MESTRES DE PRÀCTIQUES

Han arribat mestres de pràctiques provinents de la Universitat de Barcelona.

Per poder explicar qui són, s’han fet unes quantes entrevistes. Els alumnes de pràctiques de les classes de quart, cinquè i sisè són:

L’Agnès de 23 anys explica que ella ho té molt clar, des dels 5 anys que ja vol ser mestra d’anglès. Li agradaria treballar a l’escola de Santa coloma de Queralt. Està fent les pràctiques a 6éA.

La Paula de 19 anys també vol ser mestra des dels ben petita. Li agradaria treballar a l’escola Barrufet de mestra d’educació especial. Està fent les pràctiques a 6éB.

La Clara amb 23 anys li agradaria ser mestra de plàstica i treballar a l’escola Mare de Deu de Montserrat. Està fent pràctiques a 4tA.

La Cèlia de 19 anys. Vol ser mestra des dels 11 anys i li agradaria ser mestra d’anglès. Li agradaria treballar a la escola Barrufet o al Proa. Està fent pràctiques a 4tA.

A l’ Eduard amb 33 anys li agradaria ser mestre de E.F. També voldria treballar a la escola barrufet. Està fent pràctiques a 5éA.

Aquests són els mestres de pràctiques.