Mestres de pràctiques petits i mitjans

A l’escola Barrufet ,cada any arriben moltes persones a fer pràctiques i aquest curs hi ha cinc noies que fan les pràctiques a les aules de petits i mitjans. Se’ls hi ha fet una entrevista per conèixer quina és la seva experiència i les seves aspiracions.

A la Belén li agrada molt educar els nens. Té 23 anys i vol ser mestra des de fa 5 anys. Ha fet pràctiques a les següents escoles: Les Corts, Provensana, EBM Londres i vol ser mestra d’infantil o de primària.

La Míriam vol ser mestra des que era petita per poder treballar la igualtat d’oportunitats i ensenyar valors. Té 20 anys i com a anècdota explica que de petita jugava amb nines i ella era la mestra. Ha fet pràctiques a les següents escoles: Turó de Can Mates i Espai 3. Vol ser tutora o mestra d’educació especial.

La Jordina vol ser mestra des de petita perquè li agrada estar amb nens i ensenyar coses noves. Té 21 anys i ha fet pràctiques a l’escola Alcalde Marcet i es vol dedicar a l’especialitat d’educació física.

La Clàudia, que vol ser mestra des de petita, vol poder aportar nous aspectes a l’educació. Té 22 anys i ha anat a l’escola Antoni Ubach Decroli i vol ser mestra de música.

I per últim , l’Anna que té 21 anys i va decidir que volia ser mestra des de fa sis anys. Ha anat a les escoles Baldiri Reixac i Jesús Salvador. Vol ser mestra perquè és mestra de dansa de nenes petites i li agrada el món educatiu.

SANYO DIGITAL CAMERA