LA TORRE DELS ENCANTATS

Segona versió de la Torre dels Encantats feta pels nens i nenes de l’EScola Sagrada Família. La primera va ser fa 3 anys, i la vam representar els nens de parvulari com a aportació per a la Mostra Literària.

Aquest cop l’hem refet per a ensenyar-la als nostres amics del projecte Comenius, dins el marc de l’activitat en la qual cada país ha d’explicar un conte, llegenda o història tradicional. A diferència de la primera Versió, hem participat TOTS els cursos de l’Escola, i per a que els nostres amics la puguin entendre… està narrada en angles!!

Podeu visualitzar-la també, així com els treballs que aniran penjant els nostres socis de projecte al bloc

Esperem que la disfruteu!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Current day month ye@r *