VIDEOCLIP:UNA VACA PASTURANT

lamostra20104Els alumnes de 3r, durant diverses sessions d’informàtica hem treballat el retoc d’imatges digitals i les tècniques bàsiques d’edició d’un vídeo digital a partir d’imatges fixes. El resultat ha estat la creació d’un videoclip de la cançó “UNA VACA PASTURANT” del cantautor i artista Jordi Tonietti.

Durant aquesta activitat hem treballat diverses tècniques digitals, plàstiques i musicals.

Per veure, seguir i cantar la lletra de la cançó podeu clicar sobre l’enllaç: una-vaca-pasturant-lletra.

Esperem que us agradin els dos vídeos corresponents a cada grup. De ben segur que us costarà reconèixer qui som ja que anem ben disfressats! Que gaudiu de la música i les imatges!

Una vaca pasturant. Grup 1 from Escola Lluçanès on Vimeo.

Una vaca pasturant. Grup 2 from Escola Lluçanès on Vimeo.

4 thoughts on “VIDEOCLIP:UNA VACA PASTURANT

1. Judit

Felicitats a tots, un molt bon treball creatiu. Activitats que aconsegueixen motivar als nostres fills, la cèlia no ha parat fins que ens hem mirat el video que han elaborat. Un èxit absolut. D’aquí als òscar com a millor curt.

2. Yolanda Roset Post author

Hola Judit,
    moltíssimes gràcies pel teu comentari. La veritat és que cada dia aprenem més dels nens i nenes de l’escola i ens impressionen amb la seva creativitat!
    Les ganes i la motivació que varen posar durant el transcurs de l’activitat no té preu.
    Per cert, en Jordi Tonietti ens ha contestat el missatge que li vàrem enviar felicitant-lo per les seves cançons i enviant-li l’adreça d’aquest projecte. Diu així:
    “Hola!!!!!
    Espero que us ho passeu molt bé cantant les meves ( que ja son les vostres) cançons.
    Una abraçada, Jordi”
    Entre tots, seguirem endevant buscant nous camins que permetin motivar i engrescar els vostres fills/es. Novament, moltes gràcies.

3. Cèlia Farrè Boix

Yolanda ens agraden molt les coses que fem a informatica i que penges el bloc com per exemple: videos,activitats i fotos.

4. Marina Barragan

Uau, m’han agradat tant aquests videos que m’he petat de riure ja ja ja !!!
    Una vaca , una cabra, una gallina, un porc… Bé, adéu, he de preprarar el meu equipatge per anar de colònies. Adéu!!!