QUI SOM?

L’Associació de Mares i Pares (AMPA) de la Llar d’Infants El Tarlà és una associació de caràcter obert i participatiu formada per pares i mares d’alumes del centre que volem tenir un paper actiu en el Projecte Educatiu de la Llar.

Creiem que l’educació dels nostres fills i filles és una responsabilitat compartida.

Les famílies participem personalment i econòmicament a traves de les quotes anuals i amb la venda d’articles: lots de nadal, mercat de roba de segona mà,Hofman , etc.

Us convidem a tots els pares i mares de la Llar,a formar part de l’Ampa, i així participar i conèixer de ben a prop què fan els nostres fills i filles.

El grau de participació i implicació de cadascú és lliure, depèn del temps que podem i/o volem dedicar.

Aquest curs 2015-2016 la composició de l’Ampa és la següent:

PRESIDENTA BLANCA COMA CLOTAS
SECRETÀRIA CARLA BELLET PERACAULA
TRESORER MARIEL.LA AGUDO GANGOLELLS
VOCAL1 LAURA SALGAS LLENAS
REPRESENTANTS CONSELL ESCOLAR  LAURA BOADA BOLANCEL

AULA PARE / MARE RESPONSABLE
P0_ÀNGELS
P1_CONXITA
P1_FINA
P1_LAUREN
P2_ANNA.T
P2_ JOSE
P2_ SANDRA

QUÈ FEM?

+ Atenem i canalitzem les inquietuds o iniciatives dels pares i mares relacionades amb la llar a través del Consell Escolar, dels pares responsables de curs i de les comissions de treball

+ Col·laborem amb l’equip docent en el bon funcionament de la llar

+ Col·laborem amb l’equip docent en l’organització de xerrades temàtiques per als pares i mares

+ Col·laborem en l’organització de la festa de “LA TARDOR”

+ Col·laborem en l’organització de la visita del patge reial de Nadal

+ Col·laborem en l’organització  de la festa de Carnestoltes

+ Organitzem el taller de disfresses de Carnestoltes per als pares i mares

+ Representem la llegenda de Sant Jordi

+Col.laborem amb el comiat dels infants de P.2

+ Organitzem la festa de final de curs

+Organitzem EL CASALET del mes de juliol.

Amb els diners recaptats amb les quotes de l’Ampa, el sorteig de  paneres de Nadal i la festa de final de curs:

+ Col·laborem en el comiat  de P.2  amb l’aportació d’un regal per a cada infant.

+ Subvencionem la compra del regal de Ses Magestats els Reis Mags a la Llar

+ Subvencionem la compra de material addicional per a la Llar

Altres iniciatives:

+ Venem material a la nostra botigueta: llençols i bates   (Veure apartat Botigueta)

BOTIGUETA

Aquesta és la nostra petita botigueta  on us oferim :

SOCI
NO SOCI
BATA
8€
10€
LLENÇOL
3€
5€
Bata amb el logo de la Llar, que farà servir el vostre fill/a al llarg del curs, aquest model de bata és el recomenat per l’equip educatiu.

COM PODEU FER-VOS SOCIS

Per fer-vos socis només cal :

1. Abonar la quota de 15 € per curs i familia. Podeu fer el pagament de les quotes de dos  formes :
  • Ingrés al compte corrent de l’Ampa indicant el concepte : quota soci i el nom de l’infant matriculat al centre. (En cas de més d’un germà matriculat a la llar indicar el nom del més petit).

Nº de compte : 2100-0407-23-0200090781 ( La Caixa )

• Efectiu

opció 1_ a principis de curs la junta de l’ Ampa hi serà uns dies a l’entrada de la llar per

facilitar-vos aquest tràmit

opció 2_posant-vos en contacte amb nosaltres a través del mail o la bústia i posant-nos

d’acord

2. Emplenar el full d’alta d’associat i fer-nos-el arribar un cop omplert mitjançant :

• Bústia de l’Ampa (situada a l’entrada de la llar )
  • Educadora  de l’aula del vostre fill/a.

Un cop pagada la quota us donarem el Carnet de soci de l’Ampa que us permetrà gaudir de beneficis i descomptes en activitats, material, etc….

SERVEI BON DIA

Aquest curs 2017-18 juntament amb l’escola, hem organitzat el servei bon dia de 8h a 9h del mati. Aquest servei és per totes les families que ho necessitin de manera fixa amb una quota mensual de 36 euros 0 be de manera esporàdica 4 euros per dia. Aquest servei està gestionat per  l’empresa BASICS Serveis Educatius.

La monitora del servei és la : Ivet Vivancos

• ampatarla@gmail.com
  • 972.23.82.19
  • Bústia de l’Ampa (situada a l’entrada de la llar)