Preus 2016-17

Els preus públics fixats per la Generalitat de Catalunya a l’ordre ENS/72/2013, de 23 d’abril, per la qual es fixa l’import del preu públic del servei escolar prestat a les llars d’infants de titularitat de la Generalitat de Catalunya a partir del curs 2013-2014.

• Per la utilització del servei escolar ESTADA :  Quota complerta 118€ mensuals
  • Per la utilització del servei de MENJADOR :     Quota complerta 91€ mensuals
  • BERENARS DELS INFANTS P0-P1 ( que no es queden a dinar): 10€ mensuals
  • Per la utilització del servei de dies esporàdics de menjador: 6€

El rebut del mes de setembre es posarà al cobrament el dia 14 de setembre. Els següents rebuts es cobraran la primera setmana de cada mes.

EN CAS DE SOL·LICITAR BONIFICACIÓ/EXEMPCIÓ A LA QUOTA D’ESTADA

-Emplenar l’imprès que facilita el centre.

– Original i fotocòpia del llibre de família.

-Original i fotocòpia del carnet de FAMÍLIA NOMBROSA, CARNET MONOPARENTAL VIGENT O CERTIFICAT DE DISCAPACITAT DE L’ALUMNE AMB GRAU MÍNIM DEL 33%.