Un recorregut per la Prehistòria i l´Edat Antiga

A continuació us presento el projecte “Un recorregut per la Prehistòria i l´Edat Antiga;com diu el títol vol donar una visió global de les diferents etapes i periodes des del Paleolític fins a la Civilització Romana. Si voleu saber més us deixo la següent presentació:

A l´hora de posar a la pràctica cal tenir en compte:
– Coneixement en l´ús dels blogs (publicar arxius,presentacions,imatges,audio,categories,etc.)
– Comptar amb els recursos adients.
– Canviar en el plantejament metodològic: els alumnes són els realment protagonistes del seu propi aprenentatge.

Biblioteca

En aquest espai publicareu les resenyes d´aquells llibres que aneu llegint a la classe,així coneixerem els vostres gustos i les vostres opinions. Per facilitar-vos la tasca us adjunto la plantilla per escriure la resenya; un cop escrita la publicareu vosaltres mateixos al blog de l´aula.

plantilla-resenya-bibliografica

OBJECTIUS:

– Desenvolupar la competència comunicativa oral,escrita i audiovisual.

– Utilitzar adequadament les tecnologies de la informació.

– Utilitzar la lectura com a font de plaer.

RECURSOS:

– Llibres.

– Espai de la biblioteca.

– Ordinadors.

– Plantilla de la resenya.

TEMPORALITZACIÓ

Setmanalment durant tot el curs, a l´espai de la biblioteca,una estona.

AVALUACIÓ

– Llegir els llibres.

– Escriure les resenyes ,tenint en compte la plantilla, i publicar-les en el blog.

– Participar en el blog,valorant i fer suggeriments i/o comentaris de les resenyes dels altres companys/es.

Fem de periodistes!!

A l´aula estem treballant les notícies. La idea és que heu d´escriure una notícia,sobre el que volgueu,i publicar-la al blog.

Per ajudar-vos en aquesta tasca us deixo el següent enllaç; us explicarà com es redacta una notícia.

A més, aquí teniu totes les activitats què hem fet i farem en aquest TALLER DE PREMSA:

OBJECTIUS:

– Apropar els alumnes a la premsa escrita.

– Llegir notícies.

– Conèixer l´estructura de les notícies i analitzar el seu contingut.

– Redactar notícies i publicar-les al blog.

– Fer aportacions al blog.

RECURSOS:

Diaris,ordinadors,paper.

TEMPORALITZACIÓ:

1 hora setmanal durant un trimestre.

AVALUACIÓ:

– Redactar notícies tenint en compte la seva estructura.

– Publicar-les al blog de  la forma adequada.

– Participar al blog fent suggeriments i comentaris.