gener vam celebrar el dia mundial DENIP ( Dia Escolar de la No violència I la Pau) Vam fer alguna activitat conjunta entre Tutoria i, Cultura i valors. Aquí deixem algunes fotos

page

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Noves activitats a la piscina

Aquí tenim algunes de les fotos de l’activitat que vam fer el dimecres 27 de Febrer a la piscina. Què xules !!

piscina 1

piscina 2

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TÈCNIQUES D’ESTUDI

Com estudiar…

                    1. El subratllat

                    2. Organització de la informació

                    3. Esquemes

                    4. Mapa conceptual

                    5. Mapa mental

                    6. El resum

Altres…

Aquí tenim el power point que hem estat treballant a la classe

Diapositiva1 Diapositiva2 Diapositiva3 Diapositiva4 Diapositiva5 Diapositiva6 Diapositiva7 Diapositiva8 Diapositiva9 Diapositiva10 Diapositiva11 Diapositiva12 Diapositiva13 Diapositiva14 Diapositiva15 Diapositiva16 Diapositiva17 Diapositiva18 Diapositiva19 Diapositiva20 Diapositiva21

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari