XTECBlocs

Xtec.blocs

Des de XTECBlocs, el professorat i els centres docents podeu crear tants blocs com necessiteu i podeu fer que l’alumnat hi participi activament.

Només necessiteu el vostre nom d’usuari d’XTEC i la vostra contrasenya. Els alumnes cal que utilitzin el nom d’usuari i contrasenya de l’edu365. Us animem a entrar a la blogosfera.

Com ja sabeu, els blocs són serveis senzills de creació i de manteniment. Penseu que quan escriviu en un bloc només us cal preocupar d’escriure, la resta (format, pujar al servidor, etc) es fa pràcticament sense la vostra intervenció.

Si voleu fer assajos abans de crear un bloc definitiu, entreu a l’espai de cursos. L’entrada aparentment és idèntica a l’entrada al servidor de blocs (blocs.xtec.cat), però realment entrareu a un servidor diferent (hipolit.xtec.cat). Allí podreu provar, però teniu present que periòdicament en fan neteja.