Per l’eliminació de la violència envers les dones.

S’ha treballat per pendre consciència per part de tot l’alumnat i professorat sobre la importància de la prevenció ,  la detecció de la violència masclista.

El primer que s’ha fet amb tots els alumnes de les optatives de visual i plàstica de 4t és mirar un vídeo de “pepe y pepa en l’adolescència”.

Seguidament un debat tot el grup classe.

A continuació uns cartells amb collage amb frases adients i s’han penjat per l’institut.

La llum : síntesi additiva

Amb tres focus de color blau-lilos, vermell i verd i una pantalla blanca, s’ha obtingut una llum blanca.

També s’ha fet passar una llum blanca a través d’un prisma i s’ha vist que contenia tots els colors de l’arc de sant Martí.

Després s’ha jugat amb la llum i l’ombra.

Projecte entre l’escola d’art i disseny de la Garriga i l’institut Miquel Martí i Pol.

Dibuix de diferents tasses. Apunts del natural, estudi de diferents formes. Encaix.

Construcció d’un embalatge per la tassa.

Visita a La Garriga

S’ha fet una visita guiada per La Garriga Modernista i el refugi antiaeri de l’estació.

Més tard s’ha visitat l’Escola Municipal d’arts i disseny, on  s’ha fet un taller de tipografia.