Fondes felicitats

5 03 2008

He estat pobre.
Açò m’ha deparat, passats mesos i llàgrimes,
moltes fondes felicitats.

Vicent Andrés Estellés. Antologia poètica

En aquests versos d’Estellés ens hem fixat en l’antítesi que representen els termes llàgrimes/felicitats. Veiem que el poeta extreu un aprenentatge positiu d’aquesta pobresa que ell explica que ha patit en el passat: sap valorar el que ara té i en gaudeix feliçment. Malauradament, no sabem apreciar les coses que tenim si sempre les hem tingut al nostre abast.


Actions

Informations

No responses

2 responses to “Fondes felicitats”

8 03 2008
omayma (17:25:24) :

Fa plorar molt aquest poema. David profe, des de que ens vas explicar què volia dir vaig sentir molta tristor!

Llegiu-lo i enteneu-lo!

Adéu =*.*=

1 04 2008
omayma (18:40:20) :

David, la veritat és que aquest poema moooooola moooolt!

Leave a comment

You can use these tags : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*
Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
Cliqueu per sentir un fitxer d'audio d'aquesta paraula de seguretat