El primer ordinador portàtil

Al bloc d’en Jordi Perales hi ha aquesta entrada en la que es mostra l’arribada de l’ordinador portàtil a finals dels anys 70 en un vídeo de la sèrie “Cuéntame como pasó”. El model que es mostra, per error, a la sèrie no va sortir fins l’any 1984. Era l’IBM 5155 que pesava 14,5 Kg i costava 4.200 $

Activitat de recerca

Mireu la següent presentació en la que podeu veure quatre màquines dissenyades pel genial Leonardo. N’heu de triar una i fer un petit treball d’investigació provant d’establir si la màquina pot o no funcionar realment.

Funcionament del bloc

Aquest bloc és un espai adreçat als alumnes de 3r d’ESO de l’IES Joaquima Pla i Farreras. Només vosaltres podreu afegir comentaris i enviar informació. Cal ser molt curosos en el tipus de llenguatge que farem servir i evitar les expressions malsonants o les desqualificacions personals.

Trobareu fonamentalment dos tipus d’informacions. Per una banda els articles que admetran la possibilitat de fer comentaris i per una altra les pàgines que sempre seran espais de consulta per ampliar informació sobre determinats aspectes del curs.

Les vostres intervencions seran valorades tenint en compte la qualitat i originalitat de les vostres aportacions. Se us demana, sobre tot, que sigueu breus i aneu per feina.

Endavant, doncs, i bona feina!

Benvinguts

Benvingut a Tecnologia x.0.

Aquest és el bloc de l’àrea de Tecnologia de l’IES Joaquima Pla i Farreras. Vol ser un espai de comunicació que permeti ampliar el nostre coneixement tecnològic de manera col·lectiva. Tot i que inicialment la informació s’adreça especialment als alumnes de 3r d’ESO, progressivament anirem incorporant els companys de la resta de cursos de l’ESO i el Batxillerat.

benvingut