ESTADES D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA 2010 PELS ALUMNES DE CICLE SUPERIOR

El Departament d’Educació, dins del Pla d’Impuls a les Terceres Llengües, promou les Estades d’Immersió Lingüística durant l’estiu de l’any 2010 per incentivar l’aprenentatge de llengües estrangeres.

Aquestes estades, desenvolupades per l’Agència Catalana de la Joventut als albergs de la Xanascat (Xarxa Nacional d’albergs Socials de Catalunya), volen submergir els joves en un ambient on la llengua estrangera que volen aprendre, l’anglès, el francès o l’alemany, es converteix en la llengua vehicular, trobant-se així en el dia a dia, les classes i les activitats.

Les activitats realitzades durant les estades són, fidels a l’esperit d’immersió lingüística, sempre en anglès, francès o alemany buscant un ambient lúdic i d’aventura en el qual desenvolupar allò apres a les classes.

Aquestes estades estan adreçades a nois i noies que cursin 5è o 6è de primària en un centre sostingut amb fons públics (escoles públiques o concertades).

El termini d’inscripció està obert fins al 16 de març de 2010.

Trobareu tota la informació: http://www.xanascat.cat/shownode.tjc?id=112346

INFORMEU-VOS-EN. VAL LA PENA!!