Parlant de Dones…

Els nens i les nenes de l’escola Barrufet, han estat parlant de dones importants.

Els alumnes de 4t, han fet un text sobre alguna dona que ha passat a la història per algun fet extraordinari.Hem parlat amb el Guim un nen de 4t, i ens ha explicat que ell va triar l’Araceli Segarra Roca, perquè va ser la primera dona en escalar l’Everest…

Els nens i nenes de 5è han estat preparant unes preguntes per les fundadores de l’escola Barrufet que els visitaran properament.

I per acabar els alumnes de 6è han parlat de que majoritàriament les persones que coneixem que és dediquen a l’esport són homes, i no dones. També han analitzat que a les notícies és parla molt d’homes i poc de dones. I si parlen de dones, és al final, amb molt poc temps.