imagen7b

primer taller1re
primer taller3cre
grup primer taller1re

Aquest és el bloc del taller de C.M. del CEIP Rosella que es basarà en la projecció, reflexió i interpretació de la pel.lícula

“E.T. EL EXTRATERRESTRE”

Per a començar, si tanqueu el reproductor de música, podeu veure i escoltar el trailer de l’ edició que es va fer pel 20è aniversari:

14 respostes a

1. abril diu:

Hola, sóc l’ Abril i la pel.licula de E.T. és molt divertida, m’agrada molt.

2. alba diu:

Hola, sóc l’alba de 4rC. Ja he vist aquesta pel·licula a l’ ordinador però segur que veur-la amb la meva mestra preferida serà molt millor
    alba love cesca

3. Cesca diu:

Hola Alba, jo crec que gaudiràs molt d’ aquesta pel.lícula a la nostra sala especial de cinema. Moltes gràcies pel teu comentari. Un petó
    Cesca

4. eugenia diu:

Hola, sóc l’Eugènia de 4rtC !!!!
    Aquest taller de cinema m’encanta, és molt emocionant!!!!!

Aquests jocs són molt divertits de moment he jugat al joc número 5 però quan ens vas presentar el bloc vaig verenar i em van venir ganes d’entrar-hi!!

Gràcies Cesca, per ensenyar-nos tantes coses i per fer-nos entendre tot el que no tenim clar!!!!!!

Molts petons de la teva alumne,

Eugènia Domingo

5. Cesca diu:

Moltes gràcies, Eugènia. Me n’ alegro molt que t’ ho estiguis passant tan bé amb el taller de cinema, a mi també m’ encanta i cada dia descobreixo coses noves d’ aquesta fantàstica pel.lícula. Un petó guapíssima

6. janna ceboolero 4rB diu:

Hola, sóc la Janna de 4rB. M’agrada moltíssim aquest taller i és molt emocinant i els jocs molt divertits.

7. Laura Ruiz diu:

Hola, sóc la Laura Ruiz de 4rtA i m´ha encantat aquest bloc i el taller de cinema,
    mai m´habia fixat en les coses que pot tenir una pel.lícula, sempre les veia pero no em fixava en el cartell, en molt de treball que arriben a fer els directors de les pel.lícules,els guionistes… “bueno” ara ja m´he donat compte de tot això. Al taller ens ensenyes tot sobre la pel.lícula i ens ho passem super bè.
    Gràcies Cesca per fer aquest taller tan xulo!!!
    i aquest bloc tan “guay”!!!
    Adeu!!!
    Laura Ruiz

8. Cesca diu:

Gràcies Laura, me n’ alegro molt que hagis descobert que una pel.lícula ens pot ensenyar moltes coses. Segur que a partir d’ ara te les miraràs amb un “molt bon ull”.

9. Paula i Marina diu:

Hola Cesca som la Paula I la Marina unes nenes que vas tenir en el teu taller a 3r i a 4t. Em mirat el teu blog i es molt xulo tambe hem vist els comentaris.

10. Ivet diu:

Hola, sóy la Ivet de 3r B ya he visto la película y me ha encantado. Lo que me pregunto es que sí volveremos a hacer este taller tan chulo en cuarto con la misma profesora por que a mi me encantaria.

11. Berta diu:

Hola, Soc la Berta de 4tB Jo he vist la peli pero de molt petita i no m’enrecordo pero segur que es super xula. Espero arribar ja al teu taller després de Nadal!

Felicitats per aquest bloc tan xulo!
    Berta Julian 4tB

12. Ivet diu:

Sincerament m’agradat molt.

13. Cesca diu:

Hola Ivet,
    Me n’ alegro molt de que t’ hagi agradat el taller, jo també m’ ho passo molt bé fent-lo. Porto uns quants anys fent el taller de cinema amb dues pel.lícules, una per cada un dels dos anys del CM. Per tant és possible que el curs vinent també ens retrobem amb “Charlie y la fábrica de chocolate”. Jo també estaré encantada…

14. Martina diu:

M’ha encantat la pel.lícula i he après molt. moltes gràcies pel taller tant xulo que heu muntat.

Un petò

Martina