La tapa del tercer trimestre

Us deixem un tutorial per poder fer la tapa d’aquest trimestre.

Publicat dins de Tapes | Deixa un comentari

Circuit de bicis

Els alumnes de 5è han realitzat un circuit de bicis al centre de Ripollet. Forma part del projecte d’Educació Vial.

Colònies a Vilanova de Sau

Els dies 2, 3 i 4 de maig tota l’escola se’n va anar de colònies a Vilanova de Sau. Un lloc preciós a la vora del pantà de Sau.

Us deixem les fotografies del grup de 5è.

El barri. Geolocalització.

Els alumnes de 5è han fet una feina de geolocalització de punts d’interès del nostre barri. Hem utilitzat el programa Mobile History Maps per inserir en un mapa online punts d’interès del barri. Hem col·locat textos, fotografies, videos, audios …

Tots els alumnes de 4rt, 5è i 6è han col·laborat en la producció de material per a col·locar en el mapa. Si feu una ullada veureu el nostre barri d’una manera més interessant. El visionat del mapa el podeu fer tant via web com per l’aplicació MHM que us podeu descarregar gratuïtament.

Publicat dins de Projectes | Deixa un comentari

Taller de la prehistòria al CIP

A 5è estem fent el tema de la prehistòria, i vam anar al Centre d’Interpretació de Ripollet a fer un taller on vam poder manipular eines, maquetes i utensilis de la prehistòria. Vam aprendre moltes coses. Aquí teniu les fotos

Visita a l’antiga Tarraco

El cicle superior va anar de visita a Tarragona, per a veure in situ les restes romanes de Tarraco. Tota una experiència viure-ho en directe.

Us deixem les fotos de la sortida. Cliqueu a sobre de la foto.

Publicat dins de General, Sortides | Etiquetat com a | Deixa un comentari

La portada del segon trimestre

Aquí teniu el tutorial per a realitzar la tapa de l’àlbum d’aquest segon trimestre

Publicat dins de General, Tapes | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Postals i Tapes de Nadal

Us mostrem el disseny de la postal i la tapa del primer trimestre.

Publicat dins de General, Tapes | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

Visita a Cardona

Cicle superior va anara la vila de Cardona per fer una visita al seu castell i a les famoses mines de sal.
Tota una aventura entrar dins d’una mina!

Publicat dins de Sortides | Etiquetat com a | 1 comentari

Sortida a Collserola

El 31 d’octubre vam fer una passejada d’uns 7 kilòmetres pel parc natural de Collserola. Us deixem les fotos.