“L’ESTIU ÉS TEU”: Estades lingüístiques d’estiu 2011

Per l’alumnat del cicle superior de primària i pel de secundària, la Generalitat de Catalunya ofereix la possibilitat de participar en estades d’immersió lingüística d’estiu a Catalunya organitzades per l’Agència Catalana de la Joventut, XANASCAT, en ANGLÈS I FRANCÈS.
Les estades Lingüístiques de la Generalitat inclouen descomptes per famílies nombroses i monoparentals, dins de la convocatòria anual “L’Estiu és teu!” de l’Agència Catalana de la Joventut, així com ajuts destinats a famílies amb dret a rebre un suport especial.

Podeu trobar més informació a la web: http://www.xanascat.cat

Fish&Chips

Properament, tres alumnes de 6è de la nostra escola seran escollits per a participar en el programa Fish & Chips que s’emet al canal Super3 cada dissabte al migdia (13,15h). El concurs té com a objectiu utilitzar el joc i la diversió per promoure l’anglès com a llengua de comunicació entre els nens d’entre 8 i 12 anys.

A Fish & Chips hi juguen dues escoles, representades cadascuna per un equip de tres concursants, que passaran quatre proves, com ara decidir si unes frases són veritat o mentida, un test de lletrejar o reconèixer una frase dins d’una cançó. El concurs, presentat per Oriol Puig,  dura mitja hora i té un públic actiu de 100 nens i nenes (50 per escola) i elements com la música, el ball i l’humor.

Per a més informació, podeu consultar la web del programa: http://www.super3.cat/fishandchips/

Anem al teatre

El proper dia 23 de març els alumnes de 1r, 2n i 3r de la nostra escola assistiran a una representació teatral en llengua anglesa.

En concret, veuran l’obra CINDERELLA, una adaptació humorística del conte tradicional La Ventafocs.

Els alumnes de 4t, 5è i 6è, el dia 24 de maig, veuran l’obra FRANKENSTEIN, igualment adaptada.

Els actors i actrius, tots ells nadius de països de parla anglesa, formen part de la companyia IPA Productions, una companyia professional de teatre interactiu en anglès per a alumnes des d’educació infantil fins a secundària, que actua arreu de Catalunya i de la resta de l’estat espanyol.

ESTADES D’IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA 2010 PELS ALUMNES DE CICLE SUPERIOR

El Departament d’Educació, dins del Pla d’Impuls a les Terceres Llengües, promou les Estades d’Immersió Lingüística durant l’estiu de l’any 2010 per incentivar l’aprenentatge de llengües estrangeres.

Aquestes estades, desenvolupades per l’Agència Catalana de la Joventut als albergs de la Xanascat (Xarxa Nacional d’albergs Socials de Catalunya), volen submergir els joves en un ambient on la llengua estrangera que volen aprendre, l’anglès, el francès o l’alemany, es converteix en la llengua vehicular, trobant-se així en el dia a dia, les classes i les activitats.

Les activitats realitzades durant les estades són, fidels a l’esperit d’immersió lingüística, sempre en anglès, francès o alemany buscant un ambient lúdic i d’aventura en el qual desenvolupar allò apres a les classes.

Aquestes estades estan adreçades a nois i noies que cursin 5è o 6è de primària en un centre sostingut amb fons públics (escoles públiques o concertades).

El termini d’inscripció està obert fins al 16 de març de 2010.

Trobareu tota la informació: http://www.xanascat.cat/shownode.tjc?id=112346

INFORMEU-VOS-EN. VAL LA PENA!!