CARNESTOLTES

Com cada any a l’escola barrufet es celebra el carnestoltes, una tradició de l’escola. La celebren el dia 9 de febrer.

Els temes finalistes d’aquest any han estat: la fantasia, el cinema i els personatges fantàstics. Després d’una votació, que han fet els alumnes de tota l’escola, el tema triat ha estat el Cinema.

SETMANA FANTÀSTICA:

Quan s’apropa el carnestoltes cada classe ha de triar quatre propostes, com per exemple: anar mudats. Al consell d’escola, que hi ha una persona de cada classe i la gent de direcció de l’escola apunten els temes més votats. Finalment acordaren:

DILLUNS: Despistats i Despistades

DIMARTS: Pijama

DIMECRES: Caps estrafolaris (despentinats, cabell pintat…)

DIJOUS: Esports

DIVENDRES: Cinema (carnestoltes)!!!

PREGONERS:

Els de 5è i 6è fan un sorteig i les 4 persones afortunades faran de pregoners. Fer de pregoner, és recitar els rodolins que s’han inventat cada classe per carnestoltes.

Aquest any els pregoners és veuen molt animats i contents assajant a l’hora del pati.

TABALERS:

Els de 4t també fan un sorteig per ser tabalers. Quan fan música, els escollits per ser tabalers es queden una estona més per assajar. El dia 9 de febrer, el dia de carnestoltes, abans que comencin tots els balls tocaran un ritme amb el timbal.