Dibuix amb simetries:el màgic

Aquest programa de dibuix ens ha permès jugar amb les simetries i d’aquesta manera entendre millor que volia dir simètric.

Aquests dibuixos han estat realitzats pels alumnes de quart, a la classe de matemàtiques. Només n’hem escollit dos de mostra.

simetria1 simetria2

AJUDEU-ME, HE CAIGUT!

Conte elaborat pels nens i nenes de cicle inicial de forma conjunta. El programa es pot trobar a la pàgia del EDU365, CREA, PETITES HISTÒRIES. El resultat ha estat copiat com una imatge, modificant la mida per poder-se veure correctament.

conte_ci3

CLUB DE LECTURA

Encetem aquest bloc amb la intenció de convertir-lo en un punt de trobada per a tots i totes els/les que ens agrada llegir.

La revista que publiquem a l’escola, en format paper, se’ns està quedant petita cada cop que volem escriure  totes les recomanacions literàries.

Aquest cavi d’espai, de paper a digital, ens ha de servir per contestar o fer els comentaris que ens agradaria si nosaltres també ens hem llegit el llibre o bé preguntar si no ens l’hem llegit.

També ens permet incorporar petits arxius de veu o vídeo que acompanyin les nostres lectures.