Benvinguts/des al curs

BlogMami

Hola famílies,

En aquest bloc us volem mostrar com els vostres fills-es aprenen i la nostra intenció és poder compartir en totes i tots vosaltres idees, experiències i a la vegada rebre suggeriments.

Les activitats que proposem als infants, intenten estimular la interrelació entre fer o manipular, imaginar o pensar, i comunicar en diferents llenguatges d’expressió els coneixements, les competències, les emocions i els valors adquirits al llarg del seu desenvolupament.

Partim de temes del seu context real i quotidià perquè creiem que els motiva i els provoca més interés per aprendre. Fem viure experiències socials de l’ús de l’expressió per a construir junts els nous coneixements.

Utilitzem diferents formes d’expressió; oral, escrita, corporal, maquetes, dibuixos, així com les noves tecnologies adequades a l’edat dels infants. Aquestes formes de representació els permeten comunicar les seves idees, contrastrar-les, argumentar-les i, en definitiva ser els protagonistes del seu propi aprenentatge.

Els infants aprenen utilitzant diferents tipus d’agrupaments a l’hora de fer les activitats: treball individual, cooperatiu en parelles o grup petit,  mig grup o tot el grup classe i a vegades amb tot el cicle.

Els vostres fills i filles trobaran en l’apartat Racó dels castanyers o en el“Racó dels roures”, contes, jocs i activitats de suport i d’ampliació per reforçar el que estan aprenent a l’escola.

Esperem compartir en tots i totes vosaltes algunes de les experiències viscudes.

Alumnat de Cicle inicial i tutores.