Programa de l’activitat de formació

4024041402. Aprofitament didàctic de les TAC

Horari: De 17:15 a 19 h (1 h 45′)

Nº sessions: 8

Nº hores presencials (amb formador): 15 h

Nº hores que es certifiquen al professorat: 22 h

RESUM DEL PROGRAMA

Condicions per obtenir la certificació:

• Assistència a 7 sessions

• Realització de les tasques proposades: pràctiques, aplicació a l’aula i publicació al bloc. (equivalent a 7 hores de treball)

Es tracta de fer una aplicació del treball fet a la formació (ja sigui individual o col·lectivament) a l’aula . S’exposa i es valora a través del bloc de proves.

Novembre: 18

Desembre: 2

Desembre: 9

(Gener: 13   ANUL·LADA)

Gener: 20

Febrer: 10

Febrer: 24

Març: 10

(Abril: 14 ANUL·LADA)

Maig: 19 (última sessió)

Objectius:

• Utilitzar estratègies i recursos TIC que afavoreixin el desenvolupament de la competència comunicativa i audiovisual, partint del treball per projectes.

• Millorar la competència digital del professorat, per tal d’afavorir la seva autonomia en la utilització de les TIC i facilitar la realització del treball curricular amb l’alumnat.

Continguts a treballar (proposta inicial):

• Cerca, tractament i exposició de la informació. Relació TIC i treball per projectes. Caceres i WebQuests. Presentacions digitals.
  • El bloc i les seves possibilitats d’utilització a l’aula.
  • Ús de la “pissarra digital” (ordinador amb internet + videoprojector).
  • Estratègies metodològiques i recursos de qualitat en el web.

Metodologia:

Es plantejarà el treball a fer a partir de:

• els coneixements previs del professorat assistent
  • el treball que es vol dur a terme amb l’alumnat (inicialment: treball per projectes)

Aquest bloc de proves és l’espai de comunicació, de pràctiques i de presentació del treball fet.

One thought on “Programa de l’activitat de formació

1. Pingback: CRP Terrassa. PFZ 09-10. Terrassa. Aprofitament didàctic de les TAC. CEIP Pau Vila » “PROJECTE” DE TREBALL